Foto's uit het dagelijks leven in Dumaguete city en Oriental Negros

Gestart door bananacreek, zaterdag 4 december 2010, 13:21:53

Vorige topic - Volgende topic

Lorre


josv

Citaat van: bananacreek op zaterdag 17 mei 2014, 13:06:32

Ze stopte de "tuit" van de slang in de tank en net op het moment dat ze de trekker over wilde halen schoot het in mijn gedachten dat ik op weg naar huis was omdat ik mijn geld was vergeten ..................... :jajaja: :jajaja: :negatief: :negatief:

Ik gilde ...

En gelukkig was ze snel van reactie en trok hem eruit............ :thumb: :thumb: :happy: :happy: :happy:

Ze zei verbaasd: : "What's the problem Joe.....you don't like it?"

Ik zei: "YES I LIKE IT...... BUT I JUST REMEMBER THAT I FORGOT MY MONEY TO PAY YOU"................ :lachen: :lachen:


Als je het zo leest klinkt het heeeeeel anders  :biggrinn: :biggrinn: :biggrinn:
Het land zal altijd groener zijn aan de andere kant van de heuvel....

bananacreek

Citaat van: josv op zaterdag 17 mei 2014, 13:34:25
Citaat van: bananacreek op zaterdag 17 mei 2014, 13:06:32

Ze stopte de "tuit" van de slang in de tank en net op het moment dat ze de trekker over wilde halen schoot het in mijn gedachten dat ik op weg naar huis was omdat ik mijn geld was vergeten ..................... :jajaja: :jajaja: :negatief: :negatief:

Ik gilde ...

En gelukkig was ze snel van reactie en trok hem eruit............ :thumb: :thumb: :happy: :happy: :happy:

Ze zei verbaasd: : "What's the problem Joe.....you don't like it?"

Ik zei: "YES I LIKE IT...... BUT I JUST REMEMBER THAT I FORGOT MY MONEY TO PAY YOU"................ :lachen: :lachen:


Als je het zo leest klinkt het heeeeeel anders  :biggrinn: :biggrinn: :biggrinn:

Goed gezien en dat was met opzet gedaan en u heeft hiervoor 55 airmiles in de wacht gesleept................. :thumb: :thumb: :congratualtionsis0: :congratualtionsis0: :congratualtionsis0:

Cosyns Guy

Citaat van: bananacreek op zaterdag 17 mei 2014, 14:42:01
Citaat van: josv op zaterdag 17 mei 2014, 13:34:25
Citaat van: bananacreek op zaterdag 17 mei 2014, 13:06:32

Ze stopte de "tuit" van de slang in de tank en net op het moment dat ze de trekker over wilde halen schoot het in mijn gedachten dat ik op weg naar huis was omdat ik mijn geld was vergeten ..................... :jajaja: :jajaja: :negatief: :negatief:

Ik gilde ...

En gelukkig was ze snel van reactie en trok hem eruit............ :thumb: :thumb: :happy: :happy: :happy:

Ze zei verbaasd: : "What's the problem Joe.....you don't like it?"

Ik zei: "YES I LIKE IT...... BUT I JUST REMEMBER THAT I FORGOT MY MONEY TO PAY YOU"................ :lachen: :lachen:


Als je het zo leest klinkt het heeeeeel anders  :biggrinn: :biggrinn: :biggrinn:

Goed gezien en dat was met opzet gedaan en u heeft hiervoor 55 airmiles in de wacht gesleept................. :thumb: :thumb: :congratualtionsis0: :congratualtionsis0: :congratualtionsis0:
Dus Uw edel geslachtsapparaat ziet eruit als zoiets ?
   :lachen:  :lachen:

bananacreek

Sluitingstijd met de Evangelishe Omroep 1963............Poetiray Brothers.

[yt=640,505]rA_WCtuwzyY[/yt]

bananacreek


TheDolphin

Citaat van: bananacreek op zaterdag 17 mei 2014, 12:40:45
Citaat van: Herbie op zaterdag 17 mei 2014, 12:36:51
Citaat van: bananacreek op zaterdag 17 mei 2014, 12:34:35
Die zie ik vaak in den disco en dat is een "gezelschapsdame"........ :denk: :denk: :jajaja: :jajaja:..tenzij ik natuurlijk fout ben........... :weetikniet: :weetikniet:

Ben ik fout......... dan mijn verontschuldigingen aan de dame en haar echtgenoot............... :hoedjeaf: :hoedjeaf:

Aan de betreffende security guard te zien was dat al na 2000 uur?




Gezelschapsdame :denk: heb je andere dames ook misschien :ikkeniebegrijp:

Ja, een heleboel....maar ik weet niet of dat de vrouw is van een ander lid.............moeilijke kwestie......ik wacht het even af ...en heb ik het fout dan mijn verontschuldigingen.......... :hoedjeaf: :hoedjeaf: :weetikniet: :weetikniet: :weetikniet:

Was na 20:00uur inderdaad. Das mijn vriendinnetje en is van Kalibo, Panay. :thumb: Ik zei kom we gaan even kijken in de Disco in maar ze wilde niet.

TheDolphin

Aan de rand van het park kun je in een tentje 3in1 coffee krijgen voor 10 pesos en wordt door doofstomme mensen verzorgt.


TheDolphin

Hier achter dit gebouw zitten die Blinde Massage therapisten geloof ik. Op het vliegveld waren ze ook. Die weten precies de knopen in je spieren op te zoeken omdat ze hun gevoel beter ontwikkeld hebben dan mensen die goed kunnen zien. Wel even pijn lijden maar voor een goede zaak.


TheDolphin

Aan de boulevard eindelijk een tent waar de Hotdog Sandwich niet out of stock is. En de ratburgers smaken ook goed daar  :lachen: