Foto's uit het dagelijks leven in Dumaguete city en Oriental Negros

Gestart door bananacreek, zaterdag 4 december 2010, 13:21:53

Vorige topic - Volgende topic

TheDolphin

Vanaf een terrasje aan de boulevard is genoeg te zien. Je ziet van alles langskomen. Beter dan TV  :thumb:








bananacreek

Die zie ik vaak in den disco en dat is een "gezelschapsdame"........ :denk: :denk: :jajaja: :jajaja:..tenzij ik natuurlijk fout ben........... :weetikniet: :weetikniet:

Ben ik fout......... dan mijn verontschuldigingen aan de dame en haar echtgenoot............... :hoedjeaf: :hoedjeaf:

Aan de betreffende security guard te zien was dat al na 2000 uur?



Herbie

Citaat van: bananacreek op zaterdag 17 mei 2014, 12:34:35
Die zie ik vaak in den disco en dat is een "gezelschapsdame"........ :denk: :denk: :jajaja: :jajaja:..tenzij ik natuurlijk fout ben........... :weetikniet: :weetikniet:

Ben ik fout......... dan mijn verontschuldigingen aan de dame en haar echtgenoot............... :hoedjeaf: :hoedjeaf:

Aan de betreffende security guard te zien was dat al na 2000 uur?




Gezelschapsdame :denk: heb je andere dames ook misschien :ikkeniebegrijp:
Wanneer mensen banken beroven, gaan ze naar de gevangenis.
Wanneer banken mensen beroven, krijgen ze een bonus.

bananacreek


bananacreek

Citaat van: Herbie op zaterdag 17 mei 2014, 12:36:51
Citaat van: bananacreek op zaterdag 17 mei 2014, 12:34:35
Die zie ik vaak in den disco en dat is een "gezelschapsdame"........ :denk: :denk: :jajaja: :jajaja:..tenzij ik natuurlijk fout ben........... :weetikniet: :weetikniet:

Ben ik fout......... dan mijn verontschuldigingen aan de dame en haar echtgenoot............... :hoedjeaf: :hoedjeaf:

Aan de betreffende security guard te zien was dat al na 2000 uur?




Gezelschapsdame :denk: heb je andere dames ook misschien :ikkeniebegrijp:

Ja, een heleboel....maar ik weet niet of dat de vrouw is van een ander lid.............moeilijke kwestie......ik wacht het even af ...en heb ik het fout dan mijn verontschuldigingen.......... :hoedjeaf: :hoedjeaf: :weetikniet: :weetikniet: :weetikniet:

bananacreek


bananacreek

Resign..or take a leave ...to buy a good wheelchair....you might need it very soon..... :jajaja: :jajaja:



Nieuwe vooraad ....




bananacreek


bananacreek


bananacreek

Moest vanmiddag benzine kopen want ik stond al 3km op reserve (vele  :smiley-philippines: moeten soms lopen omdat ze alles op rijden en die kopen maar 1 of 2 liters... :lachen: :lachen: :jajaja: :jajaja:).



Het dienstdoende meisje: "How many liters Joe?"

Ik zei: "Fourhundred and twenty pesos" (bijna volle tank)

Ze stopte de "tuit" van de slang in de tank en net op het moment dat ze de trekker over wilde halen schoot het in mijn gedachten dat ik op weg naar huis was omdat ik mijn geld was vergeten ..................... :jajaja: :jajaja: :negatief: :negatief:

Ik gilde ....

En gelukkig was ze snel van reactie en trok hem eruit............ :thumb: :thumb: :happy: :happy: :happy:

Ze zei verbaasd: : "What's the problem Joe.....you don't like it?"

Ik zei: "YES I LIKE IT...... BUT I JUST REMEMBER THAT I FORGOT MY MONEY TO PAY YOU"................ :lachen: :lachen:

Toen mijn geld gehaald en ergens anders benzine gekocht............. :lachen: :jajaja: