Foto's uit het dagelijks leven in Dumaguete city en Oriental Negros

Gestart door bananacreek, zaterdag 4 december 2010, 13:21:53

Vorige topic - Volgende topic

bananacreek

Hammerhead Shark vangst gaat verboden worden (MAYBE)................ :weetikniet: :weetikniet:


bananacreek

Hier ben ik ook nog nooit geweest, maar dat is mooi.........en zou in de buurt van Bayawan zijn .... :thumb:

Google Earth is nu zeeer duidelijk hier in de buurt...zeer duidelijk......... :thumb: :thumb: :happy:

http://www.panoramio.com/photo/5186989?source=wapi&referrer=kh.google.com


bananacreek

Dit is Barangay Pal Ew in de bergen van Tanjay city en ik hoop dat de link werkt en dat is nu goed te zien met Google earth maar verder omhoog naar Kanghatap dat is niet meer duidelijk maar er is een zeer goede verbetering met een jaar geleden van Google Earth in Negros.... :thumb: :thumb: :happy: :happy:

http://kmlworks.appspot.com/kmlflyto/86994798?cid=35069492&clat=9.514389&clng=123.028381&plat=9.514389&plng=123.028381&lod=15&ver=000137&cw=680&ch=453&pw=680&ph=375&hint=Tanjay%20City%2C%2CPhilippines&mode=n

Hier moet je eerst de link downloaden en daarna openen en na het openen een ietsje uitzoomen


bananacreek

Citaat van: bananacreek op dinsdag  6 mei 2014, 14:26:23
Dit is Barangay Pal Ew in de bergen van Tanjay city en ik hoop dat de link werkt en dat is nu goed te zien met Google earth maar verder omhoog naar Kanghatap dat is niet meer duidelijk maar er is een zeer goede verbetering met een jaar geleden van Google Earth in Negros.... :thumb: :thumb: :happy: :happy:

http://kmlworks.appspot.com/kmlflyto/86994798?cid=35069492&clat=9.514389&clng=123.028381&plat=9.514389&plng=123.028381&lod=15&ver=000137&cw=680&ch=453&pw=680&ph=375&hint=Tanjay%20City%2C%2CPhilippines&mode=n

Hier moet je eerst de link downloaden en daarna openen en na het openen een ietsje uitzoomen



Een paar dagen van nu moet ik er weer naar toe op de motor....weer een avontuur........ :ripba8: :ripba8:..?.... :weetikniet: :weetikniet:

bananacreek

Ok, ik was weer te voorbarig want de weg vanuit Brgy Pal Ew naar sitio Kanghatap (waar de NPA en military een paar weken geleden een encounter hadden) en verder is zeer duidelijk te zien en ik sta daar helemaal versteld van en volg de weg met de pijlen erop ongeveer 6 km............happy trip....... :happy: :happy:

Ongelovelijk mooi en duidelijk.............. :thumb: :thumb:


bananacreek

Verdomme ...ik had de verkeerde weg genomen want het is de weg daaronder................ :jajaja: :jajaja: :thumb: :thumb:





bananacreek

Ok hier is het:
Kanghatap



Elementary school:



[yt=640,505]aIDu5B9xC8A [/yt]

A




B



C...Hotel "Klapsnapolsky"

[yt=640,505]q7PPKvEVSYI [/yt]

bananacreek

#14797
Nu heb ik er een "Marker" kunnen plaatsen en als men op de marker klikt (op Google Earth) kom je in kanghatap...wel uw eigen brood en toiletpapier meenemen als u komt............ :hoedjeaf: :hoedjeaf:



U kunt in dit Hotel overnachten @ P1500 per nacht exclusief ontbijt................ :hoedjeaf: :hoedjeaf:



Extra ontbijt @ P480 voor twee barbecued padden (kikkers/frogs) met tomato-sauce en vinegar............ :happy: :happy: :happy: :thumb: :thumb: :hoedjeaf: :hoedjeaf:

Pinocchio

Citaat van: segers op woensdag  7 mei 2014, 06:23:45

kan ook zo,zonder de electronika,zonder de bankkaart en zonder een gigipas..... faxen kan ook nog in de 21 eeuw.


En waar vindt je dergelijk formulier op internet, want dat was uiteindelijk de vraag?

Of moet je dan toch een kantoor binnenstappen om dit af te halen, lijkt mij niet zo eenvoudig voor Bananacreek.

stijn54

 Overigens dat formulier is bijzaak, je kan altijd een opdracht faxen naar kantoor met copij paspoort.