Foto's uit het dagelijks leven in Dumaguete city en Oriental Negros

Gestart door bananacreek, zaterdag 4 december 2010, 13:21:53

Vorige topic - Volgende topic

bananacreek


bananacreek


bananacreek


bananacreek


bananacreek


bananacreek

Citaat van: bananacreek op woensdag 23 april 2014, 13:47:14
Ik had gedacht om een nieuw zomer tenue in te voeren voor de huishoudsters, maar ik kan geen beslissing nemen betreffende het juiste design..... :weetikniet: :weetikniet:

Gaarne enige hulp....................... :hoedjeaf: :hoedjeaf:

Marrokaans "Cassablanca"" design:


Algerijns "Camelskin" design:


@P60 per stuk............. :thumb: :happy: :applaus: :applaus: :applaus:

Krijg net een PB dat ik een oude viezerik ben.............. :lachen:

Goed gezien....correct............. :happy: :happy: :hoedjeaf: :hoedjeaf: :ontopic: :ontopic: :floet: :thankyoufw5: :denk: :denk: :benweg: :benweg:

Herbie

Citaat van: bananacreek op woensdag 23 april 2014, 13:53:03
Citaat van: bananacreek op woensdag 23 april 2014, 13:47:14
Ik had gedacht om een nieuw zomer tenue in te voeren voor de huishoudsters, maar ik kan geen beslissing nemen betreffende het juiste design..... :weetikniet: :weetikniet:

Gaarne enige hulp....................... :hoedjeaf: :hoedjeaf:

Marrokaans "Cassablanca"" design:


Algerijns "Camelskin" design:


@P60 per stuk............. :thumb: :happy: :applaus: :applaus: :applaus:

Krijg net een PB dat ik een oude viezerik ben.............. :lachen:



Goed gezien....correct............. :happy: :happy: :hoedjeaf: :hoedjeaf: :ontopic: :ontopic: :floet: :thankyoufw5: :denk: :denk: :benweg: :benweg:

Kan geen kwaad, maar voor die prijs van p60 zou ik voor iedereen eentje kopen :jajaja: dan zijn ze allemaal gelukkig.
Wanneer mensen banken beroven, gaan ze naar de gevangenis.
Wanneer banken mensen beroven, krijgen ze een bonus.

LMBen

Na 8jaar philipijnen weer terug europa

bananacreek



Ok, nu weer normaal, en mijn eerste gedachte eergisteren was dat het hoofdkantoor van het forumkantoor in Leuven was bezet door het Vlaams Belang en de PVV met hulp van de KGB, en dat de Admin per helicopter was afgevoerd naar Siberie..... :negatief: :negatief: :negatief: :jajaja: :jajaja:

Hier de bedoelde helicopter naast de kantine van het voetbalveld van voetbalclub "FC Leuven"..... :jajaja: :jajaja: :jajaja:


Dat terwijl ik mijn kerstbonus (13de maand) nog steeds niet had ontvangen.............. :ikkeniebegrijp: :ikkeniebegrijp: :lachen:

Wij stonden al klaar om te vertrekken naar de Republiek Belgie om de zaak recht te zetten...........  :thumb: :thumb: :atyourservice: :atyourservice:




Pinocchio

Citaat van: bananacreek op zaterdag 26 april 2014, 06:47:17

Wij stonden al klaar om te vertrekken naar de Republiek Belgie om de zaak recht te zetten........... 


Juist Bananacreek, en terwijl je dan toch in de buurt bent kan je alvast aan de slag in der derde wereldoorlog in Oekraine.

http://www.knack.be/nieuws/wereld/ontketent-rusland-derde-wereldoorlog-in-oekraine/article-normal-140269.html