Foto's uit het dagelijks leven in Dumaguete city en Oriental Negros

Gestart door bananacreek, zaterdag 4 december 2010, 13:21:53

Vorige topic - Volgende topic

bananacreek


bananacreek


bananacreek

Nieuwe producten prijzen in Why Not stockroom......heet meiske..(gehuwd....*maar dat maakt soms niet uit)... . :jajaja: :jajaja:


bananacreek

.

@P105...niet al te duur want de normale "Sky Flakes" kosten in de buurt van P56 per pack



Local "crackers""...vaak allemaal in stukjes gebroken omdat ze ermee gooien?......... :weetikniet: :weetikniet:


bananacreek


Herbie

Citaat van: bananacreek op dinsdag 22 april 2014, 14:46:20
Nieuwe producten prijzen in Why Not stockroom......heet meiske..(gehuwd....*maar dat maakt soms niet uit)... . :jajaja: :jajaja:



Dat maakt het nog zo spannend getrouwd zijn :jajaja: zo lopen er veel rond in :belgiesmiley: en die lolo kan niet meer, zo gaan ze het op een ander proberen te krijgen :thumb: :happy:
Wanneer mensen banken beroven, gaan ze naar de gevangenis.
Wanneer banken mensen beroven, krijgen ze een bonus.

Lorre

Citaat van: Herbie op woensdag 23 april 2014, 03:05:48Dat maakt het nog zo spannend getrouwd zijn :jajaja: zo lopen er veel rond in :belgiesmiley: en die lolo kan niet meer, zo gaan ze het op een ander proberen te krijgen :thumb: :happy:

Waar kom jij die tegen? :confused2: :weetikniet:  Ik loop die nooit tegen het lijf! :happy2:

Herbie

Citaat van: Lorre op woensdag 23 april 2014, 03:15:29
Citaat van: Herbie op woensdag 23 april 2014, 03:05:48Dat maakt het nog zo spannend getrouwd zijn :jajaja: zo lopen er veel rond in :belgiesmiley: en die lolo kan niet meer, zo gaan ze het op een ander proberen te krijgen :thumb: :happy:

Waar kom jij die tegen? :confused2: :weetikniet:  Ik loop die nooit tegen het lijf! :happy2:

Als er iets speciaal te doen is, havenfeesten, karnaval, kermis, zelfs thaise genoeg. Zo heb ik zelfs een thaise gehad zes jaar terug, maar die heeft mij gewoon gebruikt om te kunnen scheiden van haar 30 jaar oudere lolo. Maar dat maakte mij achter een jaar niet uit, heb toch een mooie tijd gehad :jajaja: dan was ze vertrokken naar Antwerpen, werkte in een wasserette, niet ver van het station. Maar daar waste ze de lakens niet alleen hoor. Zoals hier iemand op het forum over Japan praat, maar verleden is verleden. Uit.
Wanneer mensen banken beroven, gaan ze naar de gevangenis.
Wanneer banken mensen beroven, krijgen ze een bonus.

Lorre

In de Antwerpse stationsbuurt zijn er veel wasserettes (lees: 'massagesalons') en iemand moet de handdoeken wassen natuurlijk :biggrinn:.  Achja, Japan zal ook wel deze wasserettes hebben, waar men eerder de klant een grondige beurt geeft ipv de handdoeken/lakens...

bananacreek

Ik had gedacht om een nieuw zomer tenue in te voeren voor de huishoudsters, maar ik kan geen beslissing nemen betreffende het juiste design..... :weetikniet: :weetikniet:

Gaarne enige hulp....................... :hoedjeaf: :hoedjeaf:

Marrokaans "Cassablanca"" design:


Algerijns "Camelskin" design:


@P60 per stuk............. :thumb: :happy: :applaus: :applaus: :applaus: