Foto's uit het dagelijks leven in Dumaguete city en Oriental Negros

Gestart door bananacreek, zaterdag 4 december 2010, 13:21:53

Vorige topic - Volgende topic

bananacreek

RODE KOOL...nog nimmer gezien hier in 35 jaar........ :applaus: :applaus:..en peperduur......  :jajaja: :lachen: :lachen:



Ze hebben wel rode bieten in can, maar daar zit een hoop suiker bij..... :negatief:

bananacreek

Philips @P165 maar de vraag is of dit goed is voor computerboards.... :weetikniet: :weetikniet:



Lijkt meer op WD40 en dat is NIET goed voor computer boards neem ik aan omdat er olie inzit.... :jajaja:






http://pvdm.xs4all.nl/wiki/index.php/Cleaning_contacts_-_contact_spray
Nog geen duidelijk antwoord

Normaal is ELECTRA contact spray hier duur @ P500+



Kontakt 60 is wel goed maar moeilijk te krijgen hier



Vroeger hadden ze in Amsterdam op het plein achter het Rokin (ben de naam even kwijt) een zaak genaamd "CONTACT" en daar verkochten ze enorm veel electronica onderdelen...maar ik kan het nu niet meer vinden via Google Earth............

bananacreek

Citaat van: bananacreek op maandag 14 april 2014, 08:28:19
Philips @P165 maar de vraag is of dit goed is voor computerboards.... :weetikniet: :weetikniet:



Lijkt meer op WD40 en dat is NIET goed voor computer boards neem ik aan omdat er olie inzit.... :jajaja:






http://pvdm.xs4all.nl/wiki/index.php/Cleaning_contacts_-_contact_spray
Nog geen duidelijk antwoord

Normaal is ELECTRA contact spray hier duur @ P500+



Kontakt 60 is wel goed maar moeilijk te krijgen hier



Vroeger hadden ze in Amsterdam op het plein achter het Rokin (ben de naam even kwijt) een zaak genaamd "CONTACT" en daar verkochten ze enorm veel electronica onderdelen...maar ik kan het nu niet meer vinden via Google Earth............

Dat was het MUNTPLEIN (tegenover de Munt toren) en ik passeerde daar altijd als ik naar CONCERTO liep in de Utrechtse straat waar je vroeger 2de hands grammafoonplaten kon kopen en later 2de hands cd's..



Ik heb in Amsterdam op de UTS in de eerste Jan Steenstraat gezeten en ik heb Amsterdam in de GOUDEN JAREN '60-'70 altijd een heerlijke stad gevonden en heb in de jaren '60 heel wat meegemaakt op de Zeedijk toen er oorlog was tussen de INDO's (speelden altijd met bandjes in San Francisco en andere zaken) en Surinamers die de omgeving wilden overnemen..... :negatief: :negatief:

En onder die INDO's daar zaten goede vechtsporters bij zolas Leo Tan uit Heemskerk en Bennie Sidalaki en Ronnie Sidalaki.........

[yt=640,505]rPMQ7dkiF6g [/yt]

bananacreek

Nu begrijp ik waarom het hier begint te waaien................



klootzakken (voorheen Jens)

Citaat van: bananacreek op maandag 14 april 2014, 08:09:15




P6500 voor den grote............ :jajaja:
hoeveel werk zou daar wel in zitten ? ik vind ze best wel mooi , en dat voor ietsje meer dan 100 pleuries . is geen geld.
grote mond tegen de baas , je mag op dit forum geen eigen mening hebben . dan volgt een ban , haha . verrek maar met het forum.
Reactie van de Admin: Bovenstaande werd door dit lid geplaatst nadat hij op zijn taalgebruik aangesproken werd. Zulke leden kunnen we missen.

daf105paccar

Citaat van: bananacreek op maandag 14 april 2014, 08:06:45
Het is niet toegestaan om met de hamers op de andere hamers te slaan.............. :lachen: :lachen: :jajaja: :jajaja:

Domme mensen die dat doen......... :jajaja: :jajaja:


Op "Mythbusters" hebben ze dat eens bestudeerd,
klopt niet.
Hamer explodeerd niet als je met een andere hamer erop slaat. :atyourservice:

Gibson

Hamer explodeerd niet, maar omdat het beidde hard staal is kunnen er wel degelijk splinters vanaf komen. Heb er zelf een splinter van in mijn arm gehad die operatief verwijderd moest worden.
Expect nothing in the PH. All else is a "plus"

gosternokke

Nee, tuurijk explodeerd tie hamer niet   :lachen:   


  Hebbie nog mazzel gehad Gibson dat de staalsplinter in je arm kwam.  Er zijn al heel wat mensen blind , die zo een staalsplinter in hun oog kregen.  :negatief:

klootzakken (voorheen Jens)

of de hamers zijn zo slecht dat je er deuken onderling in slaat, hehe dan zijn ze niet meer te verkopen .
grote mond tegen de baas , je mag op dit forum geen eigen mening hebben . dan volgt een ban , haha . verrek maar met het forum.
Reactie van de Admin: Bovenstaande werd door dit lid geplaatst nadat hij op zijn taalgebruik aangesproken werd. Zulke leden kunnen we missen.

Gibson

Citaat van: gosternokke op dinsdag 15 april 2014, 09:30:15
Nee, tuurijk explodeerd tie hamer niet   :lachen:   


  Hebbie nog mazzel gehad Gibson dat de staalsplinter in je arm kwam.  Er zijn al heel wat mensen blind , die zo een staalsplinter in hun oog kregen.  :negatief:

Was op het werk. Veiligheids bril verplicht, helm op en had zelfs lange mouwen werk shirt aan. Ging er dwars door heen. Les geleerd, gelijk een grote koperen "drevel" besteld om grote pinnen uit de boortorens te slaan. Splinter was een centimeter lang, flinter dun en zat ongeveer 3 cm diep in mijn arm. Perfect rond gaatje. Alleen na röntge foto kwamen we er achter dat er wat in zat.
Expect nothing in the PH. All else is a "plus"