Foto's uit het dagelijks leven in Dumaguete city en Oriental Negros

Gestart door bananacreek, zaterdag 4 december 2010, 13:21:53

Vorige topic - Volgende topic

Gibson

Citaat van: louis op zaterdag  5 april 2014, 05:35:18
Boven op de paal zit doos/bakje om je elektichiteit draden waterdicht aan te sluiten op het net.

Zoom in en je ziet de draden aan elkaar geknoopt. Die doos is de transformer, want die is nodig met LED verlichting.
Expect nothing in the PH. All else is a "plus"

Luke


bananacreek

Voorjaars storm op komst............ :jajaja:

Het begin van een ander stormy year?


bananacreek

CitaatWat een verschil Dumaguete 1978 en nu in 20140................ thumb thumb

Euh,Creek,ben wel niet van de jongste meer maar zoooooo oud zullen de leden en ik wel niet zijn heb ik het idee... lachen  lachen

Ja, sorry verkeerde calendar geopend............. :hoedjeaf:


bananacreek

Citaat van: bananacreek op vrijdag  4 april 2014, 14:05:01
Vandaag bijna omver gereden door een pedicap op een zebrapad............. :negatief: :negatief:



De geile appelflap (driver) werd kwaad en beweerde dat ik moest wachten totdat hij gepasseerd was en ik beweerde dat ik al OP het zebrapad was en dat hij moest wachten totdat ik de weg overgestoken was.....

International traffic rules zei ik.......en de gabber beweerde: "NO JOE, WE HAVE OUR OWN TRAFFIC RULES IN DA PHILIPPINES WHICH ARE NOT THE SAME".... :lachen: :lachen:

Einde verhaal............ :lachen: :lachen:

Ok Philippine traffic code opgezocht in de oude kast en bingo........... here it is............ :thumb: :thumb: :happy: :happy:



Wordt vervolgd:

Nu was zoiets toevalling op tv in de city-council en men wil nu bestuurders een boete opleggen als ze je op het zebrapad kapot rijden......(als bewezen kan worden dat ze fout waren)..zulks wordt ook al, gedaan in andere steden waaronder Ilo-Ilo............. :ikkeniebegrijp: :ikkeniebegrijp:

bananacreek

Citaat van: Gibson op zaterdag  5 april 2014, 09:51:38
Citaat van: louis op zaterdag  5 april 2014, 05:35:18
Boven op de paal zit doos/bakje om je elektichiteit draden waterdicht aan te sluiten op het net.

Zoom in en je ziet de draden aan elkaar geknoopt. Die doos is de transformer, want die is nodig met LED verlichting.

Morgen een van een andere paal een foto maken en kijken ofdat het op dezelfde manier is "geknoopt"


bananacreek



Ik gebruik GASUL van Petron



Verschil:......andere regulator aansluiting

bananacreek


bananacreek


bananacreek