Foto's uit het dagelijks leven in Dumaguete city en Oriental Negros

Gestart door bananacreek, zaterdag 4 december 2010, 13:21:53

Vorige topic - Volgende topic

bananacreek


bananacreek



Dit hangt naast Holy Child hospital.....nurses wegsnoepen?......... :weetikniet: :weetikniet: :lachen:


Cosyns Guy

Citaat van: bananacreek op dinsdag 25 maart 2014, 12:43:18
Voor de rijke leifhebbers.........Kaas @P1100 voor een stukje.......... :lachen: :lachen: :denk: :denk: :denk:



Nog meer vergif............. :jajaja: :jajaja:



Namaak Gouda?............ :weetikniet: :weetikniet:



Ga liever gewoon dood............
Ga liever gewoon dood...........

Zal de overschrijving van 100.000 euro op je rekening dan maar annuleren zeker.... :lachen:  :lachen:

bananacreek

Citaat van: Cosyns Guy op woensdag 26 maart 2014, 14:45:44
Citaat van: bananacreek op dinsdag 25 maart 2014, 12:43:18
Voor de rijke leifhebbers.........Kaas @P1100 voor een stukje.......... :lachen: :lachen: :denk: :denk: :denk:



Nog meer vergif............. :jajaja: :jajaja:



Namaak Gouda?............ :weetikniet: :weetikniet:



Ga liever gewoon dood............
Ga liever gewoon dood...........

Zal de overschrijving van 100.000 euro op je rekening dan maar annuleren zeker.... :lachen:  :lachen:

U kunt wel een managers-check uitschrijven want die wordt wel in beide -de Hemel en -den Hel geaccepteerd en waar ik heen ga is nog niet duidelijk want ik ben mijn pincode nummer voor de Hemel kwijt................ :negatief: :negatief: :negatief: :negatief: :ikkeniebegrijp: :ikkeniebegrijp:


Herbie

Citaat van: bananacreek op zaterdag 10 augustus 2013, 17:26:24
@Kano & Herbie: Dank voor uw advies maar ik ga morgen met het meisje en haar broer (bayut... :happy: :happy: :happy:) naar het emergency hospital in Siaton voor "eerste hulp" want ze kunnen zich alleen nog herinneren aangaande een tetanus injection een aantal jaren geleden op school.........

Ik vroeg aan het meisje: Dat zal wel verschrikkelijk veel pijn doen?

Ze zei: " Nee, het doet maar weinig pijn............... :ikkeniebegrijp: :ikkeniebegrijp: :ikkeniebegrijp: :ikkeniebegrijp:



Ben benieuwd wat daar morgen uitkomt

Ik zei: Ik ben in dit geval wel bereid om wat te helpen want als er infectie bij komt dan "slaan de paarden op hol"

Ik kan natuurlijk ook zeggen: Ja kijk iedereen heeft zijn eigen problemen, maar de andere ik zegt dan: "Hou je rotkop Klootzak en help dat kind, ze hebben geen rooie cent" ...en dat is waar in dit geval......

Maar de mensen (speciaal de ouders) zijn verschrikkelijk ignorant............
Wordt morgen vervolgd.............. :hoedjeaf: :hoedjeaf:



Hoe gaat het eigenlijk nog met dat meisje? Honing moet ook heel goed zijn, weer iets bijgeleerd  :thumb:

Bij tweedegraads brandwonden

Traditioneel: Antibacteriële gels. Twee actieve ingrediënten, neomycine en bacitracine, kunnen een allergische reactie veroorzaken die een irriterende huiduitslag als gevolg heeft.

Alternatief: Honing
Eerste- en tweedegraads brandwonden die behandeld worden met honing genezen bijna twee keer zo snel als wanneer ze met een traditionele crème worden ingesmeerd, dat blijkt uit een onderzoek van de Indian Journal of Plastic Surgery. Honing heeft antibacteriële eigenschappen die brandwonden sneller steriel helpen maken, waardoor de kans op infectie vermindert. Maak de wonde voorzichtig schoon met koud water. Breng vervolgens een dikke laag honing aan op een niet klevend doekje en plaats dit over de brandwonde, bedek met een tweede doekje en tape (als je na een paar dagen geen verbetering ziet, raadpleeg dan een dokter).

http://www.hln.be/hln/nl/33/Fit-Gezond/article/detail/1828980/2014/03/26/Welke-pillen-Deze-kwaaltjes-pak-je-natuurlijk-aan.dhtml
Wanneer mensen banken beroven, gaan ze naar de gevangenis.
Wanneer banken mensen beroven, krijgen ze een bonus.

bananacreek


bananacreek

Ik las ergens op het forum twee maanden geleden dat de "REAL-ESTATE" taxes op andere plaatsen bijna verdubbeld waren?

Nou hier toch niet in Dumaguete city...ik betaalde hetzelfde bedrag als vorig jaar (voor mijn onderdelen in dit geval).. :jajaja: :thumb:

Voorbeeld van Internet

bananacreek

348 Rescue Dumaguete met rescue tanks voor de slachtoffers containing SML?.............. :lachen: :weetikniet: :weetikniet: :weetikniet:






bananacreek


bananacreek

Dit "zou" de beste TUYOK MANOK in Dumaguete zijn............. :jajaja: :jajaja: