Foto's uit het dagelijks leven in Dumaguete city en Oriental Negros

Gestart door bananacreek, zaterdag 4 december 2010, 13:21:53

Vorige topic - Volgende topic

Pinocchio

Citaat van: bananacreek op zondag 23 maart 2014, 14:29:23
Citaat van: Pinocchio op zondag 23 maart 2014, 13:34:12
Zonet vernomen dat alweer 2 (drug related) personen werden geliquideerd in Bacong Lutao, in dezelfde straat waar de burgemeester woont nota-bene.
Wat politici ook mogen beweren, de laatste maanden zijn het merendeel van moorden in de regio Dumaguete in verband met drug dealers te vinden.

Dit gebeurde vlak naast de elementary school op vrijdag en normaal zijn de Bacong killing fields in Brgy Sac-Sac

Als ik het goed begrepen heb is dit een nieuw geval vandaag gebeurd, vorige vrijdag is alweer een eeuwigheid geleden

bananacreek

Citaat van: Pinocchio op zondag 23 maart 2014, 15:18:56
Citaat van: bananacreek op zondag 23 maart 2014, 14:29:23
Citaat van: Pinocchio op zondag 23 maart 2014, 13:34:12
Zonet vernomen dat alweer 2 (drug related) personen werden geliquideerd in Bacong Lutao, in dezelfde straat waar de burgemeester woont nota-bene.
Wat politici ook mogen beweren, de laatste maanden zijn het merendeel van moorden in de regio Dumaguete in verband met drug dealers te vinden.

Dit gebeurde vlak naast de elementary school op vrijdag en normaal zijn de Bacong killing fields in Brgy Sac-Sac

Als ik het goed begrepen heb is dit een nieuw geval vandaag gebeurd, vorige vrijdag is alweer een eeuwigheid geleden

Zou best kunnen want in de Chronicle stond vandaag dat de moord van vrijdag niet drugs related was.

bananacreek

Hier zijn Vietnamezen die hun producten verkopen........ze kopen het in Unitop voor cash en verkopen het voor installment aan de mensen die in de public market werken.......schijnt  allemaal te werken evenals de 5-6 door de Bombay's (Indiers)



Deze Vietcong vrouw is ongeveer 27 jaar (aan de voorkant)


Maar goed dat die Amerikanen een pak op hun flikker hebben gehad daar in Vietnam want Vietnam is helemaal niet zo slecht nu als de Amerikanen dat "dachten"..Vietnamezen zijn hardere werkers als de  :smiley-philippines: dacht ik......

Vietnam girls


Thank you Americans............. :negatief: :negatief: :negatief:


bananacreek


bananacreek


bananacreek


bananacreek

Boem Klap klats.......kaput

De man met de bril (eigenaar van één van de wagens) ken ik van gezicht en is een lawyer........maar ze hebbeb bijna allemaal geen enkel inzicht in verkeersregels en traffic situations............... :lachen: :lachen:

In Nederland kregen we al verkeersles op de lagere school en moesten we op de fiets "examen" doen..... :thumb: :thumb:




bananacreek

Eentje uit de oude doos...maar waarschijnlijk niet de originele benzine motor want die zopen benzine............ :jajaja: :jajaja:




bananacreek

Dat schip zie ik hier voor het eerst ........en brengt zijn eigen sleper mee?>..... :lachen: :lachen: :jajaja:











Vanuit Piapi Beach gezien (Looc)



bananacreek

Voor de rijke leifhebbers.........Kaas @P1100 voor een stukje.......... :lachen: :lachen: :denk: :denk: :denk:



Nog meer vergif............. :jajaja: :jajaja:



Namaak Gouda?............ :weetikniet: :weetikniet:



Ga liever gewoon dood............