Foto's uit het dagelijks leven in Dumaguete city en Oriental Negros

Gestart door bananacreek, zaterdag 4 december 2010, 13:21:53

Vorige topic - Volgende topic

bananacreek

Ok, misschien vanavond weer zonneschijn zo te zien.............. :happy: :happy: :happy:






bananacreek

#14411
Citaat van: bananacreek op zaterdag 22 maart 2014, 14:05:53
Citaat van: Cosyns Guy op zaterdag 22 maart 2014, 14:02:44
Citaat van: bananacreek op zaterdag 22 maart 2014, 13:21:38
De extra video card werkt nog en die heb ik nodig omdat het motherboard GEEN HDMI socket heeft en de pci-card wel

De jumper zat al op het motherboard en hij heeft die jumper een jaar of twee geleden erin gezet (dacht ik me te herinneren) en nu heeft hij die jumper eruit gehaald en die zat rechts naast de battery (zie foto's)

Wat dan ook, het werkt nu uitstekend............(tot nu... :lachen: :lachen:)..... :thumb: :thumb:

Dank u voor den reacties want ik ben en blijf een Klootzak, en als het aan mij zou liggen is er maar één goede weg voor een computer die niet wil wat ik wil en dat is UIT HET RAAM ERMEE................ :jajaja: :jajaja: :happy: :happy: :ripba8: :ripba8:



Oud DDR2 motherboard


Dit motherboard gaat vervangen worden door deze @P7650 zodra het Admin office het geld daarvoor heeft overgemaakt.......... :lachen: :thumb: :atyourservice:

http://ee.gigabyte.com/products/page/mb/ga-z87-d3hprev_10






Die jumper is inderdaad voor het bios te resetten naar de factory specs.

Ja juist zo zei de guru dat ook.... :hoedjeaf:

NOU VERGEET HET MAAR....HET IS WEER "BACK TO NORMAL"...ZELFS ALS JE EEN FOLDER OPENT WAARIN FILMS STAAN OPGESLAGEN DAN HANGT DE HELE ZAAK WEER EN DE ANDERE COMPUTER LOOPT HELEMAAL NIET MEER...DAN MAAR DE NOTEBOOK PROBEREN OM DE VIDEOS OM TE ZETTEN..SO FAR VOOR DE GURU.... :lachen: :lachen:

Op forums gekeken en daar komt men er ook niet uit zo te lezen.........dus maar de logische option No 2....................


bananacreek

Ik wilde vroeger ook wel SCHILLENBOER worden als ik zou opgroeien en die roeping zou me beter passen dacht ik................of werken die nu ook met computers?...... :weetikniet: :weetikniet:





Soms dan heb ik er zin in om zelfmoord te plegen door dat gedonder met die geile computers............. :jajaja: :jajaja:...... :confused2: :explotieren: :explotieren: :explotieren:


peldoman


bananacreek

Citaat van: peldoman op zondag 23 maart 2014, 12:22:45
Bespeur ik een Dipje bananacreek?
Zelfmoord ! 

Tijdelijk uitgesteld want de AVS video converter werkt nu op de notebook en dan maar morgen vroeger naar de disco om de zaak daar voor te bereiden

Maar nog steeds geen antwoord ook op forums het hoe en waarom........ :weetikniet: :weetikniet:.


Pinocchio

Zonet vernomen dat alweer 2 (drug related) personen werden geliquideerd in Bacong Lutao, in dezelfde straat waar de burgemeester woont nota-bene.
Wat politici ook mogen beweren, de laatste maanden zijn het merendeel van moorden in de regio Dumaguete in verband met drug dealers te vinden.

bananacreek

Citaat van: Pinocchio op zondag 23 maart 2014, 13:34:12
Zonet vernomen dat alweer 2 (drug related) personen werden geliquideerd in Bacong Lutao, in dezelfde straat waar de burgemeester woont nota-bene.
Wat politici ook mogen beweren, de laatste maanden zijn het merendeel van moorden in de regio Dumaguete in verband met drug dealers te vinden.

Dit gebeurde vlak naast de elementary school op vrijdag en normaal zijn de Bacong killing fields in Brgy Sac-Sac

bananacreek

Citaat van: bananacreek op zondag 23 maart 2014, 13:00:58
Citaat van: peldoman op zondag 23 maart 2014, 12:22:45
Bespeur ik een Dipje bananacreek?
Zelfmoord ! 

Tijdelijk uitgesteld want de AVS video converter werkt nu op de notebook en dan maar morgen vroeger naar de disco om de zaak daar voor te bereiden

Maar nog steeds geen antwoord ook op forums het hoe en waarom........ :weetikniet: :weetikniet:.



Zo kan het natuurlijk ook in noodgevallen....windows (7) van de notebook met de grotere monitor, het probleem is om NIET GELIJK de moed op te geven......... :jajaja: :jajaja:


bananacreek

Weer regen voor vanacht onderweg..............climate change?.... :jajaja: :jajaja:


bananacreek

Citaat van: bananacreek op zondag 23 maart 2014, 14:54:50
Weer regen voor vanacht onderweg..............climate change?.... :jajaja: :jajaja:




Nu begrijp ik het want vanmiddag had ik een sat image geplaatst en een minuut geleden en de image van vanmiddag heeft nu dezelfde tijd...als de laatste image.........