Foto's uit het dagelijks leven in Dumaguete city en Oriental Negros

Gestart door bananacreek, zaterdag 4 december 2010, 13:21:53

Vorige topic - Volgende topic

bananacreek


bananacreek


bananacreek


bananacreek

#14313
In de korte broek is een Mof  die zeer ongegeneerd is...met een grote bek..samen met een oudere Borecat........ :negatief: :negatief:

Borecat = hoer(tje)

Grootste schip @ P5000......worden in Malaysia gemaakt... :jajaja:


bananacreek


bananacreek

Mijn computerguru en toch wel een eerlijke vent die me nooit heeft bestolen en ik heb toch alles van hem mogen leren wat ik nu weet ........kwam soms om 01.00 in de morgen als er problemen waren....... :thumb: :thumb:

Was voor hem ook vaak moeilijk hoe een Klootzak in bedwang te houden als er problemen met de computers waren die hij (Klootzak) dan uit het raam naar beneden wilde gooien......... :lachen: :lachen: :jajaja: :crazy: :crazy: :crazy:

Is een teacher @ Dumaguete city Highschool en heeft vroeger bij Mozcom gewerkt en heeft nu een "computerjunkshop".....drinkt niet...rookt niet...... :thumb:



Ondergetekende...........

gosternokke

Citaat van: bananacreek op donderdag 13 maart 2014, 14:44:56
In de korte broek is een Mof  die zeer ongegeneerd is...met een grote bek..met een Borecat........ :negatief: :negatief:

Borecat = hoer(tje)

Grootste schip @ P5000......worden Malaysia gemaakt... :jajaja:




Vreemd dat die boten in Maleisie worden gemaakt  :ikkeniebegrijp:   Kunnen ze dat in  :smiley-philippines: niet veel goedkoper maken  ?

  Of misschien een verkoop -leugentje van  de verkoper ? Buitenlandse spullen verkopen nou eenmaal beter aan Pinoys, dan lokale dingen

bananacreek

#14317
Citaat van: bananacreek op donderdag 13 maart 2014, 14:28:54
Ik zou me niet verbazen als deze brug en ook de nu in aanbouw zijnde brug in Sto. Nino opgeblazen zouden worden door de NPA...maar gelukkig niet want iedereen is dolblij met die bruggen....want vroeger werd je motor of car tijdens behoorlijke regen door het water meegesleurd als je de rivier wilde oversteken.

De mooie brug in Pal Ew met trucks die terug kwamen van aflevering brugspanten in Brgy. Sto. Nino








De farmers hier zijn nu arm maar kunnen thuis slapen en als ze zich bij de NPA aansluiten dan zijn ze net zo arm als nu en kunnen ze niet meer thuis slapen en hebben grote kans om op een keer doodgeschoten te worden door de AFP...dus zeggen ze..."Bekijk het maar"...maar soms is er bedreiging ....allemaal ellende........ :negatief: :negatief:

Veel gezochte criminelen zoeken hun toevlucht bij de NPA tegenwoordig en het wordt meer een bandietenbende i.p.v. "armed struggle for freedom from the imperialistic Rutte government".......... :jajaja: :jajaja:......

bananacreek

Citaat van: gosternokke op donderdag 13 maart 2014, 16:19:49
Citaat van: bananacreek op donderdag 13 maart 2014, 14:44:56
In de korte broek is een Mof  die zeer ongegeneerd is...met een grote bek..met een Borecat........ :negatief: :negatief:

Borecat = hoer(tje)

Grootste schip @ P5000......worden Malaysia gemaakt... :jajaja:




Vreemd dat die boten in Maleisie worden gemaakt  :ikkeniebegrijp:   Kunnen ze dat in  :smiley-philippines: niet veel goedkoper maken  ?

  Of misschien een verkoop -leugentje van  de verkoper ? Buitenlandse spullen verkopen nou eenmaal beter aan Pinoys, dan lokale dingen

Dat zou goed kunnen want ik zie ook niet in waarom die dingen niet op de :smiley-philippines: gemaakt kunnen worden want de Filipino's zijn goed in dat soort kunstwerk.

Likewise "Proudly Made in da Philippines"................. :lachen: :lachen: :thumb: :happy:


bananacreek

Citaat van: bananacreek op donderdag 13 maart 2014, 16:24:46
Citaat van: bananacreek op donderdag 13 maart 2014, 14:28:54
Ik zou me niet verbazen als deze brug en ook de nu in aanbouw zijnde brug in Sto. Nino opgeblazen zouden worden door de NPA...maar gelukkig niet want iedereen is dolblij met die bruggen....want vroeger werd je motor of car tijdens behoorlijke regen door het water meegesleurd als je de rivier wilde oversteken.

De mooie brug in Pal Ew met trucks die terug kwamen van aflevering brugspanten in Brgy. Sto. Nino








De farmers hier zijn nu arm maar kunnen thuis slapen en als ze zich bij de NPA aansluiten dan zijn ze net zo arm als nu en kunnen ze niet meer thuis slapen en hebben grote kans om op een keer doodgeschoten te worden door de AFP...dus zeggen ze..."Bekijk het maar"...maar soms is er bedreiging ....allemaal ellende........ :negatief: :negatief:

Veel gezochte criminelen zoeken hun toevlucht bij de NPA tegenwoordig en het wordt meer een bandietenbende i.p.v. "armed struggle for freedom from the imperialistic Rutte government".......... :jajaja: :jajaja:......

Ik moet toch wel echt toegeven dat de  :smiley-philippines: regering zijn best doet om de infrasctucture hier in deze regio te verbeteren.... al is het alleen maar om de mensen er inderdaad van te weerhouden om de CCP/NDF?NPA te omarmen...

Het gaat langzaam maar zo is dat nu eenmaal hier..............maar het valt niet te ontkennen als je de situatie kent van een aantal jaren geleden............