Foto's uit het dagelijks leven in Dumaguete city en Oriental Negros

Gestart door bananacreek, zaterdag 4 december 2010, 13:21:53

Vorige topic - Volgende topic

bananacreek

Citaat van: Cosyns Guy op vrijdag  7 maart 2014, 13:17:23
Citaat van: bananacreek op vrijdag  7 maart 2014, 13:15:25
De zijdeuren..... :jajaja:



Nu nog van deze achterdeurtjes...zeer moeilijk te krijgen en ook het canvas is niet te krijgen als je het zelf wilt doen..... :negatief: :negatief:


Misschien even op Ebay zoeken ? Je weet maar nooit.

Ja, dank u...een goed idee... :hoedjeaf:

bananacreek

Hier betaal je op je water rekening P20 per maand extra en dan kan je elke drie jaar je septic tank leeg laten zuigen..... :jajaja:





Maar ik heb vier septic tanks (water afvoer van (badkamer + keuken) en wc zijn gescheiden) dus waren we benieuwd hoeveel dat zou kosten in het voorkomende geval dat de andere septic tanks vol komen eerder dan de drie jaar periode................ :jajaja:

Vroeger kostte dat 4000 pesos om een septic tank te legen door een prive bedrijf.......... :negatief: :negatief:

Nu blijkt dat het 500 pesos te kosten zolang je kan aantonen dat je een klant van het waterleiding bedrijf bent...en dat is toch een redelijke prijs om een hoop ellende te voorkomen........ :thumb: :happy: :happy:


bananacreek

#14252
Voor het eerst vanmorgen hier een 26 wheeler oplegger zien rijden maar was net te laat voor een fotr en onderstaande foto's komen van internet:





Maar dit zijn 22 wheelers en ik kan geen enkele 26 wheelers vinden.....4 stuks aan elke kant achterop....of misschien waren dat enkele -en geen dubbele wielen?

Ik wilde vroeger altijd truck-chauffeur worden en mijn grote broer navolgen maar die zei: "Willempie, je kan niet tegelijkertij een truck besturen en op je duim zuigen.... :neeneenee: :neeneenee:


Cosyns Guy

#14253
Citaat van: bananacreek op vrijdag  7 maart 2014, 13:56:57
Voor het eerst vanmorgen hier een 26 wheeler oplegger zien rijden maar was net te laat voor een fotr en onderstaande foto's komen van internet:





Ik tel er toch maar 12 en 22 hoor.

bananacreek

#14254
Citaat van: bananacreek op vrijdag  7 maart 2014, 13:56:57

Maar dit zijn 22 wheelers en ik kan geen enkele 26 wheelers vinden.....4 stuks aan elke kant achterop....of misschien waren dat enkele -en geen dubbele wielen?


Ik zag er toch duidelijk vier achterop...misschien geen dubbele wielen?.......... :weetikniet: :weetikniet:

Cosyns Guy

#14255
Citaat van: bananacreek op vrijdag  7 maart 2014, 14:10:33

Ik zag er toch duidelijk vier achterop...misschien geen dubbele wielen?.......... :weetikniet: :weetikniet:
Wel die op de foto heeft 3 assen op de trailer met 4 wielen op elke as,maakt dus 12 wielen,trekker 2 trekassen met dubbele wielen is dus 8 wielen plus stuuras met 2 wielen is dus 22.Misschien zag je een ander type dan dat op de foto Creek ?

Cosyns Guy

#14256
Citaat van: Cosyns Guy op vrijdag  7 maart 2014, 14:14:47

Wel die op de foto heeft 3 assen op de trailer met 4 wielen op elke as,maakt dus 12 wielen,trekker 2 trekassen met dubbele wielen is dus 8 wielen plus stuuras met 2 wielen is dus 22.Misschien zag je een ander type dan dat op de foto Creek ?
Deze zal het wel niet geweest zijn denk ik... :lachen:

bananacreek


bananacreek

Zo'n apparaat daar heb ik vroeger wel in gereden (zonder rijbewijs) op de Hoogovens in de Hijsploeg van Wescon




bananacreek

Ik heb voor het eerst even op dat Nederlandse forum gekeken en ik zag daarbij in de laatste berichten geen enkele foto staan...is dat daar verboden om foto's te plaatsen?.............. :weetikniet: :weetikniet:

Ik voel me hier toch meer thuis............ :lachen: :happy: :happy: