Foto's uit het dagelijks leven in Dumaguete city en Oriental Negros

Gestart door bananacreek, zaterdag 4 december 2010, 13:21:53

Vorige topic - Volgende topic

Amice

Dat weet ik maar ik heb nog geen enkel gezien met hout voorraad hier in manila. :weetikniet:
Aan dit bericht kunnen geen rechten worden ontleent

bananacreek

#14241
Kijk deze CitiHardware en daarnaast A.M Builders die trekken mensen van zover als richting Bacolod en all da way to Basay en Sipalay enz. en verder, en ik vergelijk dit met 36 jaar geleden toen je hier bijna NIETS kon krijgen en nu zijn de prijzen echt niet veel hoger of gelijk aan de prijzen in Cebu city.

Als je dan in zo'n zaak rondkijkt dan vraag je je eigen toch af waarom de Filipijnen klagen dat ze zo arm zijn..........










Er was vroeger ook een zeer grote doe het zelf zaak in Belgie en ik kreeg een keer een catalogus van Pierrevanderwiese. maar ben de naam van deze zaak vergeten.......nog even kijken....vetgeet het maar...zeer bekende zaak met van alles en alles.....

bananacreek


bananacreek

De zijdeuren..... :jajaja:



Nu nog van deze achterdeurtjes...zeer moeilijk te krijgen en ook het canvas is niet te krijgen als je het zelf wilt doen..... :negatief: :negatief:


bananacreek


bananacreek


Cosyns Guy

Citaat van: bananacreek op vrijdag  7 maart 2014, 13:15:25
De zijdeuren..... :jajaja:



Nu nog van deze achterdeurtjes...zeer moeilijk te krijgen en ook het canvas is niet te krijgen als je het zelf wilt doen..... :negatief: :negatief:


Misschien even op Ebay zoeken ? Je weet maar nooit.

bananacreek

#14247
Reserveband van een politiewagen............ :lachen: :lachen:

Ze gaan hier NIET naar het loopvlak van je banden kijken.......... :lachen: :lachen:




Ik reed een keer in Kingston Jamaica in 1976 en werd gestopt door een police car en ze waren allemaal dronken.... :lachen: :lachen: :jajaja: :negatief:

Ik werd voor 24 uur opgesloten in een cel vol met anderen omdat ik geen paspoort op zak had en werd alleen vrijgelaten nadat kennissen konden overtuigen wie ik was.... :negatief: :negatief:

Kingston een paar jaar geleden.(2010).......... :negatief: :negatief:




http://www.theguardian.com/world/2010/may/28/battle-for-kingston-jamaica

bananacreek

Spotgoedkoop (LED TV) nu en een paar jaar geleden betaalde ik P117 T voor een 42" LCD tv.......... :jajaja: :jajaja:


bananacreek

#14249




.