Foto's uit het dagelijks leven in Dumaguete city en Oriental Negros

Gestart door bananacreek, zaterdag 4 december 2010, 13:21:53

Vorige topic - Volgende topic

bananacreek


bananacreek


bananacreek

Citaat van: Cosyns Guy op zaterdag  1 maart 2014, 16:01:53
Citaat van: bananacreek op zaterdag  1 maart 2014, 15:40:26
Citaat van: Cosyns Guy op zaterdag  1 maart 2014, 15:26:59
Citaat van: bananacreek op zaterdag  1 maart 2014, 12:07:02
CitaatMaar zeker niet zo goed als de TRIDENT die je vroeger in 1979 in Manila kon kopen en dat was een .25 en schoot dwars door 19mm marineplywood....... thumb thumb

Maar werd later uit de handel gehaald omdat ze te gevaarlijk waren.........
Te gevaarlijk in wat opzicht Creek ?

Dat waren de Super airrifles toendertijd maar er werden mensen mee verwond en zelfs doodgeschoten dus werd de TRIDENT verboden en uit de verkoop gehaald...de TRIDENT zou je kunnen vergelijken wat we nu zien met de zogenaamde "PALTIKS" (Home-Made Guns) welke in principe uit Danao Cebu komen.




Maar daar zitten zeer goede wapens bij en een gedeelte van die mensen werken nu voor een legitime wapenfabriek maar ik ben de naam kwijt.........





Hier wat meer informatie betreffende de Danao ("Illegal") Gun Industry:
http://newsinfo.inquirer.net/356275/world-class-paltik-gun-makers
Dus als ik het goed begrijp was die Trident een luchtpistool ?


Juist, correct en dat was een lucht "geweer" en er waren geen "pellets" maar ronde kogeltjes en er waren hier toen al lucht "cannisters"

Geen TRIDENT

Ach zo,ok,bedankt voor de info Creek  :hoedjeaf:


Dit bedrijf accepteerd wapens uit Danao


bananacreek


bananacreek


bananacreek


bananacreek


bananacreek

@ KEN's Trading voor 125 T pesos........peperduur maar compleet met verlichting enz. (USA) (surplus) maar een verzamelaar koopt dat graag........ :lachen: :jajaja:


bananacreek

Deurtjes voor de jeep vandaag bij Matiao in Sibulan opgehaald @ P450 freight from Cebu city



Zien er goed uit op het eerste gezicht...........


bananacreek

#14199


Tijdelijk geplaatst maar moet nog "bijgericht" worden....had ik al jaren geleden moeten doen.... :jajaja: :jajaja:



Als men een mooie vrouw en een mooie jeepdeur naast elkaar zet en ik kan kiezen, dan ga ik voor de mooie jeepdeur........ :thumb: :happy: :happy: :happy: