Foto's uit het dagelijks leven in Dumaguete city en Oriental Negros

Gestart door bananacreek, zaterdag 4 december 2010, 13:21:53

Vorige topic - Volgende topic

bananacreek


bananacreek

Men zwijgt nu betreffende de "EQUALIZERS" Vigilante group......misschien zitten die er weer achter?.......... :weetikniet: :weetikniet:

Hallleluja.............


Maar toch niet in Dalaguete in Cebu................


bananacreek


bananacreek

Verdorie...dat gaat me weer een hoop zeep kosten en zeep groeit niet aan de bomen............ :neeneenee: :neeneenee:




bananacreek


bananacreek

#14095
Zulk een bankschroef zoals op de KIA gaat ook op den Jeep komen maar dan een maat of twee kleiner........ :thumb: :happy:








gosternokke

Citaat van: bananacreek op zondag 23 februari 2014, 08:30:07
Altijd een prayer-rally hier en volgende week een ander to stop the killing fields in Dumaguete.. :lachen: :lachen:




    Ik snap dat soort banners nooit    .  Wat valt er nou nog te mekkeren over pro-life ?  Alles is pro-life in  :smiley-philippines: Abortus is in alle gevallen verboden, zelfs na verkrachting heb ik me laten vertellen.    Zelfs de morning-after pil zou in  :smiley-philippines: niet toegestaan zijn, omdat dat al als een vroege vorm van abortus word gezien.  Immers een bevruchting kan dan reeds hebben plaatsgevonden.

En dat voorbehoedsmiddelen bij de devote katholieken nog steeds  not done zijn ,is algemeen bekend


  Meer dan genoeg pro -life dunk mij.

bananacreek

Paniek in Le Plaza Supermart....twee vechtende vrouwen.......... :lachen: :thumb: :happy:

Nu bezig met een "settlement"

Ik was net te laat............ :negatief: :negatief:


bananacreek

.

Mahogany is veel moeilijker te spijkeren dan Lawaan......... :jajaja: :jajaja:




bananacreek

Citaat van: Ronny55 op woensdag 19 februari 2014, 15:20:19
Snap niet goed waarom je nog hout gebruikt voor het kaderment, Ik maak het kader met trucs en tracs , lichtmetalen profielen , veel beterkoop dan hout en altijd recht, gemakkelijk om mee te werken en gaat veeeeeeel langer mee. Nooit last van termieten.

Heb hier ook een kamer bijgebouwd, tracs plat op de betonnen vloer daar rechtop de trucs om de 60 cm back to back , tussenin rockwoll isolatie , vanbuiten hardyflex en van binnen 12 mm gipsumboard. Al wat je aan gerei nodig heb, electrische schroevendraaier en een metaalschaar .....betonnagels om de tracs vast te nagel in de beton

U bedoelen van de dezen?

Ja, dat is mooi werk en no termites enz... :thumb:

Moeten stevige hollow-blocks zijn want normaal breken die als je er op gaat staan... :lachen: