Foto's uit het dagelijks leven in Dumaguete city en Oriental Negros

Gestart door bananacreek, zaterdag 4 december 2010, 13:21:53

Vorige topic - Volgende topic

bananacreek

#14080
Dit was het verhaal van een paar dagen geleden maar kan het niet meer terugvinden

Maar het ging om een Brit en een paar :smiley-philippines:

Nu beweerde een aantal mensen dat die Gina Faburada (met de hand voor de mond (een smerige dievegge)  regelmatig met de Brit "popte"... :weetikniet: :weetikniet:

Nu gaat het verhaal rond (allemaal prachtige tjissmiss...) (een zeer lang gecompliceerd verhaal dus maar zeer kort houden) dat de Brit 500 T pesos bail betaald zou hebben en uit jail was .......zeer veel (blanke) leugens en beschuldigingen maar ik ben naar de police geweest om te vragen of de Brit nog vastzat en ik kon naar de cel toe en inderdaad daar zat hij in een hoekje.... :jajaja: :jajaja:

Zeer veel leugens dat je er ziek van wordt, maar de bottomlione zou misschien zijn dat het weer gebleken is dat de arresting "officers" ze zaak hebben belazerd en die hebben nu 4 dagen gekregen om met nieuw bewijsnateriaal op te komen en de mijn advokaat beweert dat de inval "illegal" was omdat er geen "search-warrant" was en ook dat er geen sprake was van een "hot-persuit" waardoor ze in de ruimte kwamen waar de "potsession" gaande was......maar ik blijf er gewoon bij....SAY NO TO DRUGS.......... :thumb: :thumb:


bananacreek

Citaat van: bananacreek op zaterdag 22 februari 2014, 14:25:46
Dit was het verhaal van een paar dagen geleden maar kan het niet meer terugvinden

Maar het ging om een Brit en een paar :smiley-philippines:

Nu beweerde mensen dat de "boyfriend" van die Gina Faburada dat de Brit haar regelmatig "popte"... :weetikniet: :weetikniet:

Nu gaat het verhaal rond (een zeer lang gecompliceerd verhaal dus maar zeer kort houden) dat de Brit 500 T pesos bail betaald zou hebben en uit jail was .......zeer veel (blanke) leugens en beschuldigingen maar ik ben naar de police geweest om te vragen of de Brit nog vastzat en ik kon naar de cel toe en inderdaad daar zat hij in een hoekje.... :jajaja: :jajaja:

Zeer veel leugens dat je er ziek van wordt, maar de bottomlione zou misschien zijn dat het weer gebleken is dat de arresting "officers" ze zaak hebben belazerd en die hebben nu 4 dagen gekregen om met nieuw bewijsnateriaal op te komen en de mijn advokaat beweert dat de inval "illegal" was omdat er geen "search-warrant" was en ook dat er geen sprake was van een "hot-persuit" waardoor ze in de ruimte kwamen waar de "potsession" gaande was......maar ik blijf er gewoon bij....SAY NO TO DRUGS.......... :thumb: :thumb:



Maximale bail voor zulk een zaak (posession) is P200T en de rechter mag nooit P500T opleggen alleen maar omdat de suspect een blanke is..............dus de blanke leugens barsten aan alle kanten.......... :lachen: :lachen:

bananacreek

City Enineers pesoneel is in de disco geweest omdat het hotel van Honeycomb weer klaagde over de muziek te luid en dat gaat weer P250 T aan isolatiemateriaal kosten...zei iemand dat business doen hier zo makkelijk was?.... :weetikniet: :weetikniet:



gosternokke

Citaat van: bananacreek op zaterdag 22 februari 2014, 14:05:12
Ik zou wel eens willen wten hoe die kale "strepen" daar gekomen zijn.... :weetikniet: :weetikniet:

(telefoto) - AKP (Algemeen Klootzakken Persbureau)




  Ik zie het op Palawan ook , en denk ik maar 1 verklaring mogelijk ,zijn gewoon kleine landslides.    veroorzaakt door landloze boeren die aan de voet van een steile helling een stuk begroeing platbranden in de droge tijd. En daar dan mais of weet ik wat verder op gaan verbouwen.

Vervolgens in de regentijd heeft de aarde op zo een steile helling geen houwvast meer, omdat de voet kaal is , en een deel van zo een helling schuift gewoon naar beneden.

bananacreek

Citaat van: gosternokke op zaterdag 22 februari 2014, 21:40:21
Citaat van: bananacreek op zaterdag 22 februari 2014, 14:05:12
Ik zou wel eens willen wten hoe die kale "strepen" daar gekomen zijn.... :weetikniet: :weetikniet:

(telefoto) - AKP (Algemeen Klootzakken Persbureau)




  Ik zie het op Palawan ook , en denk ik maar 1 verklaring mogelijk ,zijn gewoon kleine landslides.    veroorzaakt door landloze boeren die aan de voet van een steile helling een stuk begroeing platbranden in de droge tijd. En daar dan mais of weet ik wat verder op gaan verbouwen.

Vervolgens in de regentijd heeft de aarde op zo een steile helling geen houwvast meer, omdat de voet kaal is , en een deel van zo een helling schuift gewoon naar beneden.

Ja, dat zou inderdaad kunnen........ :hoedjeaf:

Maar dat is een hele hoogte want het is een telefoto........

Luke

Citaat van: bananacreek op zondag 23 februari 2014, 08:21:11
Citaat van: gosternokke op zaterdag 22 februari 2014, 21:40:21
Citaat van: bananacreek op zaterdag 22 februari 2014, 14:05:12
Ik zou wel eens willen wten hoe die kale "strepen" daar gekomen zijn.... :weetikniet: :weetikniet:

(telefoto) - AKP (Algemeen Klootzakken Persbureau)




  Ik zie het op Palawan ook , en denk ik maar 1 verklaring mogelijk ,zijn gewoon kleine landslides.    veroorzaakt door landloze boeren die aan de voet van een steile helling een stuk begroeing platbranden in de droge tijd. En daar dan mais of weet ik wat verder op gaan verbouwen.

Vervolgens in de regentijd heeft de aarde op zo een steile helling geen houwvast meer, omdat de voet kaal is , en een deel van zo een helling schuift gewoon naar beneden.

Ja, dat zou inderdaad kunnen........ :hoedjeaf:

Maar dat is een hele hoogte want het is een telefoto........

Misschien is Godzilla effe langsgeweest?  :crazy:

bananacreek

Altijd een prayer-rally hier en volgende week een ander to stop the killing fields in Dumaguete.. :lachen: :lachen:


bananacreek

Citaat van: Luke op zondag 23 februari 2014, 08:26:06
Citaat van: bananacreek op zondag 23 februari 2014, 08:21:11
Citaat van: gosternokke op zaterdag 22 februari 2014, 21:40:21
Citaat van: bananacreek op zaterdag 22 februari 2014, 14:05:12
Ik zou wel eens willen wten hoe die kale "strepen" daar gekomen zijn.... :weetikniet: :weetikniet:

(telefoto) - AKP (Algemeen Klootzakken Persbureau)




  Ik zie het op Palawan ook , en denk ik maar 1 verklaring mogelijk ,zijn gewoon kleine landslides.    veroorzaakt door landloze boeren die aan de voet van een steile helling een stuk begroeing platbranden in de droge tijd. En daar dan mais of weet ik wat verder op gaan verbouwen.

Vervolgens in de regentijd heeft de aarde op zo een steile helling geen houwvast meer, omdat de voet kaal is , en een deel van zo een helling schuift gewoon naar beneden.

Ja, dat zou inderdaad kunnen........ :hoedjeaf:

Maar dat is een hele hoogte want het is een telefoto........

Misschien is Godzilla effe langsgeweest?  :crazy:

Kan niet want GODZILLA is nu assigned in Vietnam voor de komende twee jaar......... :jajaja: :jajaja:


bananacreek


bananacreek