Foto's uit het dagelijks leven in Dumaguete city en Oriental Negros

Gestart door bananacreek, zaterdag 4 december 2010, 13:21:53

Vorige topic - Volgende topic

Pinocchio

Citaat van: bananacreek op zaterdag 15 februari 2014, 15:57:16

..en wanneer zou dat ongeluk gebeurd zijn?


De tijd gaat snel, maar ik dacht zo een 7 of 8 jaar geleden, ik herinner het mij ook niet meer zo goed, maar ik dacht dat vader, die aan het stuur zat toch iets te veel gedronken had.

Moet gebeurd zijn tussen Sibulan en Tampi na een feestje.

bananacreek

Drie jaar geleden heeft hij de kat van de Why Not nog proberen te redden ...met tien vingers... :thumb: :happy:

Sir Sambo


Helaas verblijft hij nu achter mijn bunker.............. :ripba8: :ripba8: :ripba8:


Dr. Acuna op 30 Maart 2012...met zeven zichtbare vingers zo te zien.......... :thumb: :thumb: :happy:


He is a good VET according to me.......... :lachen: :lachen: :thumb: :thumb:


https://www.facebook.com/AcunaVetClinic?hc_location=timeline

bananacreek

#14002
Dr. Greg Acuna met tien vingers samen met BOR de Wolf op de nieuwe location in Piapi en dat is niet eerder dan December 2012



[yt=640,505]YvVoxlZwxVs [/yt]

bananacreek

Dat zou een Keppel foto uit Subic zijn, maar dat lijkt meer in Europa en er staat een Verolme grbouw........ :ikkeniebegrijp:


bananacreek

Mooie prijzen nu vergeleken met een paar jaar terug toen ik P107 T voor een Sony 42" LCD tv betaalde met een slechte beeldkwaliteit (kleurensetting) vegeleken met LG en Samsung.....


bananacreek


bananacreek


bananacreek


Amice

Die NFA rijst is bijna niet te vreten en stinkt behoorlijk.
Was op het nieuws dat die NFA rijst illegaal wordt vermengt met betere rijst zodat het mer opbrengt. Men moet dus oppassen als men rijst koopt of je niet vermengde rijst krijgt. Het is te zien aan kleur verschil van de rijst korrels en ook de geur kan bepalend zijn.

Ik heb de toevlucht maar genomen tot de wat duurdere rijst na 2x belazerd  te zijn op deze manier.

Aan dit bericht kunnen geen rechten worden ontleent

Pinocchio

Citaat van: Amice op zondag 16 februari 2014, 19:01:09

Die NFA rijst is bijna niet te vreten en stinkt behoorlijk.


NFA rijst is in feite goede maar oude rijst, die een jaar of zo in magazijnen was opgeslagen als strategische stock in geval van calamiteiten.

De slechte geur komt van het gas (Duits product) dat wordt gebruikt om beestjes weg te houden van de rijst.
Dit zijn tabletten die langzaam vergassen.