Foto's uit het dagelijks leven in Dumaguete city en Oriental Negros

Gestart door bananacreek, zaterdag 4 december 2010, 13:21:53

Vorige topic - Volgende topic

bananacreek

Citaat van: Pinocchio op zaterdag 15 februari 2014, 15:42:40
Citaat van: bananacreek op zaterdag 15 februari 2014, 13:22:12

zeer veel problemen met zijn dochter...naam vergeten...


Ik dacht dat zij in een auto ongeluk in de buurt van Tampi een hand of zeker enkele vingers verloor.

Citaat van: bananacreek op zaterdag 15 februari 2014, 13:22:12

vaak werd ik uitgenodigd om boven op de eerste verdieping mee te eten met de hele familie en op fiesta 25 November


Ja dan waren we daar samen denk ik, samen met Prudent die je ook nog wel kent

Verdorie...nu weet ik wie u bent..... :jajaja: :jajaja:...Ik dacht Philip.... :lachen: :lachen:

Acuna?....zou kunnen maar ik weet het niet...maar kom er wel een keer achter...en wanneer zou dat ongeluk gebeurd zijn?

bananacreek

Citaat van: bananacreek op zaterdag 15 februari 2014, 15:57:16
Citaat van: Pinocchio op zaterdag 15 februari 2014, 15:42:40
Citaat van: bananacreek op zaterdag 15 februari 2014, 13:22:12

zeer veel problemen met zijn dochter...naam vergeten...


Ik dacht dat zij in een auto ongeluk in de buurt van Tampi een hand of zeker enkele vingers verloor.

Citaat van: bananacreek op zaterdag 15 februari 2014, 13:22:12

vaak werd ik uitgenodigd om boven op de eerste verdieping mee te eten met de hele familie en op fiesta 25 November


Ja dan waren we daar samen denk ik, samen met Prudent die je ook nog wel kent

Verdorie...nu weet ik wie u bent..... :jajaja: :jajaja:...Ik dacht Philip.... :lachen: :lachen:

Acuna?....zou kunnen maar ik weet het niet...maar kom er wel een keer achter...en wanneer zou dat ongeluk gebeurd zijn?

Philip had die mooie zwarte sedan en een zwarte grote motor en die liep een keer met panne in Taclobo...

bananacreek

Op de clip laten ze een schip zien met één schoorsteen............. :ikkeniebegrijp: :ikkeniebegrijp:

De Willem Ruys had 2 schoorstenen...........?

Kan je indenken...die schepen hadden geen turbines of dieselmotoren maar alleen de stoomketels en de oude stoommachines?

Of ben ik fout?....wel een beetje dronjiken na 4 SML....  :jajaja: :jajaja: :lachen: :lachen:


bananacreek


bananacreek

Ka je nagaan Nederland een klein kikkerlandje zo grooots vroeger in de scheepvaartsbouw en wat is er van overgebleven?......................


Luc

Citaat van: bananacreek op zaterdag 15 februari 2014, 16:32:41
Ka je nagaan Nederland een klein kikkerlandje zo grooots vroeger in de scheepvaartsbouw en wat is er van overgebleven?......................



http://members.chello.nl/d.jansen24/Debiesbosch.htm

There is a sucker born every minute! Only now they found the internet.

bananacreek

Last beer..........sayonara............ :hoedjeaf: :hoedjeaf:

Ok achter de streep ................... :drunk: :drunk: :yesmaster: :shots: :fles: :itsagirl: :itsagirl: :shhh: :shhh:

[yt=640,505]AVb7jNPI1gg[/yt]

bananacreek

Citaat van: Luc op zaterdag 15 februari 2014, 16:45:04
Citaat van: bananacreek op zaterdag 15 februari 2014, 16:32:41
Ka je nagaan Nederland een klein kikkerlandje zo grooots vroeger in de scheepvaartsbouw en wat is er van overgebleven?......................



http://members.chello.nl/d.jansen24/Debiesbosch.htm



Ja, nu zie ik dat en VEROLME?.......... :weetikniet: :weetikniet:

Wij (ikke) en de anderen hebben ons blauw gewerkt in de jaren '70 en de Somalische gepensioneerde piraten komen naar Holland voor de bijstand............. :lachen: :lachen:

To Rutte.............How was your Valentines day...........?

Somebody would like to talk to you Macho............. : :jajaja: :jajaja:


Luc

There is a sucker born every minute! Only now they found the internet.

bananacreek

Citaat van: Luc op zaterdag 15 februari 2014, 17:06:34
Citaat van: bananacreek op zaterdag 15 februari 2014, 16:59:29

Ja, nu zie ik dat en VEROLME?.......... :weetikniet: :weetikniet:




http://nl.wikipedia.org/wiki/Keppel_Verolme

KEPPEL ja, Singapore, dat zit hier ook in Cebu en waar dan ook.....dank u beleefd voor de reacties want ik zat vroeger altijd in dat soort artikelen tijdens de School voor Scheepswerktuigkundigen periode..... :hoedjeaf: :hoedjeaf:

Keppel Subic