Foto's uit het dagelijks leven in Dumaguete city en Oriental Negros

Gestart door bananacreek, zaterdag 4 december 2010, 13:21:53

Vorige topic - Volgende topic

bananacreek

#13960
Deze is voor Ronny55....Proudly made in Belgium..... :jajaja: :jajaja: :thumb: :thumb:

[yt=640,505]7lzGxoUhA4c [/yt]

Het lijkt erop in deze clip dat ze allemaal naar den WC moeten?.......... :lachen: :weetikniet: :weetikniet:

Ze staan allemaal te op-en neer........ "peupelen"......... :lachen: :lachen: :ikkeniebegrijp: :ikkeniebegrijp: :ikkeniebegrijp: :ikkeniebegrijp:

MORE FUN IN BELGIUM..............

MAAR WEL EEN GOED STUKJE MUZIEK......DAT SPEELDEN ZE ALTIJD OP DE KMS IN WEERT (1966) VOORDAT ER EEN VELDTOCHT WAS EN IK ZAT ALTIJD IN DE "ZIEKTEWET"....IK LIET ME DE AVOND ERVOOR IN EEN PLAS DONDEREN (EN VERLOOR DAARBIJ DOOR DE "KLAP" MIJN BEWUSTZIJN) OP HET EXERCITIE TERREIN EN DUS MOCHT IK "THUIS" BLIJVEN IN DE KAZERNE...(MEDISCHE MUTATIE NOEMDEN ZE DAT).. :lachen: :lachen: :lachen: :thumb: :thumb: :thumb:



Wachtcommandant onderkomen

bananacreek

Citaat van: Ronny55 op vrijdag 14 februari 2014, 15:37:11
Heeft veel weg van de "Radetzky march" ... die hoorde ik al altijd graag

Ok, trek de broekriem maar flink aan en laat die benen maar zwabberen........... :thumb: :thumb: :happy: :happy: :happy:

[yt=640,505]PrpVPY4b6ws[/yt]

bananacreek

Zeven stuks voor vanavond en dat is weer 700 calories............. :negatief: :negatief:










bananacreek



bananacreek

Mandarin Bakery gesloten....hier kwam ik jaren want daar werkten veel meisjes en dat was een goede source van huishoudsters....die kregen maar een laag loon daar.

De vader was een harde werker............maar ging graag achter de meisjes aan in de bakkerij.... :ripba8:

De moeder reisde graag naar Parijs en New Zeeland en is vorig jaar gestorven aan diabetis related kidney failure... :ripba8:

De oudste zoon kon wel redelijk de zaak in handen houden....maar de jongste zoon is een hoerenloper en zijn dochter aan de shabu verloren (gek geworden)......en nu is de zaak toch op de fles want ze vertelden mij dat al het geld op was aan de dialysis kosten van de moeder voordat ze stierf....6000 pesos per keer...vier keer per week (in die buurt)

De dochter is een vriendelijk mens en haar echtgenoot stierf ook aanmedische problemen.......... :ripba8: :ripba8:

Ze zijn eigenaar van het pand tot aan de Pinili street aan de achterkant en het is op Colon St. en dat gaat zeker voor 250 T/vierkante meter....maar ze hebben ook torenhoge schulden af te lossen neem ik aan..........


bananacreek

Citaat van: resscy_jalac op zaterdag 15 februari 2014, 12:04:17
Citaat van: bananacreek op vrijdag 14 februari 2014, 13:49:26
Grote vruchten...maar geen sinasappels......... :weetikniet: :weetikniet:





Het lijkt op pomelo, maar niet helemaal.

https://www.google.nl/search?q=pomelo&tbm=isch&tbo=u&source=univ&sa=X&ei=vkj_UpqOJqii0QXP5oCYBw&sqi=2&ved=0CDoQsAQ&biw=1536&bih=711

Ja, juist ik dacht aan zoiets maar ik kon niet op de naam komen want ik heb dat nog nooit gegeten en kijk maar op de eerste foto in het midden, dat is een grote.....dank voor uw reply.... :hoedjeaf: :hoedjeaf:

bananacreek

Citaat van: resscy_jalac op zaterdag 15 februari 2014, 12:04:17
Citaat van: bananacreek op vrijdag 14 februari 2014, 13:49:26
Grote vruchten...maar geen sinasappels......... :weetikniet: :weetikniet:





Het lijkt op pomelo, maar niet helemaal.

https://www.google.nl/search?q=pomelo&tbm=isch&tbo=u&source=univ&sa=X&ei=vkj_UpqOJqii0QXP5oCYBw&sqi=2&ved=0CDoQsAQ&biw=1536&bih=711



Ok...nu pas op de link gekeken en inderdaad daar staan een aantal foto's die passen.......... :thumb: :thumb:
Kijk ook op de eerste foto (aan de linkerkant) dan zie je duidelijk het begin van de "peervorming" van het bovenste gedeelte

bananacreek


bananacreek