Foto's uit het dagelijks leven in Dumaguete city en Oriental Negros

Gestart door bananacreek, zaterdag 4 december 2010, 13:21:53

Vorige topic - Volgende topic

bananacreek


bananacreek

Dat varken gilde verschrikkelijk en ik zou graag de vent aan de andere kant van de easyride op dezelfde manier willen vastsjorren zodat het bloed uit zijn huid spuit............... :lachen: :lachen: :jajaja: :jajaja:


bananacreek


bananacreek

Ik heb wat materialen moeten kopen voor wat uitbreidingen en wat een erschrikking met de kwaliteit nu en een jaar of 15 geleden:

Veel steelbars square en rond..corrogated ondermaats terwijl daar een wet tegen is............ :negatief: :negatief:



De goede GI corrogated sheets zijn er wel "GOLD" maar je betaald 420 pesos voor een 10 feet sheet.
De mindere kwaliteiten zijn dan op 363 pesos...en lager afhankelijk van de kwaliteit
Allemaal zogenaamd .26 gauge........... :lachen:

Dit is natuurlijk beter maar duur


De 420 is een uitstekende kwaliteit.

Evenals vele andere materialen....prijzen omhoog...kwaliteit omlaag......... :jajaja: :negatief:

bananacreek

[yt=640,505]ZhjJBz13OB8 [/yt].

Ik zat wel bijna op de blauwe truck............. :negatief: :negatief: :stomstomstom: :stomstomstom: :stomstomstom:


bananacreek

Hier is de Evangelische Omroep met uw Arbeidsvitaminen op Valentijnsdag.............. :jajaja: :jajaja: :thumb: :thumb:...........  :blumen: :blumen: :blumen: :shots: :shots: :shots: :zwanger: :zwanger: :zwanger: :itsaboy: :itsaboy: :itsagirl: :itsagirl: :dollareyes: :dollareyes:

[yt=640,505]L9Cv3mTZqjg [/yt]

bananacreek

De VPRO kan het ook............... :denk: :denk: :thumb: :thumb:

[yt=640,505]-ai6DCuH-OM [/yt]

bananacreek

Deze hierboven ga ik in de disco draaien.....twee weken van nu want ik ben nu in STAKING...........want da manager begon arrogant te doen terwijl het mijn idee was in 2006 om met de Reggae Night op Mondays te beginnen waardoor er veel meer klanten kwamen en nu beweert ze dat het door LUMAY zou komen van een Albolario in Dauwin......gelul....geen enkele Albolario (whichdoctor) kan dat voor elkaar krijgen en ook niet de BARANG.....ik heb er nog geen enkele gezien die iets kon presteren en zelfs niet in Larena Siquijor............. :neeneenee: :neeneenee: :negatief: :negatief:






Ronny55

Heeft veel weg van de "Radetzky march" ... die hoorde ik al altijd graag
Alles gaat, zelfs kiekens gaan en die hebben hun knieƫn vanachter .
Het komt er niet op aan WAT je kent maar WIE je kent.

bananacreek

Citaat van: Ronny55 op vrijdag 14 februari 2014, 15:37:11
Heeft veel weg van de "Radetzky march" ... die hoorde ik al altijd graag

Dank u.....eindelijk iemand die een Echte Klootzak begrijpt....nu kan ik weer rustig slapen....na de Telegraaf lezen.... :hoedjeaf: :hoedjeaf: :hoedjeaf: