Foto's uit het dagelijks leven in Dumaguete city en Oriental Negros

Gestart door bananacreek, zaterdag 4 december 2010, 13:21:53

Vorige topic - Volgende topic

bananacreek


bananacreek

WHAT WENT WRONG?.......... :lachen: :lachen:..SIR, ASK YOUR SENATORS AND CONGRESSMEN..... :lachen: :lachen:


bananacreek

Morgen een special trip to Bais want daar in de bergen willen ze een 18 jarige uithuwelijken met iemand waar ze niets van moet hebben...dus wil ze met de zuster ontsnappen...maar ik ga niet de bergen in met die wegen maar ga met de wagen naast het politie buro in Bais wachten.... :lachen: :lachen:

Weer een Mission Impossible en moet ik weer vroeg opstaan.......... :negatief: :negatief:

Strijdbijl maar even aangescherpt met de wetstone....je weet maar nooit in geval van een achtervolging.... :denk: :denk:


Er gaat geen week voorbij hier zonder een nieuw avontuur............ :thumb: :happy: :happy:

Misschien lezen jullie morgen op internet:

Laatste der Nederlandschen Klootzakken onthooft op de Filipijnen........... :ripba8: :ripba8: :ripba8:

[yt=640,505]/Pj4cyjfsHqE [/yt]



bananacreek

Bottomline:

Altijd dezelfde vraag: "TO BE OR NOT TO BE?"................ :weetikniet: :weetikniet:


bananacreek

Kist voor de Klootzak?.....Betaald door Admin kantoor?........."He died on duty in his Boots?"......I have no boots.... :denk: :denk:



Graag dan zulk een model.......... :thumb: :thumb: :happy: :happy:
En met WiFi.......... :happy: :happy:



Zo kan het natuurlijk ook als je alleen op de AOW moet leven....... :denk: :denk:


peldoman


bananacreek

Citaat van: peldoman op woensdag 12 februari 2014, 14:15:22
Bananacreek, je zit toch niet in een depri he? :denk:

Nee, ik voel me uitstekend met een nieuw avontuur want bij het uithuwelijken worden ze voor een paar varkens of koeien en een zak mais verkocht.......... :jajaja: :jajaja:

Dus wordt het een Kruistocht...Heilige Oorlog... :jajaja: :happy:



Mijn trouwe Ros "SHEBA THE TERRIBLE"............. :atyourservice: :atyourservice:


bananacreek

Misschien geen regen op de Kruistocht in het Heilige land?



Toch maar een psychiatrische verpleegster meenemen?........... :weetikniet: :weetikniet: :denk: :denk:


bananacreek

Om 0.600 uur (zachte) regen hier dus het begin is "goed"............. :negatief: :negatief:


bananacreek

Begrijp niet waarom die Sat. Pictures van PAGASA van gisteravond en nu dezelfde zijn........... :negatief: :negatief: :negatief:

Deze was gisteravond geplaatst.............. :jajaja: :jajaja: :ikkeniebegrijp: :ikkeniebegrijp: :ikkeniebegrijp: :ikkeniebegrijp: