Foto's uit het dagelijks leven in Dumaguete city en Oriental Negros

Gestart door bananacreek, zaterdag 4 december 2010, 13:21:53

Vorige topic - Volgende topic

Budgie

Citaat van: bananacreek op maandag 10 februari 2014, 07:50:34
Citaat van: bananacreek op zondag  9 februari 2014, 12:53:09
Voor huishoudsters met TAMPOO?............. :weetikniet: :weetikniet:





Vroeg vanmorgen waarvoor deze kooi gebruikt wordt en de gast zei: "For babies sir"............ :jajaja: :jajaja: :lachen: :lachen:

Hoe noemde je dat in Nederland vroeger?............ :weetikniet: :weetikniet:

krib....?.... :weetikniet:





Wij noemden dit een box maar ja dat was in West-Friesland
Getting older beats the alternative -dying young

Lorre

Citaat van: vvjoris op donderdag 28 maart 2013, 16:46:16Pas op dit is gemeend! Een van de komende weken, maanden, wanneer precies weet ik niet maar ten laatste juni kom ik naar Cebu. Als er iemand wil bestellen, en 't is niet te ver kom ik het brengen. Moet het natuurlijk eerst balik bayan sturen, dus levering is sowiso pas in juni ....

Citaat van: vvjoris op 28 Maart 2013, 17:46:16

Al terug Joris of nog niet vertrokken???  :lachen:  :lachen:  :lachen:

bananacreek

Citaat van: Budgie op maandag 10 februari 2014, 21:18:00
Citaat van: bananacreek op maandag 10 februari 2014, 07:50:34
Citaat van: bananacreek op zondag  9 februari 2014, 12:53:09
Voor huishoudsters met TAMPOO?............. :weetikniet: :weetikniet:





Vroeg vanmorgen waarvoor deze kooi gebruikt wordt en de gast zei: "For babies sir"............ :jajaja: :jajaja: :lachen: :lachen:

Hoe noemde je dat in Nederland vroeger?............ :weetikniet: :weetikniet:

krib....?.... :weetikniet:





Wij noemden dit een box maar ja dat was in West-Friesland


Ja correct, dank u...een krib was met kerst neem ik aan... :hoedjeaf: :hoedjeaf:

bananacreek

Hier naast Banco Filipino worden de vechthanen en ander kippenwerk verhandeld.... :jajaja: :jajaja:



Gelukkig hebben mijn buren geen schreeuwende hanen die soms om middernacht wakker worden en gaan schreeuwen wat dan wordt beantwoord in de hele buurt voor een uur............ :negatief: :negatief: :negatief:




bananacreek

Citaat van: bananacreek op vrijdag  7 februari 2014, 13:55:45
Citaat van: bananacreek op donderdag  6 februari 2014, 13:23:26
Goed nieuws?.....................misschien.......... :weetikniet: :weetikniet:

Werd vanmidddag gebeld door (waarschijnlijk) een callcenter en aan mij werd in Tagalog gevraagd of ik wilde luisteren naar een promovoorstel van Globe DSL-Internet packages....

Normaal zeg ik gelijk dat ik niet geintereseert ben omdat ik de volgende dag naar Broek op Langendijk ga en niet weet wanneer ik terug kom........... :lachen: :lachen:

Maar deze vrouw was toch wat duidelijker dan vele andere callcenter medewerkers........ :jajaja: :jajaja: :thumb:

Ze vroeg me (nu in het Engels) of ik al op de hoogte was van de nieuwe Broadband 5Mb en 7Mb DSL packages en ik zei nee want vorig jaar werd mij verteld dat de Dumaguete system update nog niet klaar was.

De vrouw vertelde mij da de update nu wel klaar was:

Residential packages:

5Mb @ P1599 (static IP address @P700 extra)
7Mb @ p2499 (static IP address @P700 extra)

Ben benieuwd naar de "adders onder het gras".......oftewel de MAYBE's........ :lachen: :lachen:

Ik heb nu een 3Mb business DSL-conection @P2441 (inclusive VAT) en dat komt dan met een free "static-IP address"

Zier er dus naar uit dat de connections goedkoper zijn geworden?

Morgen of zaterdag naar de Globe in Robinsons (headoffice Dumaguete) en goed navragen want ook de eigenaar van de Why Not en El Dorado is geintereseert...............

Nu werkt die 3 Mb zeeer goed in de laatste 2 jaar zonder enkele klachten van mijn kant.......en normaal ben ik altijd zeer kritisch........... :jajaja:


Om de Globe site te openen duurt een eeuw............. :negatief: :negatief:



Ok, maar van een andere site

http://tattoo.globe.com.ph/promo/fastest-broadband-bundles


Vandaag wel naar Globe geweest ...maar......."er zijn nog 14 wachtenden voor u" ......... :negatief: :negatief:

Morgenochtend om 10 uur en dan vroeger de hal in om zogenaamd naar de supermarket te gaan die om 08.00 uur open gaat...........dan aan de voet van de roltrap wachten en na het Wilhelmus met een rotgang naar boven want die guards zijn corrupt en laten soms mensen aan de andere kant door slippen....... :negatief: :negatief:



Kreeg vandaag de volgende text:

HI SIR,THIS IS FROM GLOBE.
YOUR AREA IS MORE THEN THE ALLOWABLE DISTANCE TO UPGRADE EITHER TO 5MB OR 7MB. THANKS


Soms is het net of je hier 15 jaar achterloopt op Manila en cebu city............. :negatief: :negatief:


bananacreek


bananacreek


bananacreek


bananacreek


bananacreek