Foto's uit het dagelijks leven in Dumaguete city en Oriental Negros

Gestart door bananacreek, zaterdag 4 december 2010, 13:21:53

Vorige topic - Volgende topic

bananacreek


bananacreek

"Please Joe...don't start trembling now because I might accidently slice off your big nose"..... :jajaja: :lachen: :lachen:



Telefoto........... :lachen: :lachen:

Ik zou toch gevarengeld moeten ontvangen van det Admin kantoor.......... :jajaja: :jajaja: :jajaja: :ikkeniebegrijp: :ikkeniebegrijp:

bananacreek


bananacreek

Deze bankstellen zie je ook op den Beverwijkse Meubelboulevard....?.... :weetikniet: :weetikniet:





Beverwijk...stad sedert 1298

Pinocchio

Citaat van: bananacreek op maandag 10 februari 2014, 07:45:29

Ik zie dan ook geen cement molens voor die store.............


De cementmolens en ander huur materiaal was vroeger in een magazijn rechtover de straat die naar hotel Santa Monica loopt.

Ik denk dat men daar nu planten verkoopt (op de zuidelijke hoek van de straat naar de "zeemans school"

Ik weet zeker dat je in Dumaguete ook klein gereedschap zoals een boormachine of haakse slijpmachine kan huren, maar ik weet niet waar.

bananacreek

Voor vanavond in den Disco uit de oude doos:

[yt=640,505]o1rT57-sz4Y [/yt]





bananacreek

Citaat van: Pinocchio op maandag 10 februari 2014, 08:24:04
Citaat van: bananacreek op maandag 10 februari 2014, 07:45:29

Ik zie dan ook geen cement molens voor die store.............


De cementmolens en ander huur materiaal was vroeger in een magazijn rechtover de straat die naar hotel Santa Monica loopt.

Ik denk dat men daar nu planten verkoopt (op de zuidelijke hoek van de straat naar de "zeemans school"

Ik weet zeker dat je in Dumaguete ook klein gereedschap zoals een boormachine of haakse slijpmachine kan huren, maar ik weet niet waar.

Ja, dat is in Barangay Banilad en de straat gaat dan naar Sta Monica Beach Resort............ :hoedjeaf:

bananacreek

Citaat van: bananacreek op maandag 10 februari 2014, 08:30:01
Citaat van: Pinocchio op maandag 10 februari 2014, 08:24:04
Citaat van: bananacreek op maandag 10 februari 2014, 07:45:29

Ik zie dan ook geen cement molens voor die store.............


De cementmolens en ander huur materiaal was vroeger in een magazijn rechtover de straat die naar hotel Santa Monica loopt.

Ik denk dat men daar nu planten verkoopt (op de zuidelijke hoek van de straat naar de "zeemans school"

Ik weet zeker dat je in Dumaguete ook klein gereedschap zoals een boormachine of haakse slijpmachine kan huren, maar ik weet niet waar.

Ja, dat is in Barangay Banilad en de straat gaat dan naar Sta Monica Beach Resort............ :hoedjeaf:





Hoorde onlangs dat ook Sta. Mocica resort is gesloten........en ik had vroeger bijna slaande ruzie met de arrogante zoon van de eigenaar toen we met onze auto's in de rij stonden bij het benzine station tegenover PNB tijdens de "oilembargo" gedurende de "Coup 'de Etat" in 1987? (Pres. Cory Aquino & col. Gringo Honasan)

daf105paccar

Citaat van: bananacreek op maandag 10 februari 2014, 08:03:03
"Please Joe...don't start trembling now because I might accidently slice off your big nose"..... :jajaja: :lachen: :lachen:



Telefoto........... :lachen: :lachen:

Ik zou toch gevarengeld moeten ontvangen van det Admin kantoor.......... :jajaja: :jajaja: :jajaja: :ikkeniebegrijp: :ikkeniebegrijp:
Banana,der is nu een woord voor een foto die je van jezelf neemt.
een "selfie",staat in het nieuwe woordenboek.

bananacreek

Citaat van: daf105paccar op maandag 10 februari 2014, 12:39:59
Citaat van: bananacreek op maandag 10 februari 2014, 08:03:03
"Please Joe...don't start trembling now because I might accidently slice off your big nose"..... :jajaja: :lachen: :lachen:



Telefoto........... :lachen: :lachen:

Ik zou toch gevarengeld moeten ontvangen van det Admin kantoor.......... :jajaja: :jajaja: :jajaja: :ikkeniebegrijp: :ikkeniebegrijp:
Banana,der is nu een woord voor een foto die je van jezelf neemt.
een "selfie",staat in het nieuwe woordenboek.

Kan niet want mijn neus is twee maten groter...... :jajaja: :negatief: :lachen: