Foto's uit het dagelijks leven in Dumaguete city en Oriental Negros

Gestart door bananacreek, zaterdag 4 december 2010, 13:21:53

Vorige topic - Volgende topic

bananacreek

Verzoekplaat van Pierrevanderwies............ :hoedjeaf:

[yt=640,505]MTlidqVNh8A [/yt]

Ga uw advies opvolgen en speel het op maandag.......... :thumb:...oud van goud...

Joost den Draaier


bananacreek


O.B.Bommel

Een Heer van stand voelt zich thuis in Rommeldam

josv

Citaat van: bananacreek op donderdag  6 februari 2014, 13:55:05

Ga uw advies opvolgen en speel het op maandag.......... :thumb:...oud van goud...

Joost den Draaier



:neeneenee: Ken je klassiekers Creek  :happy2:

Het is Goud van (Rob) Out. Btw, misschien sta ik ook nog wel ergens op die foto  :happy2:
Het land zal altijd groener zijn aan de andere kant van de heuvel....


bananacreek

Citaat van: josv op vrijdag  7 februari 2014, 04:37:34
Citaat van: bananacreek op donderdag  6 februari 2014, 13:55:05

Ga uw advies opvolgen en speel het op maandag.......... :thumb:...oud van goud...

Joost den Draaier



:neeneenee: Ken je klassiekers Creek  :happy2:

Het is Goud van (Rob) Out. Btw, misschien sta ik ook nog wel ergens op die foto  :happy2:

Ok...dank u voor de correction....waar was die stranding dan?

[yt=640,505]9G5iilCiZlw [/yt]

[yt=640,505]_qdJukQ7AIk[/yt]

Ok, Scheveningen...naast het Kurhaus?

http://en.wikipedia.org/wiki/MV_Norderney

bananacreek


bananacreek


bananacreek

Citaat van: bananacreek op donderdag  6 februari 2014, 13:23:26
Goed nieuws?.....................misschien.......... :weetikniet: :weetikniet:

Werd vanmidddag gebeld door (waarschijnlijk) een callcenter en aan mij werd in Tagalog gevraagd of ik wilde luisteren naar een promovoorstel van Globe DSL-Internet packages....

Normaal zeg ik gelijk dat ik niet geintereseert ben omdat ik de volgende dag naar Broek op Langendijk ga en niet weet wanneer ik terug kom........... :lachen: :lachen:

Maar deze vrouw was toch wat duidelijker dan vele andere callcenter medewerkers........ :jajaja: :jajaja: :thumb:

Ze vroeg me (nu in het Engels) of ik al op de hoogte was van de nieuwe Broadband 5Mb en 7Mb DSL packages en ik zei nee want vorig jaar werd mij verteld dat de Dumaguete system update nog niet klaar was.

De vrouw vertelde mij da de update nu wel klaar was:

Residential packages:

5Mb @ P1599 (static IP address @P700 extra)
7Mb @ p2499 (static IP address @P700 extra)

Ben benieuwd naar de "adders onder het gras".......oftewel de MAYBE's........ :lachen: :lachen:

Ik heb nu een 3Mb business DSL-conection @P2441 (inclusive VAT) en dat komt dan met een free "static-IP address"

Zier er dus naar uit dat de connections goedkoper zijn geworden?

Morgen of zaterdag naar de Globe in Robinsons (headoffice Dumaguete) en goed navragen want ook de eigenaar van de Why Not en El Dorado is geintereseert...............

Nu werkt die 3 Mb zeeer goed in de laatste 2 jaar zonder enkele klachten van mijn kant.......en normaal ben ik altijd zeer kritisch........... :jajaja:


Om de Globe site te openen duurt een eeuw............. :negatief: :negatief:



Ok, maar van een andere site

http://tattoo.globe.com.ph/promo/fastest-broadband-bundles


Vandaag wel naar Globe geweest ...maar......."er zijn nog 14 wachtenden voor u" ......... :negatief: :negatief:

Morgenochtend om 10 uur en dan vroeger de hal in om zogenaamd naar de supermarket te gaan die om 08.00 uur open gaat...........dan aan de voet van de roltrap wachten en na het Wilhelmus met een rotgang naar boven want die guards zijn corrupt en laten soms mensen aan de andere kant door slippen....... :negatief: :negatief:


bananacreek