Foto's uit het dagelijks leven in Dumaguete city en Oriental Negros

Gestart door bananacreek, zaterdag 4 december 2010, 13:21:53

Vorige topic - Volgende topic

bananacreek


bananacreek

Asphalt op het beton in Bacacay op de weg naar Junob en Valencia.......... :thumb: :thumb: :happy: :happy:


bananacreek



17000 vierkante meters @ P2,800.000

Mayabon, met electra langs de barangay road welke voor 3/4 om het land loopt...met bamboogroves, mangos en fenced, ongeveer 50 meters van de highway tussen Zamboanuita en Siaton...

Waar precies vertel ik niet want ik maak hier geen advertentie van..............







Aan de rechterkant



Leuke locatie dacht ik................ :thumb: :thumb:

bananacreek

Wij zijn strontarm en zouden de commission van het bovenstaande land wel willen hebben want onze moeder heeft de info aan de Klootak gegeven........... :jajaja: :jajaja: :lachen: :lachen:

Maldita


Maldito


We zijn met 9 kinderen thuis en hebben niets om op te zitten ............. :neeneenee: :neeneenee:


Als de Klootzak komt dan wachten we hem al 200 meter van het huis op voor het vreetwerk.....maar we zijn het volledig met u eens:


bananacreek


bananacreek


bananacreek

Goed nieuws?.....................misschien.......... :weetikniet: :weetikniet:

Werd vanmidddag gebeld door (waarschijnlijk) een callcenter en aan mij werd in Tagalog gevraagd of ik wilde luisteren naar een promovoorstel van Globe DSL-Internet packages....

Normaal zeg ik gelijk dat ik niet geintereseert ben omdat ik de volgende dag naar Broek op Langendijk ga en niet weet wanneer ik terug kom........... :lachen: :lachen:

Maar deze vrouw was toch wat duidelijker dan vele andere callcenter medewerkers........ :jajaja: :jajaja: :thumb:

Ze vroeg me (nu in het Engels) of ik al op de hoogte was van de nieuwe Broadband 5Mb en 7Mb DSL packages en ik zei nee want vorig jaar werd mij verteld dat de Dumaguete system update nog niet klaar was.

De vrouw vertelde mij da de update nu wel klaar was:

Residential packages:

5Mb @ P1599 (static IP address @P700 extra)
7Mb @ p2499 (static IP address @P700 extra)

Ben benieuwd naar de "adders onder het gras".......oftewel de MAYBE's........ :lachen: :lachen:

Ik heb nu een 3Mb business DSL-conection @P2441 (inclusive VAT) en dat komt dan met een free "static-IP address"

Zier er dus naar uit dat de connections goedkoper zijn geworden?

Morgen of zaterdag naar de Globe in Robinsons (headoffice Dumaguete) en goed navragen want ook de eigenaar van de Why Not en El Dorado is geintereseert...............

Nu werkt die 3 Mb zeeer goed in de laatste 2 jaar zonder enkele klachten van mijn kant.......en normaal ben ik altijd zeer kritisch........... :jajaja:


Om de Globe site te openen duurt een eeuw............. :negatief: :negatief:



Ok, maar van een andere site

http://tattoo.globe.com.ph/promo/fastest-broadband-bundles






bananacreek


bananacreek

Toch een vraagje waarom de Hr. Bommel nooit meer berichten geeft want wij (de mensen in Dumaguete, Bacong en omgeving) (niet alleen ik) vonden die toch altijd zeer interessant om zomaar te zeggen............. :thumb: :thumb:.. :hoedjeaf: :hoedjeaf: :denk: :denk:

Met de Noorderzon vertrokken?............. :weetikniet: :weetikniet: