Foto's uit het dagelijks leven in Dumaguete city en Oriental Negros

Gestart door bananacreek, zaterdag 4 december 2010, 13:21:53

Vorige topic - Volgende topic

bananacreek

Bouwvak vakantie (vorstverlet) want de oom van de carpenter is gestorven............. :ripba8: :ripba8:

Dus kon ik mijn popnagel tang niet terug krijgen........... :negatief: :negatief:




bananacreek

Nico en het paard van zijn oom...erg schichtig paard vind ik.......... :denk: :denk:





Ik ging wel in een boog om hem heen om hem aan de voorkant te bereiken want die beesten trappen je gemakkelijk dood....ze zij razend snel met hun trappen....... :jajaja: :jajaja:

Kijk de onzekerheid in de ogen..................bang...is waarschijnlijk vaak geslagen?


Lukte me toch om hem te kalmeren en hem te bestrelen........... :happy: :happy:

bananacreek

#13712
Dorus de schijnheilige.......... :jajaja: :jajaja:


bananacreek

Singer...in 1998 door de Klootzak naar boven gebracht............ :thumb: :thumb:




bananacreek


bananacreek


Niet gek voor een vrijdag.............dus in Robinsons Perdices P61.80........ :happy: :happy:


Amice

Citaat van: bananacreek op vrijdag 24 januari 2014, 12:12:12
Schoonbranden van de sugarcane fields na de harvest





Ready.......... :jajaja: :jajaja:



Nu ploegen en daarna opnieuw planten



Ik heb hier uiteraard de ballen verstand van maar wat mij opvalt is dat ze het land dan niet laten rusten of zoals in nederland met stront bestrooien om een betere oogst te krijgen. :confused2:

Gelukkig ben ik geen agrarier :happy2:


Aan dit bericht kunnen geen rechten worden ontleent

bananacreek

Citaat van: Amice op vrijdag 24 januari 2014, 12:33:17
Citaat van: bananacreek op vrijdag 24 januari 2014, 12:12:12
Schoonbranden van de sugarcane fields na de harvest





Ready.......... :jajaja: :jajaja:



Nu ploegen en daarna opnieuw planten



Ik heb hier uiteraard de ballen verstand van maar wat mij opvalt is dat ze het land dan niet laten rusten of zoals in nederland met stront bestrooien om een betere oogst te krijgen. :confused2:

Gelukkig ben ik geen agrarier :happy2:

Goed opgemerkt...en u krijgt 500 airmiles....... :thumb: :thumb: :atyourservice:

De foto met de tractor was een ander stuk land en ik neem aan dat ze kunstmest strooien (voor of na) ploegen...

Maar dan heb je toch wel een hoop kunstmest nodig en ik heb daar nog nooit trucks met kunstmest zien rijden........

bananacreek

Deze landen worden niet met stront bestrooid..........OUT OF STOCK.....


Amice

Citaat van: bananacreek op vrijdag 24 januari 2014, 12:45:16
Deze landen worden niet met stront bestrooid..........OUT OF STOCK.....



Ze laten het blijkbaar ook nioet rusten zoals in  :nederlandsevlag:
Zaai en u zal oogsten, maar wat ze oogsten wordt dus minder en minder.

Ze zullen er wel een remedie voor hebben maar ik tast daar nogthans voor in het duister.  :weetikniet:
Aan dit bericht kunnen geen rechten worden ontleent