Foto's uit het dagelijks leven in Dumaguete city en Oriental Negros

Gestart door bananacreek, zaterdag 4 december 2010, 13:21:53

Vorige topic - Volgende topic

bananacreek


bananacreek


bananacreek


bananacreek

Carlos the Jackal?.....Abu Sayaf?... :lachen: :lachen:.........

Nee de klootzak in 1981............met nog haar op zijne kop.......... :thumb: :thumb: :happy: :happy: :happy:



Toen was hij nog gezond maar ging bergafwaarts nadien vanwege de White Castle.......... :jajaja: :negatief: :negatief: :negatief:


bananacreek


bananacreek

Weet niet hoe de zangeres zonder naam op de flashdrive gekomen is..... :denk: :denk: :ikkeniebegrijp:

[yt=640,505]m25crjINT1Q [/yt]

Wel leuk voor de verandering............. :lachen: :jajaja: :jajaja:

Cosyns Guy

Citaat van: bananacreek op dinsdag 21 januari 2014, 14:03:06
Hier rijden nog behoorlijk veel Kevers rond en ik heb dat vroeger altijd leuke wagens gevonden........ :thumb: :thumb:



Er rijden ook een stuk of dire nieuwere modellen die in Bazilie gebouwd zouden zijn?... :weetikniet:




SAKBAYAN made in th phillipines in de jaren '70-'80 dacht ik



Ze worden gebouwd in Wolfsburg,Duitsland,in Puebla,Mexico en in Hai Phong,Vietnam de New Beetle dus.

bananacreek

Arrogant parking Pinoy High Society Parking...moet je nu niet meer flikken in Cebu city...traffic aids?

Gaan naar de market voor een snack om het te ontlopen...maar als ik zeg dat ze een blanke een bon geven dan trekken ze wel hun bonnenmapje omdat ze weten dat ik een foto van hun ga nemen.... :lachen: :lachen:


bananacreek

Citaat van: bananacreek op dinsdag 21 januari 2014, 14:24:57
Zulke deurtjes zou ik ook wel in de jeep willen hebben... :thumb:





Toch maar NIET doen want dan begint het op een Jeepney te lijken en dan maar de originele deurtjes voor P3000 bij Titan in Mandauwe city kopen op de dag wanneer ik mijn "yearly report" moet doen.


bananacreek