Foto's uit het dagelijks leven in Dumaguete city en Oriental Negros

Gestart door bananacreek, zaterdag 4 december 2010, 13:21:53

Vorige topic - Volgende topic

bananacreek


bananacreek

Easy Ride van het jaar..........rijdt al een jaar of 12 zo rond........ :thumb: :thumb:



Eigenaar .. :smiley-philippines: kennis in Looc

bananacreek


bananacreek


Cosyns Guy

Citaat van: bananacreek op maandag 13 januari 2014, 06:58:51
Lichte regen en 24 graden vorst...............dus valt nogal mee, maar zelfs de laminaatvloer heeft een damplaag....handoeken drogen niet op etc....etc.....maar de show must go on vanavond........ :jajaja: :jajaja:



Uit den oude doos voor vanavond......... :lachen: :lachen:

[yt=640,505]uHCbRmEiY18 [/yt]

Misschien vinden de leden van dit forum deze oude muziek "kindermuziek"....maar de  :smiley-philippines: vinden het prachtig.

Vaak brengen de blanken via de waitresses SML voor me om daarmee aan te tonen dat ook zij het leuk vinden.

Het is een "reggae-night" maar ik speel, wat ik denk dat het publiek leuk vind en tot nu toe houd de manager haar mond dicht.......... :lachen: :lachen: :jajaja: :jajaja:

Zelfs in de "break" van de band mix ik reggae en ander spul en de manager geeft geen krimp.... :thumb: :thumb:

Zoals deze oude (remake) uit Australia (Pseudo Echo is an Australian band) doet het uitstekend:.. :applaus: :applaus:

[yt=640,505]VnejLmQGYhg [/yt]
Nou Creek,ik vind het zeker geen "kindermuziek",is tenslotte muziek van toen ik nog jong was,rond de 17 denk ik en persoonlijk hoor ik liever de disco en aanverwante muziek liever dan het hedendaagse zogezegde BOEM BOEM lawaai... :biggrinn:

bananacreek

Voor het eerst op de  :smiley-philippines: een SHANGHAI-DRESS gezien gisteren in de disco.... :thumb: :thumb:

Mijn eerste Indische vriendin uit Den Haag had ik een mooie Turquoise kleur gegeven in 1967.... :thumb: :thumb:









Vraag me altijd af waarom zoveel blanken hun handen niet thuis kunnen houden in een disco want velen zitten altijd maar hun vriendinnetjes te betasten.....en dan maakt het niet uit of het meisje een borecat is of niet...een beetje respect is nog altijd op zijn plaats vind ik.............. :jajaja: :jajaja:

bananacreek


bananacreek


bananacreek



Volgende wedstrijd:

Fc Dumaguete - FC Brugge.................... :lachen: :lachen: :happy: :happy:

Rich

Rich de Nederbelg.