Foto's uit het dagelijks leven in Dumaguete city en Oriental Negros

Gestart door bananacreek, zaterdag 4 december 2010, 13:21:53

Vorige topic - Volgende topic

LMBen

Stervens koud hier, nacht's 27 gr. overdag 29gr en constant regen  :jajaja:
Ik wil terug!!! Maar niet heus  :lachen:
Na 8jaar philipijnen weer terug europa

boldy

das zeker koud benincebu  dan kan je zeker beter terug komen . hier in vlissingen is het 9 graden overdag en 4 s'nachts  :lachen: en het gaat iets kouder worden volgende week of het echt goed gaat vriezen weten ze nog niet   :weetikniet:
het leven is net een lul keihard en veel te kort

josv

Hier is het nu 25-26 graden. Maar de wind maakt het nog wat kouwer kwa gevoel. Nene loopt ook te klagen, zal mij benieuwen als die straks eind maart in NL is  :haha:

Tijd voor erwtensoep !!
Het land zal altijd groener zijn aan de andere kant van de heuvel....

PIETK

Citaat van: josv op zaterdag 11 januari 2014, 07:08:29
Hier is het nu 25-26 graden. Maar de wind maakt het nog wat kouwer kwa gevoel. Nene loopt ook te klagen, zal mij benieuwen als die straks eind maart in NL is  :haha:

Tijd voor erwtensoep !!
[/uote]
23,9 tijdens regenbui hier Jos, voelt inderdaad koud aan. Zijn we niet gewend meer.

Mawibata

Citaat van: Benincebu op zaterdag 11 januari 2014, 06:47:07
Stervens koud hier, nacht's 27 gr. overdag 29gr en constant regen  :jajaja:



Hier in Bacolod ook ganse dagen regen, en koud voor de  :smiley-philippines:



:hoedjeaf:
Giving a gift engenders gratitude. Giving many gifts engenders expectation.

LMBen

Mijn airco staat op 26gr. en slaat maat eens per uur aan voor een paar minutjes
Heb vrijdag in ayala grocery cup a soup gekocht wel duur 120php voor 4 zakjes van Continental made in Australia is onderdeel van Unilever 99% fatfree
Na 8jaar philipijnen weer terug europa

bananacreek

#13596
Nu 24 graden in de bunker........

Laagste temp in de bunker stond op 23 graden Celcius.........een paar jaar geleden.

In de bergen kan dat tot 18 graden Celcius zakken......... :jajaja: :jajaja:

Voor mensen die hier al lang zitten zullen het koud hebben terwijl  degenen die in  :belgiesmiley: en  :nederlandsevlag: zitten misschien denken:"wat een mietjes"............. :jajaja: :lachen:


bananacreek

Citaat van: boldy op zaterdag 11 januari 2014, 06:27:30
@ creek ik hoop voor je dat de grote baas boven je nog lang niet op de korrel heeft  :lachen:.
@ josv  je zegt koud ,het zal voor ons die in nl/be wonen nog wel warm zijn vermoed ik .  hoe warm is het daar nu ?

De grote Baas heeft me een email gestuurd en heeft duidelijk naar voren gebracht dat mijn plaats is gereserveerd in het hellevuur afdeling II-a (section B-21)................ :ripba8: :ripba8: :ripba8: :ikkeniebegrijp: :ikkeniebegrijp: :ikkeniebegrijp:


bananacreek

Pagasa niet meer te bereiken vanuit hier...........heleboel ligt plat?.......... :weetikniet: :weetikniet:

Dan maar Typhoon200, maar niet mijn favorite...........

bananacreek

NTLDR is missing.....after a BLUE SCREEN.........wat een ellende, maar opgelost,,,,,,,,,, :happy: :happy: