Foto's uit het dagelijks leven in Dumaguete city en Oriental Negros

Gestart door bananacreek, zaterdag 4 december 2010, 13:21:53

Vorige topic - Volgende topic

bananacreek


bananacreek


bananacreek



Probeer het maar eens Klootzak......je gaat van een koude kermis thuiskomen als je mijn huishousterpop wegneemt ..... :moord: :moord: :explotieren: :explotieren:.......... :ripba8: :ripba8: :ripba8:





[yt=640,505]ZAYUjOxa-oE [/yt]

bananacreek

Kijk deze blanke broeder (vreemde jongen zo ik hem zag) heeft een BARCODE in zijn nek........... :lachen: :lachen:




bananacreek

Tweede trip naar de bergen vandaag en NIET tegen de vlakte gegaan.(met de passagier van 43 kg)........goed voor 500 AIRMILES........ :happy: :happy: :happy:

Slechte foto's................


bananacreek

Kijk nu eens een EAGLE?....en die zag ik niet eens want ik dacht dat de lens vuil was............ :thumb: :thumb:

Dat was een hele grote zo te zien...............en ik heb ze regelmatig in de bergen hier gezien, zowel in Tanjay en andere streken............



En je ziet ze hier regelmatig....en dan gaan de  :smiley-philippines: ze met luchtbuksen afschieten om ze op te vreten...hoop dat ze in het lood stikken.............. :ripba8: :ripba8: :ripba8:

Hier komen ze soms vanuit Valencia naar de boulevard of broken dreams en jagen op vis zo te zien in de branding en dat kunnen ook grote jongens zijn...als dat werkelijk ook Eagles zijn.... :jajaja: :jajaja:

Internet:




bananacreek


bananacreek


bananacreek


bananacreek

Zei er iemand op dit forum dat hier geen wurmen zijn?

Omploegen van suikerriet velden....

Wurmen voor het oprapen..............Bon Appetite........... :happy: :happy: