Foto's uit het dagelijks leven in Dumaguete city en Oriental Negros

Gestart door bananacreek, zaterdag 4 december 2010, 13:21:53

Vorige topic - Volgende topic

bananacreek


bananacreek

Kerstgenot gaat hier door tot de maand Maart neem ik aan.......... :lachen: :lachen:




bananacreek

Trip naar de bergen in Tanjay........en voor het eerst sedert 2007 de dienstmotor gebruikt om te kijken hoeveel verschil in prijs met de Habal Habal...  :jajaja:

Voor vertrek vanaf de Highway volle tank...........

Bij terugkomst weer gevuld op dezelfde plaats en moest 90 pesos betalen dus 45 in en 45 uit aan benzine gebruikt.

Pakjow (weet het Ned woord niet maar (aangenomen werk... :jajaja: :jajaja:) @ 300 pesos voor mezelf alleen op de inreis en P150 per persoon op de terugweg

Dus 510 pesos uitgespaard als ik met één extra passagier terug zou komen.... :thumb: :thumb:

Maar de persoon achterop en een kind op de tank wogen in totaal 80 kg en ik ging één keer tegen de vlakte en gelukkig niet aan de kant van de uitlaat en heb er een paar gekneusde bovenribben van overgehouden......... :thumb: :happy: :happy:

Maar de passagier klaagde dat de bandenspanning te hoog was ...en daar kon ze zeker gelijk mee hebben....morgen iets zachter als ik een ander ophaal...maar er is regen op komst en de weg was al een rotzooi vanwege de enorme regen gisteravond en nacht...... :negatief: :negatief:

Toch niet gek op 67 jarige leeftijd met een arthritis knie die zich uitstekend heeft gehouden.... :thumb: :thumb: :happy: :happy:

Hierdoor?....... :denk: :denk: :denk:

   

Nu de foto's:




bananacreek

Hier moet ik overheen (op de achterkant)

.



Altijd blijft het een indrukwekkend gezicht waar je nooit genoeg van krijgt, maar als het regent is alle aardigheid er van af.............. :jajaja: :jajaja:

bananacreek


bananacreek


bananacreek


bananacreek


louis

Zo te zien zijn de bomen al aardig uitgedund in de bergen van Negros.

bananacreek