Foto's uit het dagelijks leven in Dumaguete city en Oriental Negros

Gestart door bananacreek, zaterdag 4 december 2010, 13:21:53

Vorige topic - Volgende topic

peldoman

Verdorie, How the West was won, lijkt wel How the Phills was won .
Once upon a time in the Phills.
Ik zie alleen maar kanonen en riots , revolvers en pistolen als bananacreek weer ergens naar toe is geweest. :ripba8: :shoot13lj7:
Nog een zalig Kerstfeest bananacreek!

bananacreek

Citaat van: peldoman op donderdag 26 december 2013, 18:20:10
Verdorie, How the West was won, lijkt wel How the Phills was won .
Once upon a time in the Phills.
Ik zie alleen maar kanonen en riots , revolvers en pistolen als bananacreek weer ergens naar toe is geweest. :ripba8: :shoot13lj7:
Nog een zalig Kerstfeest bananacreek!

Dank u............ :hoedjeaf: :hoedjeaf:

bananacreek

Citaat van: bananacreek op donderdag 26 december 2013, 12:47:05
Disco oorlog..................... :lachen: :lachen: :jajaja: :jajaja:

Band was net klaar met hun optreden (woensdagavond band) toen er plots een dikke  :smiley-philippines: met een rotgang over de dansvloer renden en gelijk daar achteraan een blanke broeder met Thai tatoos op zijn armen en dat leek wel Arnold Zwarzennigger.............. :jajaja: :jajaja:

Wat een armen............en de blanke gilde naar de Filipijn in het Engels:" So you want to touch the pussy of my wife yes?".................... :explotieren: :explotieren: :explotieren: :shoot13lj7: :shoot13lj7: :shoot13lj7: :shoot13lj7:

"Come to me so I can break your fucking neck"

Alle lichten gingen aan en eindelijk een sucurity guard met zijn stomme kop en die stond daar maar te kijken en ik schreeuwde "take out the  :smiley-philippines:..or at least shoot him you dumhead"........ :lachen: :lachen:

Ik probeerde zijn wapen te trekken maar hij stond net iets te ver weg............. :lachen: :lachen:

Toen rende de  :smiley-philippines: "vrouw" van de blanke naar hem toe en schreeuwde weer tegen haar "echtgenoot": "Yes that's the one who grabbeb my bilat"

De blanke maakte weer een charge maar toen kreeg ik hul;p van twee andere blanken en die hielden hem aan de rechterkant vast en ik nam hem in een armgreep welke ik vroeger op de KMS had geleerd....en toen zei hij tgen mij (op een toch wel redelijke en vriendelijke toon): "Let me go partner" en ik zei: "Ok but if you want to kill the pinoy you have to do it outside so that we don't have to clean all the blood from the new dancefloor"...the  :smiley-philippines: is now on his way outside"....... en hij was gelijk.. :benweg: :benweg: :benweg: naar de uitgang.

Later vroeg de manager aan mij: "Willy did the foreigner listen to you""
Ik antwoordde: "Well yes but I am very surprised but the wan was NOT drunk en I still a bit nervous because he is a hell of a big guy"............. :jajaja: :jajaja: :jajaja:

Aan zijn uitspraak te horen was hij zeker geen Yank of Australian, maar ik had eerder gedacht een mof of een Belg.... :jajaja: :jajaja:

Waar gaat het hierom? (wordt vervolgd)....moet even een plasje plegen ( met de rechterhand... :jajaja: :jajaja:)



Was toch wel een Brit hoorde ik vandaag........ :jajaja: :jajaja:

bananacreek

Once upon a time in the City of Gentle Bullets (Dumaguete)........ :jajaja: :jajaja: :thumb: :thumb: :happy:

[yt=640,505]BdK0jaLuJL8[/yt].

bananacreek



Paquiao broke?

Zou kunnen....zo ging het in het verleden ook met ROLANDO NAVARETTE die zelfs een moviestar had kunnen worden maar die ging ook helemaal broke en kwam in de goot als een drugaddict....big body...no brains....



Kwam van Pasig of Pasay?......


bananacreek

Als die Mexicanen hier beginnen dan kan dat een groot feest worden.......... :jajaja: :jajaja:


bananacreek


bananacreek


bananacreek


LMBen

Na 8jaar philipijnen weer terug europa