Foto's uit het dagelijks leven in Dumaguete city en Oriental Negros

Gestart door bananacreek, zaterdag 4 december 2010, 13:21:53

Vorige topic - Volgende topic

bananacreek

Een broodje of Cake halen in de nieuwe Lee Plaza bakeshop en drie uur in de rij staan?.......... :lachen: :lachen:



De blanke in het witte T-shirt is .............kan niet op de naam komen....vriend van het forumlid Callebout dacht ik?

bananacreek

Gisteren NIET naar de Xmas party van de Why Not geweest en heb maar een goede smoes verzonnen....voedselvergiftiging.......... :thumb: :thumb: :lachen: :lachen: :lachen:


bananacreek

#13372
Zeer lange rijen in de supermarket van Lee Plaza...... :jajaja: :jajaja:



Ergste is als er iemand voor je is en met een bankpas betaalt voor 67 pesos en dan zwaaiewn ze een portefuille open met wel 13 betaalpassen/cards en kijken dan even naar links en rechts of iedereen het wel ziet......... :lachen: :lachen: :lachen: :lachen: :lachen: :lachen: :lachen:



Ik heb maar één kaart............ :jajaja: :jajaja:





bananacreek

Was in Cangs om wat foto's te laten printen en moest betalen en had nog wat andere kleine dingetjes en de change was P800,15 en het meisje achter de kassa stopte de artikelen in een papieren zak en ik zei het navolgende: "Excuse me mam, why do you give a plastic bag to the  :smiley-philippines: customers en only a paper bag to the foreigeners?... :denk: :denk: :denk:

She said: "No sir but if the article is only heavy we will give a plastic bag...... :jajaja: :jajaja:"

Ok, I understand but your cash-register reads......CHANGE:800,15 pesos so where is my 15 centavos?........ :jajaja: :jajaja: ........ :ikkeniebegrijp: :ikkeniebegrijp:

'Xmas time sir"............. :jajaja: :jajaja:


boomerang

Citaat van: bananacreek op dinsdag 24 december 2013, 12:09:17
Een broodje of Cake halen in de nieuwe Lee Plaza bakeshop en drie uur in de rij staan?.......... :lachen: :lachen:



De blanke in het witte T-shirt is .............kan niet op de naam komen....vriend van het forumlid Callebout dacht ik?

Dat is Steve Dallas.
"As men de skoalle jierren hawn hat, moat men ris fiks oan’t learen"
"De jeld komt net mei laitsjen"

bananacreek

Citaat van: boomerang op woensdag 25 december 2013, 03:47:23
Citaat van: bananacreek op dinsdag 24 december 2013, 12:09:17
Een broodje of Cake halen in de nieuwe Lee Plaza bakeshop en drie uur in de rij staan?.......... :lachen: :lachen:



De blanke in het witte T-shirt is .............kan niet op de naam komen....vriend van het forumlid Callebout dacht ik?

Dat is Steve Dallas.

Juist correct.....Big Steve.... :jajaja: :jajaja:

Dank u... :hoedjeaf: :hoedjeaf:

bananacreek

Xmas in Dumaguete................. :jajaja: :jajaja:

Halen wat er te halen valt en sommigen lopen met mooie kalenders en vorig jaar was er een groep die hadden een wagen bij zicht en dumpten de volle plastic zakken in de wagen en begonnen opnieuw.... :lachen: :lachen:






Aan mij vroegen ze ook geld in de Why Not en ik zei dat ze hun Xmas bonus al gehad zouden moeten hebben.
Ik vertelde ze dat er 486 mensen al aan mij geld hadden gevraagd en dat zou @ P100 per persoon 48600 kosten.... :negatief: :negatief:

Iemand zei: "For you no problem sir Willy, because you are a Vietnam veteran so you have plenty of dollars coming in every month".................. :lachen: :lachen: :lachen: :jajaja: :jajaja:

Ik zei: " Vietnam?,.....I have not neven been at the battle of Ype in Belgium"...... :neeneenee: :neeneenee:


bananacreek


bananacreek


bananacreek

Deze vriend zit/ligt hier al jaren in de buurt van het Freedom Park en getrouw geef ik hem elk jaar 20 pesos... :jajaja: :jajaja: :thumb: :thumb:



Dit jaar geen smile want ik denk dat hij nu de kleur weet van een honderd peso bill.... :lachen: :lachen:

Hij denkt waarschijnlijk..."What the f...ck you think you are doing asshole?.........You think you can go to heaven now  whenever your time is coming?"................ :weetikniet: :weetikniet: