Foto's uit het dagelijks leven in Dumaguete city en Oriental Negros

Gestart door bananacreek, zaterdag 4 december 2010, 13:21:53

Vorige topic - Volgende topic

boldy

#13320
ok pff tis tog wel wat dat je eigenlijk dan altijd het onderspit moet delven ook al woon je daar al 34 jaar (ofzoiets)   vorig jaar toen ik op vakantie was  gewoon tussen het filipiijnse volk(mensen die langs de spoorlijn hebben gewoond en moesten weg dus de regering heeft een hele nieuwe wijk voor hun gebouwd)  had ik ruzie met mijn vriendin (ik had gezopen en kreeg kortskuiting)  kwamen er 2  gasten  naar me toe die ik dan wel al een klein beetje kende want ze woonde  een paar huizen verder (ik d8 ze wouden matten dus ik was helemaal opgefokt en d8 kom maar op)  maar ze kwamen gelukkig voor mij denk ik alleen maar met mij praten om me te kalmeren  :jajaja:.  maar ik heb tog wel geluk gehad miss want die lui hebben weinig tot niks te verliezen.
het leven is net een lul keihard en veel te kort

klootzakken (voorheen Jens)

en onderschat die klanten niet , ze zijn veelal beren sterk.
grote mond tegen de baas , je mag op dit forum geen eigen mening hebben . dan volgt een ban , haha . verrek maar met het forum.
Reactie van de Admin: Bovenstaande werd door dit lid geplaatst nadat hij op zijn taalgebruik aangesproken werd. Zulke leden kunnen we missen.

bananacreek

Citaat van: boldy op zaterdag 21 december 2013, 15:49:39
ok pff tis tog wel wat dat je eigenlijk dan altijd het onderspit moet delven ook al woon je daar al 34 jaar (ofzoiets)   vorig jaar toen ik op vakantie was  gewoon tussen het filipiijnse volk(mensen die langs de spoorlijn hebben gewoond en moesten weg dus de regering heeft een hele nieuwe wijk voor hun gebouwd)  had ik ruzie met mijn vriendin (ik had gezopen en kreeg kortskuiting)  kwamen er 2  gasten  naar me toe die ik dan wel al een klein beetje kende want ze woonde  een paar huizen verder (ik d8 ze wouden matten dus ik was helemaal opgefokt en d8 kom maar op)  maar ze kwamen gelukkig voor mij denk ik alleen maar met mij praten om me te kalmeren  :jajaja:.  maar ik heb tog wel geluk gehad miss want die lui hebben weinig tot niks te verliezen.

Correct altijd op je hoede blijven en niemand "geheel" vertrouwen

Hier zeggen ze vaak..But I am your best long time friend..en dan zeg ik:

"YES ONLY DURING THE XMAS SEIZON WHEN YOU EXPECT ME TO GIVE YOU MONEY"................. :lachen: :lachen: :lachen:

Maar dan alsnog...er zijn ook goede  :smiley-philippines: bij natuurlijk en het hangt er helemaal vanaf WAT er aan de hand is en WIE erbij betrokken zijn...maar zodra je met echt dronken mensen hebt te maken dan beter... :benweg: :benweg:
"Better a living coward than a dead hero......."............ :jajaja: :jajaja: :lachen: :happy:

klootzakken (voorheen Jens)

Citaat van: boldy op zaterdag 21 december 2013, 15:49:39
ok pff tis tog wel wat dat je eigenlijk dan altijd het onderspit moet delven ook al woon je daar al 34 jaar (ofzoiets)   vorig jaar toen ik op vakantie was  gewoon tussen het filipiijnse volk(mensen die langs de spoorlijn hebben gewoond en moesten weg dus de regering heeft een hele nieuwe wijk voor hun gebouwd)  had ik ruzie met mijn vriendin (ik had gezopen en kreeg kortskuiting)  kwamen er 2  gasten  naar me toe die ik dan wel al een klein beetje kende want ze woonde  een paar huizen verder (ik d8 ze wouden matten dus ik was helemaal opgefokt en d8 kom maar op)  maar ze kwamen gelukkig voor mij denk ik alleen maar met mij praten om me te kalmeren  :jajaja:.  maar ik heb tog wel geluk gehad miss want die lui hebben weinig tot niks te verliezen.
jonge jonge Boldy das een beste horeca spoiler . moet je mee oppassen in de fils . zij denken dat je rijk bent met zo,n buikje .  
grote mond tegen de baas , je mag op dit forum geen eigen mening hebben . dan volgt een ban , haha . verrek maar met het forum.
Reactie van de Admin: Bovenstaande werd door dit lid geplaatst nadat hij op zijn taalgebruik aangesproken werd. Zulke leden kunnen we missen.

boldy

haha jens dan mag ik volgend jaar wel helemaal oppassen want ben  nu tog echt alweer 10 kilo zwaarder als daar helaas  :lachen: en rijk ben ik al helemaal niet  want ja ik spendeer me geld aan eten  :lachen:
het leven is net een lul keihard en veel te kort

bananacreek

Morgen ga ik terug en kijken wat de "getuigen" nu te zeggen hebben... :jajaja: :jajaja:

Dan maandag misschien een bericht op dit fiiiorom....(wordt nu al zenuwachtig... :lachen: :lachen:):

Dutchman trown of a mountain in Negros and killed instantly on a rock two hundred meters below..... :ripba8: :ripba8: :ripba8:




boldy

das niet te hopen voor je creek als dat bericht over jou  verschijnt  . maar dan wast gods wil  . ik hoop dat je daar je troost dan uit kan halen  :lachen:
het leven is net een lul keihard en veel te kort

bananacreek

Citaat van: boldy op zaterdag 21 december 2013, 16:40:19
das niet te hopen voor je creek als dat bericht over jou  verschijnt  . maar dan wast gods wil  . ik hoop dat je daar je troost dan uit kan halen  :lachen:

Dank u beleefd................ :hoedjeaf: :hoedjeaf:

Deze trap gaat mij worden geweigerd............... :ikkeniebegrijp: :ikkeniebegrijp: :ikkeniebegrijp:






klootzakken (voorheen Jens)






[/quote]
is dit recentelijk nog gebeurd ? dacht dat dit al een oudere foto was van den kloot?.

tsja die klanten kunnen echt niet tegen de drank , heb het zelf al zo vaak mee gemaakt . je geeft ze uit goedheid een paar flesjes bier om dat het zo gezellig is . haha en daarna moet je met die klanten op de vuist.

ik was op zeker niet achter op de motor gegaan bij zo,n dronken sjappie . :neeneenee: moet je nu eens zien hoe je er uit ziet  :lachen: staat je wel goed trouwens . 
grote mond tegen de baas , je mag op dit forum geen eigen mening hebben . dan volgt een ban , haha . verrek maar met het forum.
Reactie van de Admin: Bovenstaande werd door dit lid geplaatst nadat hij op zijn taalgebruik aangesproken werd. Zulke leden kunnen we missen.

peldoman

Bananacreek,  ik vindt dat jij recht hebt op een bijdrage uit de giro 555 pot.