Foto's uit het dagelijks leven in Dumaguete city en Oriental Negros

Gestart door bananacreek, zaterdag 4 december 2010, 13:21:53

Vorige topic - Volgende topic

josv

Het land zal altijd groener zijn aan de andere kant van de heuvel....

huisman45

Hier adem ik vrij en ben gelukkig

LMBen

Na 8jaar philipijnen weer terug europa

josv

Het land zal altijd groener zijn aan de andere kant van de heuvel....

bananacreek

Citaat van: Benincebu op donderdag 19 december 2013, 12:37:03
Maar wel een hoop "draai uren"  :jajaja:

Dat heb ik geleerd van Joost Den Draaier op Radio Veronica.......... :jajaja: :jajaja:

Kan de jaren van Radio Veronica, Radio Caroline en REM eiland en Radio Noordzee International niet vergeten.... :happy: :happy:









[yt=640,505]APWhx97QvxE [/yt]

[yt=640,505]222zd1LdOKE [/yt]

bananacreek

Citaat van: josv op donderdag 19 december 2013, 12:32:50


Sorry, maar dat is geen ouwe doos !!!  :neeneenee: :neeneenee:

Toen was ze 21......... :jajaja: :jajaja:

Maar een hoop blah..blah...blah en heb haar spullen gepakt en heb haar op de bus gezet en nu zit ze ergens in Manila..... :lachen: :lachen:




bananacreek


klootzakken (voorheen Jens)



Toen was ze 21......... :jajaja: :jajaja:

Maar een hoop blah..blah...blah en heb haar spullen gepakt en heb haar op de bus gezet en nu zit ze ergens in Manila..... :lachen: :lachen:



[/quote]op de bus gezet  :lachen: volgens mij is dat een aanrecht waar je haar op hebt gezet . [joke] trouwens een lekker ding .
grote mond tegen de baas , je mag op dit forum geen eigen mening hebben . dan volgt een ban , haha . verrek maar met het forum.
Reactie van de Admin: Bovenstaande werd door dit lid geplaatst nadat hij op zijn taalgebruik aangesproken werd. Zulke leden kunnen we missen.

Cosyns Guy

Citaat van: peldoman op donderdag 19 december 2013, 11:39:05
Citaat van: bananacreek op donderdag 19 december 2013, 11:13:54
Citaat van: Cosyns Guy op woensdag 18 december 2013, 19:27:08
Citaat van: bananacreek op woensdag 18 december 2013, 13:17:14
Nog geen antwoord op mijne groten vraagje: Dus met één motor wordt de hele "train" in beweging gezet?... :weetikniet: :ikkeniebegrijp:


Die truck heeft inderdaad dat hele treintje voortgetrokken over een afstand van 4,860 km wat de lengte totale lengte van het viaduct de Millau is.
Er waren 41 aanhangwagens aan elkaar gekoppeld met een totale lengte van 358 mtr.Het hele idee heeft 4 jaar in beslag genomen,aanpassen aanhangwagens,remmen aanpassen...ect.
Denk wel dat hij leeg was hoor want het totale leeggewicht schat ik toch op een kleine 200 ton wat niet echt een probleem is met een aangepaste truck.

Dank U, nu kan ik weer slapen vanacht...... :hoedjeaf: :hoedjeaf:

U bedoelen 4,8 km...en niet (Engels) 4,860?....(vierduizendachthonderdenzestig)?........... :weetikniet: :weetikniet:

Ik zie het al voor me, morgens om 7.00 uur beginnen met werken, eerst alle aanhangers aankoppelen, dan 5 km rijden.
Dan weer alles afkoppelen , en je werkdag zit erop.
Ik bedoel 4,8 km of 4.860 mtr

Cosyns Guy

Citaat van: bananacreek op donderdag 19 december 2013, 11:42:07
Citaat van: peldoman op donderdag 19 december 2013, 11:39:05
Citaat van: bananacreek op donderdag 19 december 2013, 11:13:54
Citaat van: Cosyns Guy op woensdag 18 december 2013, 19:27:08
Citaat van: bananacreek op woensdag 18 december 2013, 13:17:14
Nog geen antwoord op mijne groten vraagje: Dus met één motor wordt de hele "train" in beweging gezet?... :weetikniet: :ikkeniebegrijp:


Die truck heeft inderdaad dat hele treintje voortgetrokken over een afstand van 4,860 km wat de lengte totale lengte van het viaduct de Millau is.
Er waren 41 aanhangwagens aan elkaar gekoppeld met een totale lengte van 358 mtr.Het hele idee heeft 4 jaar in beslag genomen,aanpassen aanhangwagens,remmen aanpassen...ect.
Denk wel dat hij leeg was hoor want het totale leeggewicht schat ik toch op een kleine 200 ton wat niet echt een probleem is met een aangepaste truck.

Dank U, nu kan ik weer slapen vanacht...... :hoedjeaf: :hoedjeaf:

U bedoelen 4,8 km...en niet (Engels) 4,860?....(vierduizendachthonderdenzestig)?........... :weetikniet: :weetikniet:

Ik zie het al voor me, morgens om 7.00 uur beginnen met werken, eerst alle aanhangers aankoppelen, dan 5 km rijden.
Dan weer alles afkoppelen , en je werkdag zit erop.

Misschien een systeem zoals bij de treinen op afstand bediende hydraulische koppelingen?.... :weetikniet: :weetikniet:
Denk het niet Creek,dat zou het wel heel gecompliceerd maken vrees ik.Vermits elke aanhangwagen zowiezo al een dissel heeft hoefden ze enkel achteraan  de aanhangwagen enkel maar een vangmuil te monteren en de nodige luchtkoppelingen natuurlijk.
Wat betreft het gewicht schatte ik het op meer dan 200 ton,wel het was er 350 ton.