Foto's uit het dagelijks leven in Dumaguete city en Oriental Negros

Gestart door bananacreek, zaterdag 4 december 2010, 13:21:53

Vorige topic - Volgende topic

bananacreek

Altijd wel een parade te vinden hier............. :lachen: :lachen:

Verkeer voor uren in de knoop............. :negatief: :negatief:


bananacreek


bananacreek


bananacreek

Arbeidsvitaminen: Evangelische Omroep Hilversum I

[yt=640,505]UelP7KzJQw0 [/yt]

bananacreek

Citaat van: daf105paccar op woensdag 18 december 2013, 07:03:02
CitaatDe foto niet gePhotoshopped
YUp,op de website die je gepost hebt kan ik wel de nummerplaat goed zien. :thumb:

Bananacreek............. sorry voor eventjes  :offtopic: te gaan.

Op dit topic ben je NOOIT ........ :offtopic: :offtopic:........... :thumb: :thumb:




Cosyns Guy

Citaat van: bananacreek op woensdag 18 december 2013, 13:17:14
Nog geen antwoord op mijne groten vraagje: Dus met één motor wordt de hele "train" in beweging gezet?... :weetikniet: :ikkeniebegrijp:


Die truck heeft inderdaad dat hele treintje voortgetrokken over een afstand van 4,860 km wat de lengte totale lengte van het viaduct de Millau is.
Er waren 41 aanhangwagens aan elkaar gekoppeld met een totale lengte van 358 mtr.Het hele idee heeft 4 jaar in beslag genomen,aanpassen aanhangwagens,remmen aanpassen...ect.
Denk wel dat hij leeg was hoor want het totale leeggewicht schat ik toch op een kleine 200 ton wat niet echt een probleem is met een aangepaste truck.

bananacreek

Citaat van: Cosyns Guy op woensdag 18 december 2013, 19:27:08
Citaat van: bananacreek op woensdag 18 december 2013, 13:17:14
Nog geen antwoord op mijne groten vraagje: Dus met één motor wordt de hele "train" in beweging gezet?... :weetikniet: :ikkeniebegrijp:


Die truck heeft inderdaad dat hele treintje voortgetrokken over een afstand van 4,860 km wat de lengte totale lengte van het viaduct de Millau is.
Er waren 41 aanhangwagens aan elkaar gekoppeld met een totale lengte van 358 mtr.Het hele idee heeft 4 jaar in beslag genomen,aanpassen aanhangwagens,remmen aanpassen...ect.
Denk wel dat hij leeg was hoor want het totale leeggewicht schat ik toch op een kleine 200 ton wat niet echt een probleem is met een aangepaste truck.

Dank U, nu kan ik weer slapen vanacht...... :hoedjeaf: :hoedjeaf:

U bedoelen 4,8 km...en niet (Engels) 4,860?....(vierduizendachthonderdenzestig)?........... :weetikniet: :weetikniet:

bananacreek

Dit zijn studenten en moeten leren om het verkeer te regelen en staan daar alleen maar te NIETSEN met hun cellphones en dit was op dezelfde crossing als het oplegger probleem maar een dag later............ :lachen: :lachen:




peldoman

Is die foto wel echt?
lijkt mij een trucage foto!  Die andere foto met die gele aanhangers bedoel ik.

bananacreek