Foto's uit het dagelijks leven in Dumaguete city en Oriental Negros

Gestart door bananacreek, zaterdag 4 december 2010, 13:21:53

Vorige topic - Volgende topic

Ronny55

Citaat van: bananacreek op dinsdag 17 december 2013, 15:46:16
Rijden ze in Australia rechts en niet links zoals Engeland?............ :weetikniet:


Alleen de vrachtwagens rijden al rechts voor een proeeftijd....De auto's moeten nog links voorlopig... :lachen: :lachen:
Alles gaat, zelfs kiekens gaan en die hebben hun knieën vanachter .
Het komt er niet op aan WAT je kent maar WIE je kent.

daf105paccar

Citaat van: Ronny55 op dinsdag 17 december 2013, 15:59:01
Citaat van: bananacreek op dinsdag 17 december 2013, 15:46:16
Rijden ze in Australia rechts en niet links zoals Engeland?............ :weetikniet:


Alleen de vrachtwagens rijden al rechts voor een proeeftijd....De auto's moeten nog links voorlopig... :lachen: :lachen:
Ronny,je denkt aan dat experiment dat Moebotoe in Zaire heeft gedaan. :lachen:

Banana,bovenstaande foto is niet Australie.
Denk dat het land van GUY is,nl Spanje.
Photoshop van normale vrachtwagen.

daf105paccar

Citaat van: Cosyns Guy op maandag 16 december 2013, 22:22:01
Citaat van: daf105paccar op maandag 16 december 2013, 22:09:11
Citaat van: bananacreek op maandag 16 december 2013, 07:24:10
No junior...back up again....... :lachen: :lachen:

Die heeft zijn rijbewijs in  :belgiesmiley: gehaald?............. :weetikniet: :weetikniet:.. :lachen: :lachen:



Bananacreek,hier zit je er naast. :haha:
Precies omdat hij een goede chauffeur is heeft hij zijn bocht te wijd genomen. :hoedjeaf:
Had hij het niet gedaan dan was de rechterkant van de remorque op de stoep beland.
Is een oud trukje om een bocht in 2 keer te nemen.
Hm...aan de breedte van de weg te zien kon hij heel gemakkelijkde bocht genomen hebben in 1 maal bij genoeg uitdraaien.Aan de stand van de wielen te zien maneuvreerde hij op dat moment achteruit om genoeg ruimte te hebben om de bocht te kunnen nemen.Denk dat hij de bocht een beetje te ruim had genomen aan de sporen te zien die de banden van de trailer op de weg getrokken hebben.
En voor ik kritiek krijg of voor betweter verweten word.. :biggrinn:  :biggrinn:  :lachen:,ik weet waarover ik praat want rij zelf met zo een ding... :biggrinn:
@Guy,ik denk dat ik het antwoord weet.
Hij draait inderdaad zeer wijd om met de trailer niet op de stoep te belanden.
En met onze trekkers kan je dat en de bocht in 1 keer nemen maar hij rijd met een korte 6*4 trekker en jij weet net als ik dat die dingen wel eens in de bocht rechtdoor willen gaan in plaats van de draaien. :thumb:

Mijn mening blijft dat het een voorzichtige chauffeur is. :atyourservice:


Cosyns Guy

Citaat van: daf105paccar op dinsdag 17 december 2013, 21:19:15
Citaat van: Ronny55 op dinsdag 17 december 2013, 15:59:01
Citaat van: bananacreek op dinsdag 17 december 2013, 15:46:16
Rijden ze in Australia rechts en niet links zoals Engeland?............ :weetikniet:


Alleen de vrachtwagens rijden al rechts voor een proeeftijd....De auto's moeten nog links voorlopig... :lachen: :lachen:
Ronny,je denkt aan dat experiment dat Moebotoe in Zaire heeft gedaan. :lachen:

Banana,bovenstaande foto is niet Australie.
Denk dat het land van GUY is,nl Spanje.
Photoshop van normale vrachtwagen.
De foto niet gePhotoshopped.Het was een record poging om de langste vrachtwagen combinatie ter wereld te hebben op de A75 in Frankrijk.
Braleyfirma is een Franse transport onderneming,dezelfde firma heeft alsook  de brug van Millau getest hebben op haar reactie bij zware mobiele lasten.
http://www.braley-france.com/index.php/fr/actualite2

daf105paccar

CitaatDe foto niet gePhotoshopped
YUp,op de website die je gepost hebt kan ik wel de nummerplaat goed zien. :thumb:

Bananacreek............. sorry voor eventjes  :offtopic: te gaan.

Cosyns Guy

Citaat van: daf105paccar op dinsdag 17 december 2013, 21:27:38
Citaat van: Cosyns Guy op maandag 16 december 2013, 22:22:01
Citaat van: daf105paccar op maandag 16 december 2013, 22:09:11
Citaat van: bananacreek op maandag 16 december 2013, 07:24:10
No junior...back up again....... :lachen: :lachen:

Die heeft zijn rijbewijs in  :belgiesmiley: gehaald?............. :weetikniet: :weetikniet:.. :lachen: :lachen:



Bananacreek,hier zit je er naast. :haha:
Precies omdat hij een goede chauffeur is heeft hij zijn bocht te wijd genomen. :hoedjeaf:
Had hij het niet gedaan dan was de rechterkant van de remorque op de stoep beland.
Is een oud trukje om een bocht in 2 keer te nemen.
Hm...aan de breedte van de weg te zien kon hij heel gemakkelijkde bocht genomen hebben in 1 maal bij genoeg uitdraaien.Aan de stand van de wielen te zien maneuvreerde hij op dat moment achteruit om genoeg ruimte te hebben om de bocht te kunnen nemen.Denk dat hij de bocht een beetje te ruim had genomen aan de sporen te zien die de banden van de trailer op de weg getrokken hebben.
En voor ik kritiek krijg of voor betweter verweten word.. :biggrinn:  :biggrinn:  :lachen:,ik weet waarover ik praat want rij zelf met zo een ding... :biggrinn:
@Guy,ik denk dat ik het antwoord weet.
Hij draait inderdaad zeer wijd om met de trailer niet op de stoep te belanden.
En met onze trekkers kan je dat en de bocht in 1 keer nemen maar hij rijd met een korte 6*4 trekker en jij weet net als ik dat die dingen wel eens in de bocht rechtdoor willen gaan in plaats van de draaien. :thumb:

Mijn mening blijft dat het een voorzichtige chauffeur is. :atyourservice:


Correct...beter in  2 maal en voorzichtig dan iemand weg maaien op de stoep.

bananacreek

Citaat van: Cosyns Guy op woensdag 18 december 2013, 08:58:13
Citaat van: daf105paccar op dinsdag 17 december 2013, 21:27:38
Citaat van: Cosyns Guy op maandag 16 december 2013, 22:22:01
Citaat van: daf105paccar op maandag 16 december 2013, 22:09:11
Citaat van: bananacreek op maandag 16 december 2013, 07:24:10
No junior...back up again....... :lachen: :lachen:

Die heeft zijn rijbewijs in  :belgiesmiley: gehaald?............. :weetikniet: :weetikniet:.. :lachen: :lachen:



Bananacreek,hier zit je er naast. :haha:
Precies omdat hij een goede chauffeur is heeft hij zijn bocht te wijd genomen. :hoedjeaf:
Had hij het niet gedaan dan was de rechterkant van de remorque op de stoep beland.
Is een oud trukje om een bocht in 2 keer te nemen.
Hm...aan de breedte van de weg te zien kon hij heel gemakkelijkde bocht genomen hebben in 1 maal bij genoeg uitdraaien.Aan de stand van de wielen te zien maneuvreerde hij op dat moment achteruit om genoeg ruimte te hebben om de bocht te kunnen nemen.Denk dat hij de bocht een beetje te ruim had genomen aan de sporen te zien die de banden van de trailer op de weg getrokken hebben.
En voor ik kritiek krijg of voor betweter verweten word.. :biggrinn:  :biggrinn:  :lachen:,ik weet waarover ik praat want rij zelf met zo een ding... :biggrinn:
@Guy,ik denk dat ik het antwoord weet.
Hij draait inderdaad zeer wijd om met de trailer niet op de stoep te belanden.
En met onze trekkers kan je dat en de bocht in 1 keer nemen maar hij rijd met een korte 6*4 trekker en jij weet net als ik dat die dingen wel eens in de bocht rechtdoor willen gaan in plaats van de draaien. :thumb:

Mijn mening blijft dat het een voorzichtige chauffeur is. :atyourservice:


Correct...beter in  2 maal en voorzichtig dan iemand weg maaien op de stoep.

Ik denk dat het om die paal ging en niet zoveel het "voetpad" (waar altijd wagens op staan geparkeerd en dan moeten de voetgangers de weg op om daar omver gereden te worden... :lachen: :lachen: :negatief: :negatief:)

Voordat hij een paar meter achteruit reed stond hij een meter van de paal en als die paal er niet stond dan had hij over het "voetpad" gereden maar dan weet hij dat hij een risico neemt om in het gevang te komen omdat er een drainage-kanaal onder het beton zit en daar zou hij door kunnen zakken........ :lachen: :lachen: :happy: :happy:

Maar aan de rechterkant van de paal is een benzinestation en dat was dus allemaal al verstevigd dus daar zou hij dan toch WEL over kunnen rijden............. :jajaja: :jajaja:


bananacreek

Nog geen antwoord op mijne groten vraagje: Dus met één motor wordt de hele "train" in beweging gezet?... :weetikniet: :ikkeniebegrijp:


bananacreek

Waiting in line voor de NFA rice @ P27/kg.............. :jajaja: :jajaja:



Nog maar korte lijnen en een paar jaar geleden zijn daar gevechten ontstaan met voordringers...... :lachen: :lachen:


bananacreek