Foto's uit het dagelijks leven in Dumaguete city en Oriental Negros

Gestart door bananacreek, zaterdag 4 december 2010, 13:21:53

Vorige topic - Volgende topic

daf105paccar

Guy,de assen staan helemaal achteraan.
Denk dat je toch meer plaats nodig hebt dan je denkt.  :weetikniet:

En als je nu niet weet wat mijn werk is........... :haha: :haha:

In verband met die bussen...........
8 jaar terug heb ik de gelenheid gehad om de bussen in Manila eens goed te bekijken.
De meeste hadden niet eens alle wielbouten erop zitten.
Koppel daaraan slechte banden(de meeste   :smiley-philippines: banden moeten niet versleten zijn om weinig grip te hebben),gekken van chauffeurs.........
en de vraag is niet of ze een ongeval zullen hebben maar wanneer.

It's more fun in  :smiley-philippines:

Cosyns Guy

#13231
Citaat van: daf105paccar op maandag 16 december 2013, 22:47:36
Guy,de assen staan helemaal achteraan.
Denk dat je toch meer plaats nodig hebt dan je denkt.  :weetikniet:

En als je nu niet weet wat mijn werk is........... :haha: :haha:

In verband met die bussen...........
8 jaar terug heb ik de gelenheid gehad om de bussen in Manila eens goed te bekijken.
De meeste hadden niet eens alle wielbouten erop zitten.
Koppel daaraan slechte banden(de meeste   :smiley-philippines: banden moeten niet versleten zijn om weinig grip te hebben),gekken van chauffeurs.........
en de vraag is niet of ze een ongeval zullen hebben maar wanneer.

It's more fun in  :smiley-philippines:
Ik weet wat je werk is hoor,je nickname zegt genoeg .. :biggrinn: maar eerlijk,als je de foto bekijkt moet je toch toegeven dat de straat breed genoeg is om de bocht zonder al teveel problemen in 1 maal te nemen.Heb al in smallere straten dan dat een 90 graden bocht genomen zonder de stoep of wat dan ook te verbouwen met een 13,60 mtr trailer met de assen op het eind en dicht na elkaar ,men heeft meer ruimte nodig dat klopt maar in dit geval was er ruimte genoeg ... :biggrinn:...en jij ook wel denk ik.

louis

Cosyns Guy gestuurde achteras zeker ?

Die vrachtwagen manoveert achteruit zo te zien , val mee dat er net geen brommer achter om schiet .Die gasten vinden elk gaatje waar ze net heen kunnen.

josv

'n beetje vent rijdt gewoon over de stoep om die paal heen  :happy2:
Het land zal altijd groener zijn aan de andere kant van de heuvel....

bananacreek

#13234


Inderdaad op het moment van het trekken van de foto reed hij een paar meter achteruit om de "trekker" in een zodanige stand te krijgen om de bocht wel te kunnen nemmen, maar het probleem op de  :smiley-philippines: is dat de voertuigen geen afstand bewaren en de hele zooi eerst naar achteren moest rijden voordat de oplegger een paar meter achteruit kon.........maar leuke situaties om te zien en ik heb ook nooit met zo'n ding gereden......... :weetikniet: :weetikniet:

Toch moet ik eerlijk blijven om te zeggen dat er onder de  :smiley-philippines: hele goed chauffeur bij zitten want vaak is het hier in Dumaguete allemaal small en een hoop verkeer en die mensen moeten soms in een moeilijke hoek achteruit ergens insteken...............







Bang............... :lachen: :lachen: :lachen:








Driver prepares a text to his boss............ Sir,........... "I think we have a very small problem with ice on the road"................ :jajaja: :jajaja: :jajaja:






Nog moeilijker met twee aanhangers............ :lachen: :lachen:
Vooral als de  :smiley-philippines: loeren en je wordt zenuwachtig.......... :denk: :explotieren: :explotieren: :explotieren:


bananacreek


bananacreek


bananacreek


bananacreek

Ik vind het altijd prachtig om lange trailers te zien en er rijden ontzettend veel 22-wheelers hier in Dumaguete rond en vroeger niet te vinden...The  :smiley-philippines: grows............. :jajaja: :jajaja:






http://www.thecj2apage.com/forums/surplus-trailers-in-the-philippines_topic29655.html

Australia




Ongelovelijk.............. :denk: :denk:
Alleen één motor?......................... :ikkeniebegrijp: :ikkeniebegrijp:

           

bananacreek

Rijden ze in Australia rechts en niet links zoals Engeland?............ :weetikniet: