Foto's uit het dagelijks leven in Dumaguete city en Oriental Negros

Gestart door bananacreek, zaterdag 4 december 2010, 13:21:53

Vorige topic - Volgende topic

bananacreek

Citaat van: Pinocchio op zondag 15 december 2013, 13:54:10
Citaat van: bananacreek op zondag 15 december 2013, 12:13:00
Ok, dank u, en dan is de naam van zijn vrouw misschien ALICIA..... :hoedjeaf: :hoedjeaf:

Nee Creek, Doctor Absinthe is niet getrouwd en is dat ook nooit geweest.
Ik denk dat Alicia de voornaam van zijn (reeds lang) overleden moeder is.
Ik heb de dame nog gekend als mevrouw Absinthe maar heb nooit haar voornaam geweten.

Ok, probleem opgelost en dank voor de correcties... :hoedjeaf: :hoedjeaf:

bananacreek


bananacreek


bananacreek

No junior...back up again....... :lachen: :lachen:

Die heeft zijn rijbewijs in  :belgiesmiley: gehaald?............. :weetikniet: :weetikniet:.. :lachen: :lachen:



Busongeluk in de buurt van Manila...22 doden.......
Citaat
Bij een busongeluk in het zuiden van de Filipijnse hoofdstad Manila zijn vandaag tijdens de ochtendspits 22 mensen om het leven gekomen. Twintig inzittenden raakten gewond. De bus viel omstreeks 5.00 uur lokale tijd (gisteren om 22.00 uur Belgische tijd) ...
Busongeluk Filipijnen eist 21 levensVolkskrant

bananacreek


Amice

Citaat van: bananacreek op maandag 16 december 2013, 07:24:10
No junior...back up again....... :lachen: :lachen:

Die heeft zijn rijbewijs in  :belgiesmiley: gehaald?............. :weetikniet: :weetikniet:.. :lachen: :lachen:



Busongeluk in de buurt van Manila...22 doden.......
Citaat
Bij een busongeluk in het zuiden van de Filipijnse hoofdstad Manila zijn vandaag tijdens de ochtendspits 22 mensen om het leven gekomen. Twintig inzittenden raakten gewond. De bus viel omstreeks 5.00 uur lokale tijd (gisteren om 22.00 uur Belgische tijd) ...
Busongeluk Filipijnen eist 21 levensVolkskrant

Hier de link:
http://www.volkskrant.nl/vk/nl/2668/Buitenland/article/detail/3562934/2013/12/16/Busongeluk-Filipijnen-eist-21-levens.dhtml

Op die skyway wordt behoorlijk hard gereden

Aan dit bericht kunnen geen rechten worden ontleent

bananacreek

Citaat van: Amice op maandag 16 december 2013, 08:19:24
Citaat van: bananacreek op maandag 16 december 2013, 07:24:10
No junior...back up again....... :lachen: :lachen:

Die heeft zijn rijbewijs in  :belgiesmiley: gehaald?............. :weetikniet: :weetikniet:.. :lachen: :lachen:



Busongeluk in de buurt van Manila...22 doden.......
Citaat
Bij een busongeluk in het zuiden van de Filipijnse hoofdstad Manila zijn vandaag tijdens de ochtendspits 22 mensen om het leven gekomen. Twintig inzittenden raakten gewond. De bus viel omstreeks 5.00 uur lokale tijd (gisteren om 22.00 uur Belgische tijd) ...
Busongeluk Filipijnen eist 21 levensVolkskrant

Hier de link:
http://www.volkskrant.nl/vk/nl/2668/Buitenland/article/detail/3562934/2013/12/16/Busongeluk-Filipijnen-eist-21-levens.dhtml

Op die skyway wordt behoorlijk hard gereden

Dank U voor de link:

Mijn idee?................te snel rijden of/en inhalen............ as usual............ :jajaja: :jajaja:

dozo


daf105paccar

Citaat van: bananacreek op maandag 16 december 2013, 07:24:10
No junior...back up again....... :lachen: :lachen:

Die heeft zijn rijbewijs in  :belgiesmiley: gehaald?............. :weetikniet: :weetikniet:.. :lachen: :lachen:



Bananacreek,hier zit je er naast. :haha:
Precies omdat hij een goede chauffeur is heeft hij zijn bocht te wijd genomen. :hoedjeaf:
Had hij het niet gedaan dan was de rechterkant van de remorque op de stoep beland.
Is een oud trukje om een bocht in 2 keer te nemen.

Cosyns Guy

Citaat van: daf105paccar op maandag 16 december 2013, 22:09:11
Citaat van: bananacreek op maandag 16 december 2013, 07:24:10
No junior...back up again....... :lachen: :lachen:

Die heeft zijn rijbewijs in  :belgiesmiley: gehaald?............. :weetikniet: :weetikniet:.. :lachen: :lachen:



Bananacreek,hier zit je er naast. :haha:
Precies omdat hij een goede chauffeur is heeft hij zijn bocht te wijd genomen. :hoedjeaf:
Had hij het niet gedaan dan was de rechterkant van de remorque op de stoep beland.
Is een oud trukje om een bocht in 2 keer te nemen.
Hm...aan de breedte van de weg te zien kon hij heel gemakkelijkde bocht genomen hebben in 1 maal bij genoeg uitdraaien.Aan de stand van de wielen te zien maneuvreerde hij op dat moment achteruit om genoeg ruimte te hebben om de bocht te kunnen nemen.Denk dat hij de bocht een beetje te ruim had genomen aan de sporen te zien die de banden van de trailer op de weg getrokken hebben.
En voor ik kritiek krijg of voor betweter verweten word.. :biggrinn:  :biggrinn:  :lachen:,ik weet waarover ik praat want rij zelf met zo een ding... :biggrinn: