Foto's uit het dagelijks leven in Dumaguete city en Oriental Negros

Gestart door bananacreek, zaterdag 4 december 2010, 13:21:53

Vorige topic - Volgende topic

gertve

Citaat van: bananacreek op vrijdag 13 december 2013, 12:44:22
Nee, ik hoorde net dat het kussens zijn............. :denk: :denk: :ikkeniebegrijp: :ikkeniebegrijp:
Iets zegt mij dat je op toiletpapier had gehoopt?  :lachen:

klootzakken (voorheen Jens)

grote mond tegen de baas , je mag op dit forum geen eigen mening hebben . dan volgt een ban , haha . verrek maar met het forum.
Reactie van de Admin: Bovenstaande werd door dit lid geplaatst nadat hij op zijn taalgebruik aangesproken werd. Zulke leden kunnen we missen.

klootzakken (voorheen Jens)

Citaat van: bananacreek op vrijdag 13 december 2013, 12:12:41
Je zal hier maar in het donker rijden met een motor @ 70km/h (geen straatverlichting) en in deze crack terecht komen........ :ripba8: :ripba8: :ripba8:




ja lekker he .  :ziek: je ligt zo in het ziekenhuis .
grote mond tegen de baas , je mag op dit forum geen eigen mening hebben . dan volgt een ban , haha . verrek maar met het forum.
Reactie van de Admin: Bovenstaande werd door dit lid geplaatst nadat hij op zijn taalgebruik aangesproken werd. Zulke leden kunnen we missen.

klootzakken (voorheen Jens)

Citaat van: bananacreek op vrijdag 13 december 2013, 12:10:23
Vrijdag de dertiende report................... :jajaja: :jajaja:

Bijna drie keer van de weg gereden maar leef nog.

Eigenaar van het land in de bergen van mening veranderd en verkoopt niet.............. :negatief: :negatief:

gefeliciteerd dat je vrijdag de 13e hebt overleefd , das in de fils al een prestatie op zich.  :lachen:

ik vraag mij toch af wat jij op jou leeftijd nog met zo,n stuk grond moet ? . ten 1e krijg je het niet op naam en ten 2e is huren denk ik voordeliger .
maar alle respect hoor . daar niet van .
grote mond tegen de baas , je mag op dit forum geen eigen mening hebben . dan volgt een ban , haha . verrek maar met het forum.
Reactie van de Admin: Bovenstaande werd door dit lid geplaatst nadat hij op zijn taalgebruik aangesproken werd. Zulke leden kunnen we missen.

bananacreek

Citaat van: jens op zaterdag 14 december 2013, 10:41:04
Citaat van: bananacreek op vrijdag 13 december 2013, 12:10:23
Vrijdag de dertiende report................... :jajaja: :jajaja:

Bijna drie keer van de weg gereden maar leef nog.

Eigenaar van het land in de bergen van mening veranderd en verkoopt niet.............. :negatief: :negatief:

gefeliciteerd dat je vrijdag de 13e hebt overleefd , das in de fils al een prestatie op zich.  :lachen:

ik vraag mij toch af wat jij op jou leeftijd nog met zo,n stuk grond moet ? . ten 1e krijg je het niet op naam en ten 2e is huren denk ik voordeliger .
maar alle respect hoor . daar niet van .

Correct ik krijg het niet op eigen naam en ben op 31 december 67 jaar (cadeaus zijn welkom maar niet onder de 200 euros svp.............. :happy: :happy:)

Ik wilde het stukje kopen op naam van een bepaald iemand en dan gelijk leasen voor 25 jaar en de title (bleek later een taxdeclaration te zijn) zelf in bezit houden zodat ze je er in geen geval (normaal) kunnen aftrappen...(je weet maar nooit hier...een bal kan vreemd rollen en  :smiley-philippines: blood is dikker dan dikke stroop)

Dus dan zou ik daar een huisje (strandhuisje) op gaan bouwen en de laatste weekenden van mijn Klootleven op deze planneet daar vertoeven... en mijn muziek (2x6000W (rms) heerlijk afspelen zonder dat de buren klagen... :happy: :happy:

Als ze naar mijn muziek luisteren (als het effe kan) dan krijgen ze gratis Tuba.......... :thumb: :thumb: :happy: :happy:

Ik ben geboren op de planeet URANUS in het jaar 214 B.C. en ben in 1946 naar de planeet AARDE gezonden om te kijken of er ook Klootzakken (assholes) zijn op deze planeet...maar ik zal mijn leiders helaas moeten teleurstellen dat ik nog steeds de enigste klootzak ben......... :happy: :happy: :happy:

Na mijn aardse leven ga ik weer opnieuw beginnen op de planeet URANUS want ik heb vernomen dat ik geen enkele kans maak op zelfs een staanplaatsje in jullie Hemel........ok....ik geef het op... :atyourservice:

Inderdaad huren @500 pesos voor 2500 vierkante meters in ook niet gek.


bananacreek

Marechaussee op wacht voor het paleis op de Dam?



Nee, security guard of the Dumaguete Xmas house............ :lachen: :jajaja: :atyourservice: :atyourservice:


bananacreek

Dat is het huis van een doctor genaamd ALICIA dacht ik en wordt elk jaar ingericht als een Xmas house... :lachen: :lachen:



Opbrengst van he entreegeld gaat naar arme kinderen zo te lezen..... :jajaja:


bananacreek

Flyover Silliman University gedoneerd een aantal jaren geleden door Sunny Madamba...zijn broer een pedriatic doctor (bayut) in Holy Child Hospital werd een aantal jaren geleden vermoord........ :ripba8: :ripba8:




bananacreek

Lijkt op een bunker?....affuit?......... :weetikniet: :weetikniet:

Staat hier al vele jaren en ik zou niet weten waar dit voor zou dienen............ :ikkeniebegrijp: :ikkeniebegrijp:


bananacreek