Foto's uit het dagelijks leven in Dumaguete city en Oriental Negros

Gestart door bananacreek, zaterdag 4 december 2010, 13:21:53

Vorige topic - Volgende topic

bananacreek

Vrijdag de dertiende report................... :jajaja: :jajaja:

Bijna drie keer van de weg gereden maar leef nog.

Eigenaar van het land in de bergen van mening veranderd en verkoopt niet.............. :negatief: :negatief:

Dan maar een stukje er naast proberen te huren van 2500 vierkante meter @ 500 pesos per maand....kan ook natuurlijk...



Ook een leuk en eenvoudig design............ :thumb: :thumb:


bananacreek

Je zal hier maar in het donker rijden met een motor @ 70km/h (geen straatverlichting) en in deze crack terecht komen........ :ripba8: :ripba8: :ripba8:




bananacreek

Amacan en Nipa te koop in Tanjay........... :thumb: :thumb:



Amacan zijn de rollen en kan worden gebruikt als wandbekleding of/en ceiling, maar steviger als er plywood of hardiflex achter zit.. :thumb: :thumb:




bananacreek


bananacreek

Ongeloofelijk wat een hoop hectaren sommige gasten hier hebben.......maar sedert vorig jaar kan je alleen maar 5 hectaren Agricultural land kopen op je naam vanwege de CARP law (Comprehensive Agrarian Reform Program)...maar niet zoals hieronder omschreven.............. :ikkeniebegrijp: :ikkeniebegrijp:

http://en.wikipedia.org/wiki/Comprehensive_Agrarian_Reform_Program


bananacreek

Moest met een rotgang naar het "toilet" en zag dit naast me staan....bramen?.... :weetikniet: :weetikniet:





Maar goed dat ik deze keer toiletpaper had meegenomen (double-leaf)... :thumb: :thumb: :happy: :happy:


bananacreek

Flight KL007 is now boarding at Gate 7-AA



Ladies @ Gentlemen, this is your captain speaking..we are now at an altitude of 87 meters and you may take of your seatbelts but you should refrain from smoking until the no smoking signal is off............. :atyourservice: :atyourservice:






bananacreek


bananacreek


bananacreek

Citaat van: bananacreek op vrijdag 13 december 2013, 12:39:02
Een lading TOILETPAPER?.............. :happy: :happy:............... :weetikniet: :weetikniet:.. :denk: :denk:



Nee, ik hoorde net dat het kussens zijn............. :denk: :denk: :ikkeniebegrijp: :ikkeniebegrijp: