Foto's uit het dagelijks leven in Dumaguete city en Oriental Negros

Gestart door bananacreek, zaterdag 4 december 2010, 13:21:53

Vorige topic - Volgende topic

bananacreek

#13170
Een dag of 12 geleden stuurde ik weer Marlboro aan mijn grote broer per aangetekende luchtpost (P490).... :happy: :happy:

Zo kwam het daar aan en hij hoefde niet meer te tekenen voor ontvangst.............. :ikkeniebegrijp: :ikkeniebegrijp: :negatief: :negatief:.... :denk: :denk:

De geile kuthufters, en je kan natuurlijk NIET bewijzen waar het gebeurd is want ze ontkennen allemaal zowel op de  :smiley-philippines: als in  :nederlandsevlag:




bananacreek


bananacreek


bananacreek

In Lee Plaza 59.80 ...dus zou het in robinsons 59.80 + 0.60 = 60.40 moeten zijn..... :jajaja: :jajaja:



Maar ze worden nu bang?............. :weetikniet: :weetikniet:

Alleen maar 40 centavos hoger @ P560.20........... :negatief: :negatief: :negatief:

bananacreek


klootzakken (voorheen Jens)

Citaat van: bananacreek op woensdag 11 december 2013, 12:20:44
Een dag of 12 geleden stuurde ik weer Marlboro aan mijn grote broer per aangetekende luchtpost (P490).... :happy: :happy:

Zo kwam het daar aan en hij hoefde niet meer te tekenen voor ontvangst.............. :ikkeniebegrijp: :ikkeniebegrijp: :negatief: :negatief:.... :denk: :denk:

De geile kuthufters, en je kan natuurlijk NIET bewijzen waar het gebeurd is want ze ontkennen allemaal zowel op de  :smiley-philippines: als in  :nederlandsevlag:




:lachen: de geile kuthufters . ik ben blijkbaar toch niet de enigste die iets bij de voornaam noemt . haha.

op de sigaretten staat duidelijk niet voor export !!! dus wees blij dat het überhaupt aan komt in Nederland . bij het postkantoor in de fils vragen ze mij steevast wat er in de verpakking zit , cadeau,s   zeg ik dan maar . een paar sloffen gaat dan nog wel maar de laatste keer heb ik 150 slof [riem] naar Holland gestuurd , in 3 om kartons naar 3 verschillende adressen . met als gevolg alle 3 een brief in huis gekregen met de mededeling sigaretten in beslag genomen . [over hufters gesproken hehe]  ook werd er in de brief vermeld dat bij herhaling andere maatregels werden getroffen , het bleef nu bij een waarschuwing . maak mij daar trouwens totaal geen zorgen om wand er kan immers niemand bewijzen dat ik die heb opgestuurd ,iedereen kan mij wel wat toe sturen , wat kan ik daar aan doen . maar je bent dan natuurlijk wel de poen kwijt . ik zat toen al te denken aan een hele container vol met die peuken , één riem marlboro fliptop incl verzending kwam toen op 6.35 euro per slof in 2008. ik kon die troep hier vlot uitdelen voor 27.50 per slof . dus tel uit je winst. tsja daar word zo,n vakantie naar de fils natuurlijk goedkoper van . 
grote mond tegen de baas , je mag op dit forum geen eigen mening hebben . dan volgt een ban , haha . verrek maar met het forum.
Reactie van de Admin: Bovenstaande werd door dit lid geplaatst nadat hij op zijn taalgebruik aangesproken werd. Zulke leden kunnen we missen.

bananacreek



Ik stuur al een jaar of tien sigaretten op deze manier en op de  :smiley-philippines: zijn ze nog nooit opengemaakt en al zijn ze niet voor export dat intereseert ze niet op het postkantoor hier.

De Ned/Marrokaanse douane heeft altijd één slof doorgelaten, geen probleem...zijn het meer dan een slof dan wordt de hele zaak in beslag genomen.

Iermand heeft zitten kloten met het pakket maar omdat het aangetekend was waarschijnlijk  geen risico genomen... :weetikniet: :weetikniet:

Normaal moet je in Nederland/Mar. tekenen voor de ontvangst van een aangetekend stuk, maar aan mijn grote broer werd medegedeeld door de Turk..."Nou meneertje u niet hoeven te tekenen dezen keer"

Grote broer gezegd hebben: "Val maar dood Achmed".............. :ripba8: :ripba8:






bananacreek

@Jens:

ER STAAT HELEMAAL NIET OP DE SLOFFEN: "NOT FOR EXPORT"

IK HEB HIER NOG VIER SLOFFEN MET DE OUDE PRIJS VAN 308 PESOS LIGGEN EN NET AAN ALLE KANTEN BEKEKEN, MAAR ER STAAT NIET OP DAT HET NIET MAG WORDEN GEEXPORTEERD............. :neeneenee: :neeneenee: :neeneenee:

Het zijn de apen in Nederland die met het pakje hebben zitten kloten ....... :explotieren: :explotieren: :explotieren: :explotieren: :explotieren:



bananacreek

Citaat van: bananacreek op woensdag 11 december 2013, 12:28:44
In Lee Plaza 59.80 ...dus zou het in robinsons 59.80 + 0.60 = 60.40 moeten zijn..... :jajaja: :jajaja:



Maar ze worden nu bang?............. :weetikniet: :weetikniet:

Alleen maar 40 centavos hoger @ P560.20........... :negatief: :negatief: :negatief:

Nu toch wel 60c verschil...59.60 .....60.20...




bananacreek