Foto's uit het dagelijks leven in Dumaguete city en Oriental Negros

Gestart door bananacreek, zaterdag 4 december 2010, 13:21:53

Vorige topic - Volgende topic

bananacreek

Weer een hoop ellende vandaag.................. :negatief: :negatief:

Een Klootzak kan niet leven zonder problemen............. :ikkeniebegrijp: :ikkeniebegrijp:

Twee maanden geleden een nieuwe voorband....(maar dat is een terreinband en niet bedoeld om als voorband te gebruiken aldus master Pierrevanderwies................ :denk: :denk:

Ik merkte een paar dagen geleden al op dat de band vreemd aan het verslijten was en dat de tussenstukjes verdwenen waren......... :ikkeniebegrijp: :ikkeniebegrijp:

Pierrevanderwies zei dat zulks kan gebeuren als je een terreinband als voorband gaat gebruiken...ok maar na twee maanden?.......... :ikkeniebegrijp: :ikkeniebegrijp:

Vanmiddag begon de ellende met een lekke band...gelukkig in de stad en niet ergens op "niemandsland"



Kijk hier eens ...twee maanden oud.............. :negatief: :negatief:



Misschien een rotmerk?

De Fuji is ok maar....

Dit was een ander voor mij onbekend merk


bananacreek

Vervolg ellende.............

Op de terugweg ongeveer een km van deze vulcanizing shop.....pssst...bang....een klapper en kon maar nauwelijks afremmen en nast de weg tot stilstand komen....levensgevaarlijk en morgen gelijk een nieuwe voorband kopen...maar geen terreinband......... :neeneenee: :neeneenee:

De  man kende mij.....zo zijn er velen die mij kennen......... :ikkeniebegrijp: :ikkeniebegrijp:

Herbie

En Creek ben je beetje content van je nieuw zitje. Lekker fris.
Wanneer mensen banken beroven, gaan ze naar de gevangenis.
Wanneer banken mensen beroven, krijgen ze een bonus.

TheDolphin

Citaat van: bananacreek op vrijdag 29 november 2013, 12:03:29
Twee maanden geleden een nieuwe voorband....(maar dat is een terreinband en niet bedoeld om als voorband te gebruiken aldus master Pierrevanderwies................ :denk: :denk:

Ik merkte een paar dagen geleden al op dat de band vreemd aan het verslijten was en dat de tussenstukjes verdwenen waren......... :ikkeniebegrijp: :ikkeniebegrijp:

Pierrevanderwies zei dat zulks kan gebeuren als je een terreinband als voorband gaat gebruiken...ok maar na twee maanden?.......... :ikkeniebegrijp: :ikkeniebegrijp:

Vanmiddag begon de ellende met een lekke band...gelukkig in de stad en niet ergens op "niemandsland"



Als ik een motor huur in de Phils wil ik er altijd een met een terreinband aan de voorkant want dat scheelt even met wegslippen in een bocht op een dirtroad. Één keer een voorband gehad met slecht profiel en ik merkte gelijk hoe snel je daarmee op je snufferd kan gaan op een dirtroad.  :denk:

daf105paccar

Citaat
Creek,nu dat je  bijna een volwaardige  :smiley-philippines: bent,vind ik dat je een bad moet verslijten zoals zij het doen.
Dat betekend dat je toch minstens op de 2 staaldraadlaag moet zitten voordat je een band "voortijdig" opzij gooit.  :haha: :haha:

Cosyns Guy

Citaat van: bananacreek op vrijdag 29 november 2013, 12:03:29
Weer een hoop ellende vandaag.................. :negatief: :negatief:

Een Klootzak kan niet leven zonder problemen............. :ikkeniebegrijp: :ikkeniebegrijp:

Twee maanden geleden een nieuwe voorband....(maar dat is een terreinband en niet bedoeld om als voorband te gebruiken aldus master Pierrevanderwies................ :denk: :denk:

Ik merkte een paar dagen geleden al op dat de band vreemd aan het verslijten was en dat de tussenstukjes verdwenen waren......... :ikkeniebegrijp: :ikkeniebegrijp:

Pierrevanderwies zei dat zulks kan gebeuren als je een terreinband als voorband gaat gebruiken...ok maar na twee maanden?.......... :ikkeniebegrijp: :ikkeniebegrijp:

Vanmiddag begon de ellende met een lekke band...gelukkig in de stad en niet ergens op "niemandsland"



Kijk hier eens ...twee maanden oud.............. :negatief: :negatief:



Misschien een rotmerk?

De Fuji is ok maar....

Dit was een ander voor mij onbekend merk


Pierrevanderwies zei dat zulks kan gebeuren als je een terreinband als voorband gaat gebruiken
Wil niet kritisch zijn maar een terreinmotor heeft altijd zowel voor als achteraan terreinbanden.Wat wel een feit is dat op asfaltwegen terreinbanden sneller slijten,zijn niet gemaakt om op harde wegen te rijden zoals asfalt en beton en op zulke wegen is de wegligging ook niet het van het,zeker niet bij natte wegen.
Als ik de fotos bekijk ben heb ik toch serieuze bedenkingen bij de kwaliteit van het rubber van die band.
Maar slijtage op sommige vlakken van de band kan ook liggen aan versleten schokdemper(s).Te lage luchtdruk in de band,de rijstijl...

bananacreek

Citaat van: Herbie op vrijdag 29 november 2013, 13:57:34
En Creek ben je beetje content van je nieuw zitje. Lekker fris.

Beetje gladder zo de meisjes schuiven sneller op naar voren.... :thumb: :thumb: :happy: :happy: :happy:

Paar keer flink remmen op door een pothole en een kind kan de was doen......... :jajaja: :jajaja:

bananacreek

Ok, nieuwe band gekocht en tuneup en O-ringen verwisseld omdat ik olie verbuikte



De nieuwe band, en zou volgens de monteur ook maar een maand of drie meegaan....... :ikkeniebegrijp: :ikkeniebegrijp:



bananacreek

#13078
Dit is niet mensonterend maar KOE onterend en deze koe zit zo krap opgesloten dat hij in zijn broek plast -en drukt.... :negatief: :negatief:



Gisteren zag ik een paar  :smiley-philippines: die een tricycle met geiten aan het "laden" waren de de geiten werden er van drie meter hoog ingegooid............en die gasten maar zeggen "those stupid foreigners...fuck you Joe"... :lachen: :lachen: :lachen:

Ze kijken zeker niet al te vriendelijk en zeggen niet: " Joe, salamat for al de billions of dollars for Bohol and Tacloban"....zodra je niet meer nodig ben krijg je vaak een schop onder de kont.........

bananacreek