Foto's uit het dagelijks leven in Dumaguete city en Oriental Negros

Gestart door bananacreek, zaterdag 4 december 2010, 13:21:53

Vorige topic - Volgende topic

bananacreek



bananacreek


bananacreek


bananacreek


bananacreek

Voor dat ik een hapje kon nemen schoot de "hamburger" (troep) uit het broodje en viel op den vloer met de "ketjup" (troep) tussen de vloer en het "vlees"....en ik was zo "beduusd en teleurgesteld dat ik vergat een foto te nemen............ :negatief: :negatief: :negatief:



Wel 12 mensen aan het kijken............ :ikkeniebegrijp: :ikkeniebegrijp:

Ook een hoop "ketjup" op mijn broek ... :negatief: :negatief:



Gegeven: (zie hierboven)
Gevraagd:(eetbare hamburger)
Oplossing:
1. Hamburger pattie oppakken met de rechterhand en dan even met de slipper de vloer schoonvegen.... :thumb: :thumb:
2. Met dezelfde hamburger pattie even de ketjup van de broek schrapen en weer tussen het broodje stoppen.... :happy: :happy:
3. Net doen of je neus bloed en opeten............. :happy: :happy:
4. Even een volle beker Coke-zero in één keer leegdrinken als antibiotic (werkt altijd)...... :jajaja: :jajaja:

Een kind kan de was doen?............... :weetikniet: :weetikniet:


TheDolphin

#13056
Citaat van: bananacreek op dinsdag 26 november 2013, 12:12:45
Nu in Lee Plaza maar peperduur dacht ik want de Gillette die hier staat @P380 kost in Cangs ongeveer P320





Ey! die gebruik ik ook die mesjes.  :thumb: Laatst hier in de supermarkt in Nederland gekocht 10 stuks voor â,¬12,89 gedeeld door 2 is â,¬6,45 voor 5 stuks dan ongeveer. Tegen de koers op het moment van vandaag van â,¬1 = 59.402PHP doet de volgende rekensom ons vertellen â,¬6,4 x 59,4PHP = 380,16PHP dat deze mesjes bij Lee Plaza net zo duur zijn als in de Vomar Supermarkt in Nederland  :denk:

bananacreek

Citaat van: TheDolphin op woensdag 27 november 2013, 14:09:44
Citaat van: bananacreek op dinsdag 26 november 2013, 12:12:45
Nu in Lee Plaza maar peperduur dacht ik want de Gillette die hier staat @P380 kost in Cangs ongeveer P320





Ey! die gebruik ik ook die mesjes.  :thumb: Laatst hier supermarkt in Nederland gekocht 10 stuks voor â,¬12,89 gedeeld door 2 is â,¬6,45 voor 5 stuks dan ongeveer. Tegen de koers op het moment van vandaag van â,¬1 = 59.402PHP doet de volgende rekensom ons vertellen â,¬6,4 x 59,4PHP = 380,16PHP dat deze mesjes bij Lee Plaza net zo duur zijn als in de Vomar Supermarkt in Nederland  :denk:

Ik ga morgenochtend even bij Cang's main kijken in Daro, gelijk even opschrijven in mijn "dagboek"



Ik ga een boek schrijven:

HET DAGBOEK VAN EEN KLOOTZAK




Amice

Citaat van: bananacreek op woensdag 27 november 2013, 13:50:51
Voor dat ik een hapje kon nemen schoot de "hamburger" (troep) uit het broodje en viel op den vloer met de "ketjup" (troep) tussen de vloer en het "vlees"....en ik was zo "beduusd en teleurgesteld dat ik vergat een foto te nemen............ :negatief: :negatief: :negatief:



Wel 12 mensen aan het kijken............ :ikkeniebegrijp: :ikkeniebegrijp:

Ook een hoop "ketjup" op mijn broek ... :negatief: :negatief:



Gegeven: (zie hierboven)
Gevraagd:(eetbare hamburger)
Oplossing:
1. Hamburger pattie oppakken met de rechterhand en dan even met de slipper de vloer schoonvegen.... :thumb: :thumb:
2. Met dezelfde hamburger pattie even de ketjup van de broek schrapen en weer tussen het broodje stoppen.... :happy: :happy:
3. Net doen of je neus bloed en opeten............. :happy: :happy:
4. Even een volle beker Coke-zero in één keer leegdrinken als antibiotic (werkt altijd)...... :jajaja: :jajaja:

Een kind kan de was doen?............... :weetikniet: :weetikniet:



:lachen: :thumb:

Is mij ook al eens overkomen, maar ik heb toen n nieuwe burger bestelt toen ik terug kwam was de vloer alweer opgeschoond door de janitor.

Waar een reporters foto al niet toe kan dienen overigens want ik zie daar nog steeds Heinz ketchup liggen en ik las n week of wat geleden dat MCDo het contract met heinz opgezegd heeft i.v.m. belangen verstrengeling van de CEO bij heinz die van Burger King afkomstig blijkt te zijn.
McDo zou overgaan op HUNT's of del Monte ketchup  :weetikniet:

Aan dit bericht kunnen geen rechten worden ontleent

bananacreek

#13059
Citaat van: Amice op woensdag 27 november 2013, 17:31:49
Citaat van: bananacreek op woensdag 27 november 2013, 13:50:51
Voor dat ik een hapje kon nemen schoot de "hamburger" (troep) uit het broodje en viel op den vloer met de "ketjup" (troep) tussen de vloer en het "vlees"....en ik was zo "beduusd en teleurgesteld dat ik vergat een foto te nemen............ :negatief: :negatief: :negatief:



Wel 12 mensen aan het kijken............ :ikkeniebegrijp: :ikkeniebegrijp:

Ook een hoop "ketjup" op mijn broek ... :negatief: :negatief:



Gegeven: (zie hierboven)
Gevraagd:(eetbare hamburger)
Oplossing:
1. Hamburger pattie oppakken met de rechterhand en dan even met de slipper de vloer schoonvegen.... :thumb: :thumb:
2. Met dezelfde hamburger pattie even de ketjup van de broek schrapen en weer tussen het broodje stoppen.... :happy: :happy:
3. Net doen of je neus bloed en opeten............. :happy: :happy:
4. Even een volle beker Coke-zero in één keer leegdrinken als antibiotic (werkt altijd)...... :jajaja: :jajaja:

Een kind kan de was doen?............... :weetikniet: :weetikniet:



:lachen: :thumb:

Is mij ook al eens overkomen, maar ik heb toen n nieuwe burger bestelt toen ik terug kwam was de vloer alweer opgeschoond door de janitor.

Waar een reporters foto al niet toe kan dienen overigens want ik zie daar nog steeds Heinz ketchup liggen en ik las n week of wat geleden dat MCDo het contract met heinz opgezegd heeft i.v.m. belangen verstrengeling van de CEO bij heinz die van Burger King afkomstig blijkt te zijn.
McDo zou overgaan op HUNT's of del Monte ketchup  :weetikniet:

Ik heb de HUNT's en Del Monte ook al gezien hier in Mc Donalds.......... :jajaja: :jajaja:
Maar waarschijnlijk willen ze de voorraad Heinz er eerst door draaien?
Ja, inderdaad soms heb je de tijd niet meer om op de patat op te rapen die op de vloer valt want elke paar minuten loopt er zo'n gast te zwabberen en soms is dat "annoying" (ken het woord niet meer in het Marrokaans).... :weetikniet: :weetikniet: