Foto's uit het dagelijks leven in Dumaguete city en Oriental Negros

Gestart door bananacreek, zaterdag 4 december 2010, 13:21:53

Vorige topic - Volgende topic

bananacreek




Mensen die een laken over zich heen trekken en daarna de electric fan aanzetten voor de warmte........ :lachen: :lachen: :lachen: :ikkeniebegrijp: :ikkeniebegrijp:

bananacreek

Citaat van: bananacreek op vrijdag  8 maart 2013, 12:52:31
Hongerige bezoekers vanuit de bergen........... :jajaja: :jajaja:

.



De ouders van het kleine meisje zijn onder de bezoekers.....zeg het maar even voor dat men denkt dat ik een Pedofiel ben................ :denk: :denk: :lachen: :lachen: :jajaja: :hoedjeaf: :hoedjeaf:

bananacreek

Die Globe 3Mb business connection werkt toch welll goedd heir vind ik en voor die 2405 pesos ben ik er bessttt tevreden mee.............. :thumb: :thumb: :happy: :happy: :happy:






bananacreek

Nu is de can leeg en moet ik helemnaal naar beneden lopen om een nieuwe open te doen..... :negatief: :negatief:


Ronny55

Citaat van: bananacreek op vrijdag  8 maart 2013, 16:01:21
Die Globe 3Mb business connection werkt toch welll goedd heir vind ik en voor die 2405 pesos ben ik er bessttt tevreden mee.............. :thumb: :thumb: :happy: :happy: :happy:

Verrekt ik ben jaloers .. :lachen: :lachen: :lachen: betaal hetzelfde voor 2mb bij PLDT....Zodra de leidingen tot hier liggen wordt omgeschakelt  :jajaja:
Alles gaat, zelfs kiekens gaan en die hebben hun knieƫn vanachter .
Het komt er niet op aan WAT je kent maar WIE je kent.

Kano

Ronny55. Llet op de "lock in period", waarbij je bij voortijdige beeindiging van het abonnement een boete moet betalen
Daar waar de regenboog eindigt daar zal ik nooit komen totdat ik daar ooit zal zijn

bananacreek


bananacreek


bananacreek