Foto's uit het dagelijks leven in Dumaguete city en Oriental Negros

Gestart door bananacreek, zaterdag 4 december 2010, 13:21:53

Vorige topic - Volgende topic

bananacreek

Een rotzak Habal-Habal driber met een Chinese motor en hij ging drie keer ten onder met de Klootzak achterop en hij gaf mij de schuld dat ik tever naar achteren zat.............. :negatief: :negatief:



De man stonk verschrikkelijk uit zijn mond en ik denk dat hij nog nooit naar een tandarts is geweest..en toe hij die doek voor zijn bek af deed was het net "smoky mountain"................. :lachen: :negatief:



Ik vind dat de Honda TMX tot nu toe nog steeds de beste Habal-Habal is maar ook sommige oudere Kawasaki en Yamaha modellen..............


bananacreek


bananacreek

#9822
Oude Kaiser Reo........... zonder turbo neem ik aan............. :weetikniet: :weetikniet:



Van internet als voorbeeld







bananacreek


bananacreek

Vroeger hoorde ik dat surpluswagens niet op de openbare weg mochten rijden in het Koningkrijk der Nederlanden of zit ik fout?

Dit is toch een normale nummerplaat?




bananacreek

ik hoorde op zaterdag dat ook de recherge van Antwerpen (Belgie) hier meeleest?
Waarom kan ik nu niet vinden, maar als dat zo is dan ook iets voor hun hier (zou meer voor Hasselt moeten zijn want ik dacht dat patrick van Hasselt was)...............

Patrick Verjans



Vermoord in het jaar 2007 (of zoiets?)... :weetikniet: :weetikniet:

 





Het schijnt dat de Belgische politie WEL geinteresseert is maar dat ze hier niet "een officieel onderzoek" mogen stellen omdat de  :smiley-philippines: geen lid van Interpol zou zijn?....... :ikkeniebegrijp: :weetikniet: :weetikniet:

De  :smiley-philippines: zwijgt over deze zaak omdat er lokaal geen druk zou worden uitgeoefend?... :weetikniet: :weetikniet:

bananacreek


Herbie

Ik heb de oorlog verklaard aan de drywoood termites die toch nog door het mosquito screen komen.......... :ripba8: :ripba8: :ripba8:

Ook deze gekocht @P585 en uitproberen, maar nu kwamen ze niet opdagen..................... :ikkeniebegrijp: :ikkeniebegrijp:...vorstverlet?........ :weetikniet: :weetikniet:


[/quote]

Hoe muggen bestrijden op een natuurlijke manier zonder gebruik van pesticiden?

Hiervoor heb je nodig:
      - 20 cl water,
      - 50 gram bruine suiker (cassonade),
      - 1 gram gist (natuurlijke bakkersgist) gemakkelijk te vinden in praktische elke supermarkt,
      - een plastieken 2 liter fles of 1.5 is ook goed.

Hier in opeenvolgende stappen wat je precies moet doen.
       Stap 1: snij de fles in twee delen
       Stap 2: verwarm het water en laat er de suiker in smelten. Laat het mengsel afkoelen en giet het in het onderste deel van de fles.
       Stap 3: Voeg er de gist bij. Niet nodig te roeren.
       Stap 4: zet het bovenste deel van de fles als trechter op het onderste gedeelte.
       Stap 5: wikkel alles in zwart papier en zet het toestel in de hoek van de kamer.

Na een paar weken vind je een grote hoeveelheid dode muggen in deze zelfgemaakte muggenval.
De muggen, aangetrokken door het gas afkomstig van de gisting van de suiker en de gist,  zijn gevangen in de fles
Buiten de sanering van individuele huizen, kan deze ecologische methode ook toegepast worden in openbare loken, crèches, scholen, burelen, hospitalen,  rusthuizen, en bunkers.
Deze methode is ook doeltreffend tegen ingeweken tropische muggensoorten...
Werkt perfect zelf al gemaakt  :thumb:
Wanneer mensen banken beroven, gaan ze naar de gevangenis.
Wanneer banken mensen beroven, krijgen ze een bonus.

xav

dat geeft waarschijnlijk een zeer aangename geur in de kamer  :denk:

yepyep