Foto's uit het dagelijks leven in Dumaguete city en Oriental Negros

Gestart door bananacreek, zaterdag 4 december 2010, 13:21:53

Vorige topic - Volgende topic

bananacreek

Om naar het GO-Hotel achter Robinsons te gaan moet je niet de verkeerde weg nemen want dan wordt je gestopt door de security guards van Teletech een call-center.......... :lachen: :lachen:


bananacreek

Nog één Mitsubishi 4DR5/4DR6 over bij Bigfoot en deze kosten nu een dure P280 T en ik kocht de mijne in 2006 voor P190 T




bananacreek

Robinsons @ P9,990.00 en nu maar kijken wat dat Holland kost........... :weetikniet: :weetikniet:



Zeg maar P8500?.........

http://foto.twenga.nl/samsung-wb100.html



28x optical zoom maar wordt al te groot voor het buiktasje.............. :jajaja:

bananacreek


bananacreek

Dit ging een paar dagen geleden om een topic betreffende de uitvoer of op zak hebben van bepaalde medicijnen en kan het niet vinden (op dit moment dus zet ik het even hier totdat ik het juiste topic vind)

Dit is een formulier wat een docter kan afgeven als je bijvoorbeeld Dormicum of iets dergelijks wilt meenemen.........


bananacreek

Tennis racket?............. :neeneenee:



Muggenzifter?............... :weetikniet: :weetikniet:

Electrische stoel voor insecten?............... :jajaja: :jajaja: :thumb:

Ik heb de oorlog verklaard aan de drywoood termites die toch nog door het mosquito screen komen.......... :ripba8: :ripba8: :ripba8:

Ook deze gekocht @P585 en uitproberen, maar nu kwamen ze niet opdagen..................... :ikkeniebegrijp: :ikkeniebegrijp:...vorstverlet?........ :weetikniet: :weetikniet:


bananacreek

Moest zaterdag naar de bergen om iemand te ontmoeten maar de pesrsoon was er niet dus moet ik weer terug één dezer dagen............ :negatief:

Ceres Liner en nog wat donker


De conducteur zag dat ik zijn naam opschreef en dan zijn ze snel met het wisselgeld...anders wachte ze tot je het vergeet of te verlegen bent om het te vragen en dat is een mooi extra inkomen voor een dag met 600 passagiers bijvoorbeeld....... :jajaja: :jajaja: :lachen:

Keiharde gasten die er maar weinig om geven als ze iemand omver rijden............. :jajaja: :jajaja: :negatief:


bananacreek

Tijdelijke omloop van de (ben de naam kwijt)...............die was weggevaagd door Sendiong in december 2011



Nieuwe in aanbouw......... :thumb:
Elections are coming?...................... :lachen: :lachen: :jajaja: :jajaja:

Political warfare............ :lachen: :lachen: :jajaja: :jajaja:



bananacreek

Weet de naam van de plant niet want de persoon die ik wilde zien was er niet en haar echtgenoot is te dom .... :lachen: :lachen:




bananacreek

Invasion from Uranus?................. :weetikniet: :weetikniet:



Nee, een vlieger die het geluid van een motor doet............... :jajaja: :thumb: :thumb: :happy:

Staat een meter of honderd hoog............ :thumb: :thumb:

Dat geluid komt door de luchtstroming op bepaalde delen van de vlieger..

Ik heb er een video clip van maar dat komt morgen dan maar want straks naar de disco en heb ruzie met de manager omdat ze me niet wilde betalen vorige week............... :happy: :happy:

Een andere vlieger, en daar spelen kleine jongens mee...ja, maar ook hun vaders........... :lachen: :lachen: :happy: :happy:



daar staat altijd wind boven in de bergen........ :thumb: :thumb: