Foto's uit het dagelijks leven in Dumaguete city en Oriental Negros

Gestart door bananacreek, zaterdag 4 december 2010, 13:21:53

Vorige topic - Volgende topic

bananacreek

FOR SALE................. :jajaja: :jajaja:

Maar alleen een "two-wheel drive"





Prijs?
Salesmen OUT OF STOCK.............. :negatief: :negatief:

bananacreek

Dit is een Duitser en de "monteur" legt hier aan hem uit dat de linker handle is de koppelingshandle....... :lachen: :lachen: :thumb: :thumb:

Elke dag weer nieuwe avonturen hier............ :thumb: :thumb: :happy: :happy:

IMMER GRADE AUS?.............. :jajaja: :jajaja: :happy: :happy:


bananacreek

Dit is niet zo leuk:

Kocht een SAMSUNG vacume cleaner in 2011 (P4250) en is nu na bijna twee jaar naar den kloten.......... :negatief: :negatief:



Dus heeft men er een andere motor in gezet, maar daar zit geen zuigkracht aan......... :negatief:

Toen gaan klagen bij Centrum,de winkel waar ik het ding gekocht had en de vrouw vroeg waarom ik het apparaat niet eerst naar het service center had gebracht en toen moest ik toegeven dat ik een echte Klootzak ben en daar was ze het roerend mee eens......... :jajaja: :jajaja: :happy: :happy: :happy:

Nu gevraagd voor de prijs van een nieuwe motor, maar dan moeten ze eerst weer naar Manila bellen en dan zouden ze mij een tekst sturen..........

Afwachten maar en hier zijn de wat latere modellen in dezelfde winkel.......maar ik zei tegen de vrouw voor mij geen Samsung meer.............



Ik heb hier in de 37 jarige deportatie vanuit Nederland al een stuk of tien stofzuigers versleten van allerlei merken.

Ik vraag me af hoelang een stofzuiger zoals gekocht in Marroko en Belgisch Congo meegaat voordat zulks kapot gaat.......... :weetikniet: :weetikniet:

Ik kan me nog goed herinneren als kleine Klootzak dat we in Beverwijk een groene Electrolux stofzuiger hadden en die ging vele...en vele jaren mee....maar toen hadden ze nog geen wielen voor stofzuigers uitgevonden waarschijnlijk want dat was een slee......... :jajaja: :lachen: :lachen:

Even kijken voor een oude stofzuiger:

In één keer raak, zelfde model en  zelfde kleur...misschien was die van ons en heeft mijn grote broer die op het Waterlooplein verkocht?.................. :weetikniet: :weetikniet:





bananacreek

Paar dagen geleden............ :jajaja:



Vandaag......... :thumb:



Kerosene?....OUT OF STOCK SIR............

bananacreek


bananacreek


bananacreek

Bureau of Telecommunications waar ze vroeger faxen en dat soort spul hadden:

Niets meer en de werknemers zitten daar computer spelletjes te spelen de hele dag totdat ze met pensioen kunnen, en dat is geen grap het is werkelijk zou en jan met de Pet betaalt de salarissen.............. :negatief: :negatief:




bananacreek

@Sir Pjottr:



Als u ooit een Trooper zou kopen uit de jaren '90 en u een imperial wilt (luggage-rack) dan hier een goede tip in de volgende link want veel mensen weten niet dat er al voorgeboorde en getapte gaten (M6) (6 sets van twee gaten) onder de "TRIM" op het dak boven de deuren zit.......enz enz...zie uitleg als u de link opent........ :hoedjeaf: :hoedjeaf:

http://myweb.cableone.net/bcanderson/trooper/Roofrack/Roofrack.html

Ik heb het vanmiddag even geprobeerd en in mijn geval gemakkelijk te openen..........


gosternokke

Citaat van: bananacreek op vrijdag  1 maart 2013, 12:22:06
Voor de Palawan liefhebbers...is hij corrupt?....... :weetikniet: :weetikniet: :hoedjeaf:



Marrokaanse naam?.......... :weetikniet: :weetikniet:



Nei  n, Hagedorn is een duitse achternaam ,     Jawohl


  De Mayor Hagedorn is zeer geliefd in Palawan.  En das niet zonder reden, dank zij heb is het toerisme van nul tot vandaagdedag booming bisnis uitgegroeid.

  Is al ettelijke keren overweldigend herkozen.


  maar laatste tijd toch wat smetjes op zen blazoen.    meneer blijkt voor miljoenen grond te bezitten.    Plus alle  Jollibees en Macdoos in puerto  blijken van  zijn naaste familie te zoon, kindern en broers.    Maar men verdenk hem ervan dat alle zaken eigenlijk van hem zijn, maar slechts op naam van familie staan.

  Tis misschien allemaal niet verboden, maar ja je word dan al gauw van monopolisme beschuldigd.


   Verder wist natuurlijk als eerste dat er een Robinson zou komen in Puerto,  hij zou die info aan naaste familie hebben gegeven, zodat dat die goedkoop grond konden kopen naast de geplande Robinson , nog voor dat anderen dat wisten.

bananacreek

Ik moet weer ergens heen binnen een paar dagen en de ellende komt dan weer van rechts..........altijd van rechts...... :lachen: :lachen: :jajaja: