Foto's uit het dagelijks leven in Dumaguete city en Oriental Negros

Gestart door bananacreek, zaterdag 4 december 2010, 13:21:53

Vorige topic - Volgende topic

bananacreek

#9770
De Trouwpartij in Tanjay (Sta. Cruz) afgelopen zaterdag..........het zal je maar gebeuren?......... :lachen: :lachen:

Dat was een "dubbeltrouw" met twee paartjes.........(krijgen ze korting?) (50-50?).....normaal kost dit niets dacht ik voor de arme mensen uit de bergen, maar zeker weten doe ik dat niet........... :neeneenee: :neeneenee:
Goede vraag natuurlijk........... :thumb: :thumb:

[yt=640,505]e3p_kYHLueM [/yt]

bananacreek

Deze hitsong heb ik nu al zo vaak gehoord hier en staat hier in de TOP 40....(voor jaren).... :happy: :happy: :happy:

Zo, waarom stond de Klootzak dan te filmen in plaats met zijn handen ter hemel gericht zoals door de anderen?

Verlegen.............. :jajaja: :jajaja: :denk: :denk: :denk:


[yt=640,505]X3rudRE6mVI [/yt].

bananacreek

Ok, het GROTE moment is aangebroken.............. :ikkeniebegrijp: :ikkeniebegrijp:

GOD SAVE THE QUEEN..?.............. :weetikniet: :weetikniet:

[yt=640,505]9sQSg4-2dd4 [/yt]

Yoshi

Citaat van: bananacreek op woensdag 27 februari 2013, 13:12:21
Leuk die 18 x Optical zoom............ :thumb: :thumb:

Voor bijna P10T.....





Maar toch heel wat goedkoper in Marroko @ 110 euros........... :thumb: :thumb:


http://www.marktplaats.nl/a/audio-tv-en-foto/fotografie-camera-s-digitaal/m629440629-samsung-wb150f-smart-compact-digitale-fotocamera-met-wifi.html


Ik heb die camera van mijn vriendin kado gekregen toen ik naar daar op reis ging. Ik vind het best een goeie camera, zeker voor die prijs. Mooie klare foto's, goeie zoom, makkelijk in gebruik, een aantal leuke effecten die je kan gebruiken indien nodig, 360° foto's, etc. Ik kan hem alleen maar aanraden  :thumb:

Cosyns Guy

Citaat van: bananacreek op woensdag 27 februari 2013, 13:12:21
Leuk die 18 x Optical zoom............ :thumb: :thumb:

Voor bijna P10T.....





Maar toch heel wat goedkoper in Marroko @ 110 euros........... :thumb: :thumb:


http://www.marktplaats.nl/a/audio-tv-en-foto/fotografie-camera-s-digitaal/m629440629-samsung-wb150f-smart-compact-digitale-fotocamera-met-wifi.html

Ik versta niet echt goed waarom die dingen zoveel duurder zijn dan hier in Europa.Die dingen worden bij wijze daar juist om de hoek gemaakt dus echt duur in vracht en etc kan dat toch niet uitvallen om te verschepen en in te voeren in de  :smiley-philippines: ?

Kano

Die promo's in de Filipijnen moet je niet (altijd) geloven. De smart deals zijn vaak alleen voor de verkoper interessant. Dezelfde camera is elders in de Filipijnen geprijsd voor bijna de helft, namelijk P 5400  en goedkoper dan de â,¬ 110 in "Marokko"
Daar waar de regenboog eindigt daar zal ik nooit komen totdat ik daar ooit zal zijn

Ketelbinkie

Citaat van: bananacreek op woensdag 27 februari 2013, 12:51:51
Toch handig soms die helmen............. :jajaja: :jajaja:



Deze Klootzak wordt hier nog een keer doodgeschoten met het nemen van die foto's............ :ripba8: :ripba8: :ripba8:

Ik stel voor dat ieder forumlid vanaf nu een peso stort, per gelezen bericht in dit topic, ten gunste van het begrafenisfonds van BananaCreek in het geval een door hem genomen foto, ter lering en vermaeck van de forumleden, tot zijn vroegtijdig verwisseling van het aardse leven naar het eeuwige leven in het hiernamaals zal leiden. Alejula; waarvan acte.

Ketelbinkie

Citaat van: bananacreek op woensdag 27 februari 2013, 12:55:47
Citaat van: Pjottr op woensdag 27 februari 2013, 12:53:14
Ja vooral als ze niet op het hoofd zitten maar aan het stuur vd motor bungelen :haha:

Gebeurt hier zeer veel, of helm op het hoofd en geen bandje vast, of de helm achterstevoren op het hoofd..........

Toch niet toevallig het hoofd achterstevoren onder de helm :lachen:.

bananacreek

Citaat van: Kano op donderdag 28 februari 2013, 01:14:44
Die promo's in de Filipijnen moet je niet (altijd) geloven. De smart deals zijn vaak alleen voor de verkoper interessant. Dezelfde camera is elders in de Filipijnen geprijsd voor bijna de helft, namelijk P 5400  en goedkoper dan de â,¬ 110 in "Marokko"

Dank u beleefd voor dat advies en wetende dat Mr. Lee graag het geld uit onzen zakken wil rollen................en ik ga toch een keer verder kijken want de forumcamera kocht ik ook in Manila via internet tegen een veel lagere prijs als op andere plaatsen, maar het zou nu volgens de BIR verplicht worden dat de mensen (zaken) die hun producten via internet verkopen ook VAT of wat dan ook zouden moeten rekenen.



Hier P6100

http://www.sulit.com.ph/index.php/view+classifieds/id/6951517/Brandnew+Samsung+WB150F+w/+1+Year+Shop+Warranty?referralKeywords=samsung+wb150f+price&event=Search+Ranking,Position,1-6,6#description

Aldoende leert men?............. :weetikniet: :weetikniet:


Ketelbinkie

Citaat van: Kano op donderdag 28 februari 2013, 01:14:44
Die promo's in de Filipijnen moet je niet (altijd) geloven. De smart deals zijn vaak alleen voor de verkoper interessant. Dezelfde camera is elders in de Filipijnen geprijsd voor bijna de helft, namelijk P 5400  en goedkoper dan de â,¬ 110 in "Marokko"
Koopjes in de  :smiley-philippines: op elektronica gebied, dan moet je nog echt in wonderen geloven. Ben een beetje op zoek naar een laptop-notebook met een hedendaagse prestatie. In het dorp, ze noemen het weliswaar Dumaguete City, zegge en schrijven een exemplaar gevonden met een Intel i7core. Als ik dan vroeg om een SSD als harddisk of cache kreeg ik het idee dat, met name de salesladies dachten, of ik een oneerbaar voorstel deed. Wat een bananenrepubliek is dit land nog steeds op computer gebied. En als het er al is, voor de prijs die ze hier vragen, krijg je in  :nederlandsevlag: of  :belgiesmiley: het zij de supertop of wel zoveel extra´s aan betere hardware enz. Dus met andere woorden, laat maar zitten hier goed voor de ....vul zelf maar in.