Foto's uit het dagelijks leven in Dumaguete city en Oriental Negros

Gestart door bananacreek, zaterdag 4 december 2010, 13:21:53

Vorige topic - Volgende topic

bananacreek

Nieuwe voorraad, vroeger werd dat hier ter plaatse gebakken maar nu komt het meestal ergens anders vandaan.........


bananacreek


bananacreek


bananacreek


bananacreek

Mooie (dure) ovale aluminum pijp om eenimperial te maken.......... :thumb: :thumb: :happy:


bananacreek

Ik had mijn motor achter deze wagen geparkeerd en klaagde tegen de traffic-aid (staat nu achter de wagen) dat als wanneer een blanke broeder op zulk een manier parkeerd hij gegarandeerd een bon zou krijgen.......hij gin wel op zoek naar de eigenaar van de wagen en die moest weg en die was woest.............. :lachen: :lachen:


bananacreek

Mijn monteur (in blauw, naast zijn zoon in het rood) en zijn "Off-Road" club.



Zeer goede vent die mij vandaag zeer goed geholpen heeft om met de alternator van de KIA twee groepen 24V (4- batteries) systemen afzonderlijk op te laden.......... :thumb: :thumb: :happy:


bananacreek


bananacreek


bananacreek







Vanmorgen bij de Noreco geweest en blijkt nu dat deze lijn van 13800V (een lijn naar Bacong en gedeelte van Valencia) al vervangen is door een nieuwe en binnen twee weken wordt afgebroken en dat is uitstekend want dan gaat de real estate prijs van de betrokken stukken land omhoog want de NAPOCOR heeft zes jaar geleden een zaak verloren in de Supreme Court dat ze RIGHT of WAY (indemnity) moeten betalen aan de landeigenaren waarover High Tension Powerlines lopen en niet zoals de Napocor vroeger beweerde dat wegens public interest geen right of way betaald hoefde te worden aan deze eigenaren......... :thumb: :thumb: :happy: :happy: